Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Motor 1.0 MPI

Řadový tříválec
Zdvihový objem 999 cm3
post-32075-0-81090700-1413801551_thumb.j

Výkon 44kW/5000-6000 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot./min
post-32075-0-70172400-1413801517_thumb.j

Výkon 55kW/6200 ot./min; točivý moment 95 Nm/3000-4300 ot.min
post-32075-0-10591000-1413801518_thumb.j
 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
Habi001:

V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci  alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........

Vloženo

Vyzkoušel jsem v pátek motorizaci 55kW, to pro srovnání s 51kW, co mám ve FII. Ty motory jsou si sakra podobný. Rozdíl nebyl poznat, musel jsem ho opravdu hledat. Ten vyšší točák u 51kW, je ale nakonec krapet znát. Rozdíl ovšem není zas tak markantní. Pro čistě městský provoz je 55kW fakt plně dostačující, to beze sporu! U koho je ale v jízdním režimu více okresek, ten musí jít do silnější motorizace. Jen mi to potvrdilo fakt, že těch 66kW TSI bude opravdu nejrozšířenější, nejoblíbenější a nejžádanější motorizace.

Vloženo
fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.

1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze )

 

Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie).

Vloženo

Habi001:

V com bola prekvapivo dobra ? Tahom alebo cim ? Na predvadzacej jazde s dealerkou sme sa bavili o motorizaciach len tak som spomenul, ze by som si nikdy nekupil do F3 motor 1,0 MPI a ona reagovala, ze ani ona. Zaklincovala to, ze dochodcom to moze stacit a este niekomu co jazdi po meste............... Skus ho jazdne dynamikou porovnat napr. s HTP 51kW ? isiel si nalozeny v kopci  alebo iba rovinka prezdne auto ? dik........

 

 

Jak už bylo níže popsáno 55kW se srovnává s HTP 51kW.

Ale je poznat, že Fabii motor pěkně odhlučnili s potřeba je taky nižšíí než u HTP.

 

Osobně bych si ho taky nekoupil, můj favorit je 1.2TSI 81kW 6MP. Ale méně náročným lidem bude vyhovovat aspoň kvůli ceně.

Zatím se u nás prodal s cca 20ks Fabii jeden. Je to prostě alternativa.

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

ostrou zatáčku projíždíme na pětku při 45 km/h bez zaváhání.

 

tak tomuhle se mi nechce s 55kW 1.0 ani snad verit s tim bude mit znacnej problem i 2.0 TDI to leda tak s vyslapnutou spojkou aby mu to nechciplo

Editováno: , autor: oneb1t
Vloženo

To nie je o tom ci to uz zhasne alebo nie. Jednoducho motor trpi a autor testu je pre mna lolo. Ak by mal na VS predmet  konstrukcia automobilov, v zivote by nerobil taketo veci......................

Vloženo

Všichni co píšete že ten základní motor je tragickej a nebude stačit tak jste namlsaný jak já nevím co!proč by neměl stačit jako základ??,na normální ježdění bohaťě.....

Vloženo

ano bude stacit  v meste, sem tam mimo mesta (nenalozeny) a nebudes jazdit nad 90km/h a predbiehat. Nalozenie, kopce, dialnica a predbiehanie bude slabina (celkom  velka).

Vloženo

Je to motor pro klidné povahy. Prostě jen se dostat z bodu A do bodu B. Prostě každému vyhovuje něco jiného. Do teď jsem měl silná auta , ale jak jsem psal není kam spěchat. K čemu mi je silné auto, když mě všude sledují kamery a radary. Jen ta nevýhody při předjíždění  a to je vše.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Já mám již týden tu slabší variantu v HB a musím říct, že mně tento motor docela příjemně překvapil. Není to sice na žádné agresivní jízdy, ale i tak je auto dostatečně živé.

Co se týče spotřeby, tak zatím po ujetí 300 km je cca 5,0l/100 km ve městě.

Vloženo (editace)

Paullow: pokial si spokojny s autom, to je dobre. Na jazdenie po meste je to urcite v pohode.

 

Hkubes: ano na kludnu jazdu.

 

Ja si myslim, ze to nie je zrovna vhodna zakladna motorizacia. (dnes uz nejazdia po ceste stare avie co sa vlecu 70km/h). Staci si skusit napr. akceleraciu autobusu alebo nakladneho auta na plny plyn a budete prekvapeny ako to vie rychlo zrychlit z 50-90 km/h.

 

Ved napr. Seat daval so modelu ibiza len HTP 51kW ( zatial co fabiu combi bolo mozne kupit aj 1,2 HTP 44kW) a casom seat vypustil motor 1,2 HTP a zakladom v ibize sa stala 1,4 16V 63kW zatial co F2 mala 1,2 HTP 44kW a teraz F3 ma 1,0 MPI 44kW.

 

Zakladom vo Fabii 3 mal byt povedzme 1,2 55kW (v rapide konci pre EU), takze zaklad pre kratku 1,0 MPI 55kW (social vybava 1. stupen) a uz druhy stupen malo byt 1,2 TSI 66kW, vo verzii combi zaklad 1,2 TSI 66kW

 

 

p.s.: predajca povie, ze by si fabiu 1,0 MPI nekupil, to moze stacit tak maximalne dochodcovi k lekarovi....... na bezne jazdenie treba kupit 1,2 TSI 66kW a kto chce nejaku rezervu a chodi nalozeny tak 1,2 TSI 81kW  predajcove slova..............

Editováno: , autor: houmr
Vloženo

Pokud je někdo typ jezdce, který opravdu nepotřebuje denně stěhovat obývák nebo na dálnici závodit s Octavii TDI od kamaráda, tak MPIčková Fabia plně dostačuje, však na dálnici je minimální rychlost 80 km/h a tu ten tříválec v pohodě zvládne, tak proč jezdit po dálnici 130 km/h? 16 tisíc příplatek za TSI se dá využít klidně na paket "Style PLUS" a ještě k tomu něco přihodit a máte perfektně vybavené auto, sice se slabším motorem, ale ne všichni mají potřebu jezdit limit + 10km/h.

 

Samozřejmě je prvně potřeba zajít do salonu a s oběma auty se projet, ale z vlastní zkušeností musím říct, že MPI je celkem svižný motor, splní svojí povinnost, ale na machrování není.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...