Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Kamil Štrof - to je ovšem drzost, reklamu si tady dělej až ti to schválí administrátoři fora. Do té doby máš utrum. Tento a ještě další příspěvek jsem smazal jako nepovolenou reklamu.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

No vzali jsme to primo z polozky konfiguratoru octavky, kde je ve zvlastnim lakovani. kod 9796. No a u fabky jsme si trochu pohrali s javascriptem a konzoli v prohlizeci a donutili konfigurator at to zobrazi:)

V mem avatar fotce mas taky sedou satin. Jelikoz to je moje soucasna barva ;)

Vloženo

No pokud jste donutili prohlížeč aby konfigurátor satin zobrazil na F3 tak se obávám, že nakonfigurovat nepůjde když to standartně u F3 nejde. Ale stačí návštěva prodejce. 

No já ji mám taky takže ji podle avataru poznám, ale popisky nemám povolené na mobilu ;)

Vloženo

To jsem prave zvedany u prodejce. Protoze cenik ma zvlastni lakovani za 17400. V konfiguratoru akorat zvlastni lakovani neni jako celek.


 

Spoiler

 

I kdyz zdrojovy kod stranky ma pro nej div, ktery je stejne jako color concept pro kombi skryty pomoci CSS. Navic zvlastni lakovani nema v contejneru zadnou barvu takze bud bug, nebo nesoulad ceniku s realitou.

Na druhou stranu na ip-cdn.skoda-auto.com existuji vygenerovane soubory ktere nam to poslalo. Teda pokud to neni jeste tak, ze to generuji on the fly, ale to by bylo neefektivni. Pro 9796 neni render 10 snimku, ale 2. Dokonce jsme dokazali to zobrazit primo v konfiguratoru. On to totiz nejdriv nacte a pak to jde do kontroly vybavy a pokud jsme ji "preskocili", tak to zobrazil.

 

 

Vloženo

Tak rozhodnuto. finalni konfigurace ID: 131794884 + edice 100 + drobnosti jako patriot, zaslepky, lista zadniho prahu, prahove listy.

Nakonec jsme nesli srdcem, ale rozumem a bude Modra Denim. Sice v internim ceniku maji zvlastni lakovani dle aktualni nabidky fleet lakovny, ale nebyl schopen se prihlasit do B2B. Docela nadaval, jak ho v posledni dobe systemy skodovky stvou:) Zitra ji naklika do systemu a uvidim kdy bude:) odhad 6t az 2,5 mesice:) pokud by se naslo jine auto co by slo predelat tak pry to zkusi. Takze to bude dlouhe cekani:(. Ale co cekal jsem uz na ni rok (co tu nekdo zminil ze bude FL) tak ty cca 2 mesice me uz nezabiji:)

konfigurator 425 s bonus uver a slevou finalne neco malo pod 400 + cena drobnosti zminene vyse.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Pokud někoho zajímá, tak německá TV Vox přinesla 2.12. v pořadu AutoMobil srovnávací test tříválců: Fabie 1,0/110PS, Hyundai i20/100PS a Citroën C 3/110 PS v tamních podmínkách provozu (viz první bod pořadu).

 https://www.tvnow.de/vox/auto-mobil/thema-u-a-kleinwagen-im-vergleichstest/player 

Ačkoliv je tento pořad vždy spíše nakloněn vozům Škoda (ostatně je to z větší části "německé" auto), tak zde skončila Fabia jako poslední. Největší rozčarování přinesl simulovaný vyhýbací test na dálnici v plném obsazení při 130 km, kde u F. jako jediné museli tento manévr přerušit kvůli obavě z převržení (!!!) v důsledku pozdní a špatné reakce ESP a pak znovu absolvovat sníženou rychlostí...

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Negativní 1
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Prosím Vás o názor.

Uvažuji o koupi Fabie III 1.0 MPI 55kw. Jde mi o to jestli a jak dlouho by mi mohla vydržet :D Jezdim klasicky každý den po městě + 8x do měsíce 120 km. Takže cca 1000km měsíčně. Nejsem žádný závodník, po dálnici nejezdím vůbec. 

Myslíte že mi bude stačit?

Vloženo

Ale následný prodej bude těžký u 1.0 mpi. Šel bych raději do turba. Ikdyz se ve firmě strašně kazí, zaplatit prodlouženou záruku a jít do 1.0 tsi. Po prodloužené záruce prodáš, když se bude moc kazit :)

Vloženo

Turba se kazí? U TSI?
On rozdíl mezi MPI a TSI v ceně není kdo ví jak velký. Možná bych zvážil i jen 44kw, kde už je cena podstatně nižší a výkon je v používaných otáčkách ve městě stejný...
TSI je do města celkem zbytečně a upřímně když jezdím jen po městě, raději vemu HTP než TSI.

Vloženo

No já nemám v plánu auto prodávat, mám fabii 1 z roku 2003 a má najeto bezmála 200 000km a uvazuji o novém autě hlavně z bezpečnostních důvodu, vozím 2 malé děti a auto už není moc spolehlive. 

Jde mi hlavně o kazivost motoru, ráda bych aby mi vydrželo co nejdéle.

Vloženo

Taky jsem nedávno uvažoval o novém autu. Od tsi mě všichni odradili z důvodu poruchovosti. Ale když mpi benzín, tak mě lákala toyota. Všichni co jí mají si ji chválí. Ale bohužel s turbem stálý téměř půl mega :( akorát co už je vlastně u tsi a na to jsem zapomněl, je filtr pevných částic. Takže pak už jedině fakt mpi. Ale osobně bych opravdu šel do Toyoty pokud benzín bez turba. Můj osobní názor. Já nakonec koupil ještě starší auto než jsem měl a jsem spokojený. :)

Vloženo (editace)
před 15 minutami, Martab napsal:

Turba se kazí? U TSI?
On rozdíl mezi MPI a TSI v ceně není kdo ví jak velký. Možná bych zvážil i jen 44kw, kde už je cena podstatně nižší a výkon je v používaných otáčkách ve městě stejný...
TSI je do města celkem zbytečně a upřímně když jezdím jen po městě, raději vemu HTP než TSI.

Celkově má 1.0 tsi u všech co znám poruch mraky. Ne kvůli turbu. Ale pořád jim skáče motor do nouzového režimu a spotřeba je extrémní. Ve firmě jezdí taky a říkali, hlavně ne tsi. Více v servisu jak na cestě. A je to fakt. Každý měsíc je v servisu :)

 

Editováno: , autor: Petrkiller

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...