brrrrm Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 (editace) @Jay Kay prechod z 1.2TSI na 1.0MPI je podľa mňa trochu krok späť... no ale zvyknúť sa dá na všetko. Hlavne nech slúži bez porúch! Inak aj na Slovensku sme jedno obdobie mávali výbavu Joy a Joy+.. pôvodný trh sa dá určiť podľa VINka... alebo jednoducho podľa papierov dodaných s autom. http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf Editováno: 13. leden 2019, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 (editace) brrrrm, já nic nepřiplácel krom tažného co jsem si nechal dodělat, mám Škodu Fabii combi TRUMF 1.0TSI | 70kW r.v. 2018 na 231900kč s DPH Trumf což je možná trošičku lepší základ, ale pořád je to základ Editováno: 13. leden 2019, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 (editace) Priplácal si za výbavu Trumf.. čiže nemôžeš tvrdiť, že máš základ. Základ je výbava Active.. Ja potom tiež môžem tvrdiť, že mám základ, pretože mám výbavu Style+.. a ja už nemôžem za to, že tam bolo veľké rádio + automatická klíma + vyhrievané sedačky + mfd + tempomat x iných blbostí.. Editováno: 13. leden 2019, autor: brrrrm 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 @Jay Kay Posle vše se to nabízelo SK a DE (v okolí ČR), v ČR o tom nevím. Zde je výbava co by to mělo mít v SK: http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf každopádně určitě dovoz. @velkej.tom Shodnem se na tom, že Trumf vypadá schopně, o tom žádná, taky souhlasím s tím, že ta FIII Trumf je lepší volba jež nějaká ojetá OIII v Activu. A připlácet jsi ani nemohl, protože to u Trumfu nešlo, jen sis připlatil za Trumf a to tažné (to je vše co šlo). Současný Active vypadá takto: A když to porovnám s Dynamic interiérem, tak ten posun tam je prostě znát A nejde jen o vzhled, ale ty sedačky mají delší sedáky, tušší výplň (a lepší boční vedení), pro mne třeba velká výhoda na delší cesty. Do Trumfu nikdy nešlo rádio s možností spojení s telefonem (BT je pro mne dnes v autě nutnost) a další věci (parkovací senzory, vyhřívané sedadla, FA a další, už bylo vyjenováno výše). Ale ono to bude hodně ovlivněné tím, že ty bereš auto jako pracovní nástroj (pak ano, Trumf na popojíždění a tahání kárky je super a cena také). Ale odsuzovat ty co si připlatí, je to o komfortu na delší cesty. Tak jako silnější motor, na to, abych dojel do Lidlu a zpět stačí i motor ze sekačky, přesto zde má sousta lidí 1.2/1.0 TSI v 81kW variantě... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 před 5 hodinami, velkej.tom napsal: Měl jsem zato, že trumf je na úrovni faceliftu active tudíž základu, nebo to pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 asi nie. Trumf, Joy, Tour de France, Kofola, a podobne sú pre zákazníka zaujímavo vyskladané výbavy. Active je ten úplny základ za zaujímavú ponuku, teda nie základnú, by sa dali považovať aj deriváty Monte Carlo a Scoutline. minimálne Monte má základ v Ambition. teda opäť je Active to najzákladnejšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 Nikoho neodsuzuji za to, že si připlatí, měl jsem zato, že jsem to napsal jasně. Myšleno to bylo proč utrácet za auto o třeba o 100tis více jen kvůl tomu co si o nás řeknou sousedi, že máme jen třeba " active, nebo trumf, nebo ambiente " a opačná strana je ,že někteří lidičky koupí narvaný auto výbavou, kterou většinou ani nevyužijí jen kvůli tomu, že v hospodě, sousedum řeknou mám v autě ... to je realita v ČR a poslední jsou nadšenci a ti si dělají radost a mají rádi komfort :) trošku to vypadá za dobrotu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 preto som mal kedysi Ambition Plus a teraz je to moja vlastná wirer edícia :D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 Ne, tak docela, rozdíly jsou Trum předFL: 1.0 TSI 70kW - 286 900/296 900 (HB/Combi) Rezervní kolo ocelové plnohodnotné, zvedák vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik Malý kožený paket a dekor Piano černá Přední mlhové světlomety Active FL: 1.0 TSI 70kW - 299 900/313 900 (HB/Combi) Odkládací schránka na deštník s deštníkem pod sedadlem spolujezdce Světelný asistent (automatické spínání světel, Coming Home, Leaving Home) Halogenové světlomety s LED denním svícením Hlavní rozdíl je ten malý kožený paket, který dělá z vnímání interiéru opravdu hodně. Ale podstatně lépe teď vychází Ambition FL, který přináší: kožený paket, litá kola, Swing, chromové doplňky, mlhovky, zadní kotoučové brzdy, omezovač rychlosti, FA a další za příplatek 20 000kč oproti Active. Tak bohužel u nás většinou pokud chtějí udělat dojem, tak nekoupí Fábii ve "Full", ale koupí si olítané, ideálně Bávo nebo Audi, popřípadě když je "nouze" tak Octavii v TDI s prověřenými 99 999km... A myslím, že tato skupina se moc neprotíná s tím kdo si chce koupit Fábii s výbavou (upřímně, ona Fábie ikdyž je vybavená, tak je to stále jen Fábie ). 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 Prave. Zvenku moc nerozeznas, jestli je to Trumf nebo Style, jestli to je 66kw nebo 81kw, 5ti/6ti kvalt nebo DSG. Proste trojkova Fabie tzn. "ta hranata" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 14. leden 2019 Sdílet Vloženo 14. leden 2019 (editace) před 11 hodinami, brrrrm napsal: @Jay Kay prechod z 1.2TSI na 1.0MPI je podľa mňa trochu krok späť... no ale zvyknúť sa dá na všetko. Hlavne nech slúži bez porúch! Inak aj na Slovensku sme jedno obdobie mávali výbavu Joy a Joy+.. pôvodný trh sa dá určiť podľa VINka... alebo jednoducho podľa papierov dodaných s autom. http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf No přechod na menší obsah. Monte Carlo má najeto 54tkm a to jsme ho brali jako roční s najetýma 13tkm v roce 2012. Manželka courá jen po městě. Na dálky máme Passata. A ta F III má zase o kousek lepší výbavu než má MC. Editováno: 14. leden 2019, autor: Jay Kay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 14. leden 2019 Sdílet Vloženo 14. leden 2019 Tam nejde o obsah, ale o to turbo... mpi bez turba bude podľa mňa podstatne lenivejšie. Do mesta to určite bohate stačí, ale ak bude chcieť teraz manželka spraviť nejaký manéver, už sa nemôže spoliehať na záťah od nízkych otáčok, ale musí motor trochu vytočiť vyššie. Ak si to uvedomuje a zvykne si na to, nie je čo riešiť.. :) Ja osobne mám problém presadnúť zo svojho 1.2tsi 81kW do druhého auta v rodine s atmosférou 1.6cvvt 93kW, ktorá mi pripadá strašne lenivá. Teraz cez víkend som bol opäť nútení a mal som problém predbehnúť auto na okreske, keďže s TSI som zvyknutý na spomínaný záťah od nízkych otáčok, zatiaľ čo túto atmosféru treba vytočiť do výšin, aby auto získalo správny ťah na obiehanie. Samozrejme je to vec zvyku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. leden 2019 Sdílet Vloženo 14. leden 2019 Nevím, zda to tady už neproběhlo, ale je k dispozici série FIII hatchback i combi s motorem 1.0/55kW ve vybave Active (plus dalsi prvky) a Ambition (plus dalsi prvky) se slevou cca 40 tis. Kč. Na TSI se akce nevztahuje. Viz vlakno o akčních nabídkách. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 14. leden 2019 Sdílet Vloženo 14. leden 2019 @velkej.tomNechápu tak nějak co jsi teda tomuto fóru vrátil. Ohánění se, že jsi dostal nějakou slevu, kterou jsi ničím nepodložil nikomu nepomůžeš. Pokud už se chceš chlubit slevama, tak by jsi měl specifikovat o jaké slevy jde aby jsi tady nikoho nemátl něčím co si předpokládám nemůže většina z nás zajistit. Mimochodem četl sis maximální povolenou váhu přípojného vozidla co máš v TP? 1100kg bržděných, 570kg nebržděný a to předpokládám včetně váhy samotného vozíku? Neustále se ohánět rčením, že vybavené auto si člověk koupí jen aby se chlubil před sousedy a v hospodě spíš vypovídá něco o tobě. Já jsem si například pořídil vybavenou Fabii pro moji radost a názory ostatních nepovažuju za důležité. Ano je příjemné, že to auto někdo pochválí, ale to mám ve svém žebříčku hodnot až na druhé koleji. Mimochodem ty jsi sem taky dal své auto aby ti to všichni pochválili jaký jsi pořídil kauf. Ale abych nebyl jen negativní, tak ti přeji aby jsi byl s autem ještě minimálně tak jednou spokojenej i do budoucna a řešil jsi na autě jen nejnutnější zářuční prohlídky a dolévání provozních kapalin ? Pokud vezmu tvé priority tak jsi sehnal skutečně to nej co sis mohl přát. Fabia 3 se prostě povedla se vším všudy ? Jen s tím vozíkem opravdu raději opatrně. Pokud jezdíš vozíkem častěji, doporučuji zkrátit výměnu oleje minimálně na půlku předepsané hodnoty 30000km. Po 15000 můžeš provést výměnu mimo autorizák a ve 30 v autorizáku aby jsi splnil podmínku záruky. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 (editace) Na chváleni jsou přece jen jiná auta,Fabie a Octavky jsou tak tuctová auta jak jen mužou byt.A v prve řadě by mělo auto dělat radost majiteli,přece jen on si ho kupoval.A at si každy koupi výbavu jaka mu vyhovuje,někomu stači "holobyt" a někdo se neobejde bez navigace.Je dobře že je na výběr a je možnost volby.Kromě motoru,tam je to u Fábie dost omezene,ale s tim se nedá nic dělat,bohužel. Editováno: 15. leden 2019, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 Ahoj MilanHoste, pokud nechápeš, tak nějak co jsem teda tomuto fóru vrátil, tak si asi nečetl pořádně můj první příspěvek. V kostce, kde píši , že jsem vlastnil dvě citiga 1.0mpi která se mě osvědčila (raději napíši motor 1.0…) a po „umření“ mojeho starého vozu jsem hledal náhradu, původně ojetinu a pak jsem zjistil ,že za ty koruny DE koupit i NOVÉ a právě fabia 1.0 TSI 70kw což když to zjednoduším je oturbenej motor ze citiga u kterého jsem napsal, že se mi osvědčil a mimochodem jsem tu shrnul, že i tímto motorem 1.0 70kw lze tahat vozejkem i „těžkou váhu viz první příspěvek“ já jsem zaznamenal na tomto foru, že se jeden člen ptal jestli 1.0 81kw utáhne vozejk s hlínou cca 400kg a já napsal tady moje reálné zkušenosti a chtěl lidem jen trošku otevřít voči, že za málo peněz jde koupit levné,výkonné a hlavně nové auto se zárukou, chlubit se slevama nemám za potřebí jen jsem napsal, že to jde jezdit i s levným novím autem za cenu starého a MilanHoste jsme v sekci Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky... PS: Přívěs nebržděný - jednonápravový Celková hmotnost 750 kgLožná plocha 2520 x 1270 mmZesílená náprava 1300 kgZesílený přívěs. kloub 1500 kgProvozní hmotnost 250 KgUžitečná hmotnost 500 kg (1050 kg) Občas potřebuji odvést větší váhy…přeber si jak chceš MilanHoste Čice: Neustále se ohánět rčením, že vybavené auto si člověk koupí jen aby se chlubil před sousedy a v hospodě spíš vypovídá něco o tobě . Dovol abych se zasmál, vůbec jsem nechtěl na ten tvůj příspěvek reagovat, ok „tak chlubím se fabkou III ve výbavě Trumf“ protože soused má jen feldu J))))))))))) a další renolta 19 J))))))))) trochu rozumu MilanHoste a je ti jasné, že tady se má řešit Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky... a né ty naše poslední „bláboli“ Každej si z příspěvku vezme co chce a co se mu hodí, že… A když, jsem teda tak vychloubačnej, tak sem hopnu i moje další auto Octavii III … MilanHoste já zde píši jen když, něco řeším s autem a nebo když chci přispět této komunitě, sice jednou za uherák, ale i tak. Já tu ani nemám jedno téma v sekci "moje Citigo, Fábie, Octavia III" a ty auta vlastním, nebo jsem vlastnil. Auta obecně i když je mám rád, tak beru jako spotřební zboží… MilanHoste i tobě sposty spokojených KM bez nehod a oprav a Děkuji za tvé rady s vozíkem a výměnou oleje, určitě máš prvdu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 @velkej.tom1.0tsi není oturbené 1.0mpi. Tyto motory jsou uplně odlišné. 1.0mpi v podstatě vychází z motoru 1.2htp a tento motor byl stvořený myslím z 1.4 mpi odebráním jednoho válce. 1.0 tsi je komplet nově vytvořený motor vycházející ze čtyřválce 1.2 tsi. 1.0 mpi a 1.0 tsi mají společné maximálně to, že se dají oboje nakonfigurovat do Fabie. To že se dá pořídit levná, dobře vybavená a hlavně nová Fabie za cenu ojetého vyššího modelu to je jasná věc tady na fóru. Tím tady nikomu nic “nevrátíš”. To můžeš napsat někam jinam, kde škodovku spíš hanijou, že to je předražený a že ten motor nepřežije více jak 100 000. Někde dokonce tvrdí, že 1.0 tsi se hodí maximálně do sekačky na trávu popřípadě jako motorek stěrače ve Fordu Mustang ? Jasný vozík to utáhne, ten máš parádně zesílený, radost pohledět. Nicméně v technickém průkazu Fabie je maximální povolená váha přípojného vozíku 570kg. Karosérie při vyšší zátěži trpí. Ale o tom se nemusíme bavit, znám i lidi co tahají s htp vozík. Aji můj otec tahá vozíkem vilc než by měl, to je v ČR běžná věc. No a přesto za tu cenu co jsi auto dostal je to troufnu si říct pro většinu lidí nesehnatelné. Prostě dokud neupřesníš jak jsi se na tu cenu dostal tak je to pro tohle fórum naopak kontraproduktivní, zmatečné a NIC NEŘÍKAJÍCÍ. Pokud se podívám na aktuální nabídku Škoda plus OJETÝCH ročních Fábií, tak nejlevnější Škoda Fabia 3 1.0 tsi 70 kW mě to našlo za 260 000. https://m.skodaplus.cz/Car/1393767 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 (editace) @MilanHos Jsi si tím jistý? 1.0 MPI patří do řady EA211 stejně jako 1.0 TSI a nikdy jsem neslyšel, že by mělo něco společného s HTP. Jinak 1.2 HTP vychází z 1.6 MPI. Z 1.4 MPI vznikl akorát 1.0 MPI v první Fabii. Editováno: 19. leden 2019, autor: Twisted 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 Citovat 1.0tsi není oturbené 1.0mpi. Tyto motory jsou uplně odlišné. 1.0mpi v podstatě vychází z motoru 1.2htp a tento motor byl stvořený myslím z 1.4 mpi odebráním jednoho válce. 1.0 tsi je komplet nově vytvořený motor vycházející ze čtyřválce 1.2 tsi. 1.0 mpi a 1.0 tsi mají společné maximálně to, že se dají oboje nakonfigurovat do Fabie. To se pleteš - všechny tyto motory jsou z jedné konstrukční řady EA211 - 1.0 TSI přímo vychází z motorů 1.0 MPI. Viz třeba příručka SSP VW 539, nebo SSP VW 511. S 1.2 HTP to opravdu nemá nic společného, tedy kromě toho, že mají tři válce. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 (editace) Díky za vysvětlení, omlouvám se za nepřesnost. Přesto to není jen 1.0 mpi s přidaným turbem ne? Editováno: 19. leden 2019, autor: MilanHos 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 Ten Trumf byla hodně dobrá nabídka, a cena se dala udržet i pro normálního zákazníka hodně nízko. Ale to už bylo... Nicméně to že 1.0 MPI vychází z HTP není pravda a mnohem více má to MPI společné právě s tím litrovými TSI než s HTP (ikdyž rozdíly jsou stále značné). Oba ty litry jsou EA211, HTP bylo EA111 a vycházelo konstrukčně z 1.6 od VW. Edit, v podstatě je, jsou tam úpravy, ale má to k sobě blíže než to HTP. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 před 6 minutami, MilanHos napsal: Díky za vysvětlení, omlouvám se za nepřesnost. Přesto to není jen 1.0 mpi s přidaným turbem ne? To nejspíš ne. Je to modulární konstrukce, kde se mění jednotlivé konstrukční celky. Bohužel tyto příručky nejsou dostupné v češtině, takže ty informace louskám z frániny, němčiny, angličtiny, ruštiny... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkej.tom Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 MilanHoste mám pocit, že jsi klasickej zpochybňovač a šťoura kterej musí mět za každou cenu pravdu a poslední slovo - fabia 1.0 TSI 70kw což když to zjednoduším je oturbenej motor ze citiga… U vozejku sis odpověděl sám. Cílem mého původního, prvního příspěvku nebylo financování vozu to si mě strkal porát ty, ale viz můj 1. Příspěvek a jak již jsem jednou psal Každej si z příspěvku vezme co chce a co se mu hodí, že… Citace: To, že se dá pořídit levná, dobře vybavená a hlavně nová Fabie za cenu ojetého vyššího modelu to je jasná věc. Když je to tak jasná věc, proč píšeš, že si našel jen ojetou za 260 a to ještě v v ambitu, mrkni dolů na fotku i teď se da sehnat trumfík s1.0 70kw v kombajnu za 233800kč to mi přístálo do mejlu před třema dny od Š Hlaváčka… Pro MilanHosta upřesním jak jsem koupil autoJ Byla to normální nabídka téééměř všude šlo sehnat pro koncáky, nejsem firma ani živnostník, ale obyčejné „smrtelník“ jak asi tady spousta lidiček na foru. Původní cena nového vozu 306800kč TRADE IN – 25tis (protiúčet,nebo Šrotovné ) za můj nepojízdný vůz u mě tedy šrotovné Sleva Škoda – 25tis + dealer 5tis Škoda Bonus - 20tis (jde doplatit do týdne už se tu řešilo, ale pak bylo vlákno smazáno) Tohle je moje poslední vyjádření k tomuto tématu, protože už se tu jen „spamuje“ a neřeší téma v této sekci které je Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky… 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 (editace) @velkej.tomKonečně první věcný komentář s vysvětlením ceny. Děkuji moc. Tohle přesně jsi měl napsat hned v příspěvku, kde zmiňuješ cenu. Jak bych se asi k této nabídce dostal když email šel jen zákazníkům Hlaváčka? Proto jsem prosil o vysvětlení. V citaci že se dá slušně vybavená Fabia pořídit za cenu ojetého vyššího modelu jsi jen špatně pochopil kontext. I já jsem pořídil slušně vybavenou novou Fabii za cenu ojeté slušně vybavené Octavie. Jen to nebylo za 240 ale poměrně více, což stále splňuje podmínku, že jsem pořídil slušně vybavenou Fabii za cenu ojeté Octavie 3. V podstatě kdokoliv si koupí jakoukoliv Fabii tohle splňuje. Pojem SLUŠNĚ vybavená Fábie jsme se už bavili, že to slovo každý vnímá jinak. Celou dobu, ikdyž jsou mé dotazy rejpavé, se k Tvé osobě chovám slušně. Z tvého pojetí komentářů ale cítím náznaky osobního útoku, s tím prosím opatrně. A ikdyž se tu tak trochu spamuje, pořát to souvisí s řešením výbavy Fabie. Jen jsem to potřeboval vysvětlit na pravou míru. Editováno: 19. leden 2019, autor: MilanHos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 Opět na scéně podpora na MPI, obě dvě karosářské varianty: 1.0MPI/44kW a 55kW = sleva 30 000Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.