Přejít na obsah

Žárovky


Pavel M

Doporučené příspěvky

Sednu do auta, mačkám spojku a START, auto se postará o vše ostatní. "První polohu klíčku" v podstatě nepoužívám, takže jak se chová vysledováno nemám.

 

EasyLight - CH/LH nastaveno na max čas, při startu zhasne světla a rozsvítí je opět po startu.
S dešťovým senzorem - světla nezhasnou a svítí stále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No uz od doby favorita se pres tzv "x-kontakt" vypinali svetla  a dalsi spotrebice.

Tak dostává zahul baterka a taky žárovky neboť dostávají napetove špičky při startování.

Nejlepsi by bylo umoznit roznuti at vypinacem nebo klicem az par. sec po startu.

Navic se tim usetri 0.000000000079  μg CO2  celkem behem planovane 4 lete zivotnosti auta.

Ekoterorismu bude ucineno za dost. ?

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však umožněno to je, můžu světla vypínačem vypnout a zapnout až po nastartování motoru. Ale vzhledem k tomu, že hned po nastartování hraje rádio (pokud postupuji dle a), tak rádio hraje celou dobu). Upřímně, asi tím dostává zabrat baterka i žárovky, ale nepotřebuji v autě všechno řešit, to bych musel řešit, že se mi v podzemkách pokaždé když odjíždím/přijíždím zbytečně spouští CH/LH, stejně tak zbytečně svítí světla asi 30s než vyjedu, stejně tak když projedu pod větším mostem/krátkým tunelem, světla zapnou a pak zase vypnou. Ano, možná by žárovky vydrželi o něco déle, ale upřímně, nebaví mne to řešit a pokud ty žárovky vydrží déle než mne vydrželi v FI, jsem spokojen :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda startuju tlačítkem a podle bodu B).
Světla svítí stále, mám ten "lepší" LightAsistent. Otázka co je lepší, jestli trápit baterku startem do světel, nebo žárovky rozsvěcováním a zhasínáním navíc.
Trapit baterku startem do svetel? Ja myslim, ze pro baterii je lepsi, kdyz je trochu zatizena uz pred startovanim, neni to pro ni takovy raz.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Nevím, jestli to sem už někdo náhodou nedával... zajímavé srovnání H4 a H7.  

http://aa-boschap-de.resource.bosch.com/media/commonly_used_media/common_media/ap_common/parts/de_6/service_parts/bulbs__service_parts/ams_25_2017_lichtblicke.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal jsem si tu práci abych na fóru našel záznam, kdy jsem dával do dálek H7 Osram Laser. Pravou žárovku jsem dával už někdy v půli července 2017 když jsem cvičně skusil přístup k žárovce a když už jsem měl žárovku venku tak jsem ji vyměnil za tu Laser. Na levý světlo jsem se odvážil pustit až 30. října 2017. Takže životnost   dálkových s Ostam Laser zatím rok a půl + rok a 3 měsíce ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, přemýšlím o výměně originálních žárovek na mé F3. Chtěl bych vyměnit jak potkávací tak dálková. Jaké byste mi doporučili? Podle toho, co jsem četl, tak nejlepší / nejčastější volba je asi do potkávací Osram NB unlimited a do dálkových Philips Extreme vision. Ještě se chci zeptat, když si nechám žárovky vyměnit v servisu v rámci výměny oleje, protože sám na to asi nemám, nebude jim vadit když si přinesu svoje žárovky? A ještě dotaz ohledně výše zmíněných žárovek, nemohu nějak poškodit světlomet, vypalovat nebo tak něco? Moc děkuji předem za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud zvolíš žárovky povolené na běžné silnice, což zmiňované žárovky splňují, tak se nemusíš bát vypálení. Tebou donesené žárovky ti bez řečí vymění.

Do potkávaček bych dal nějaké ultra live nebo pokud chceš bělejší světlo tak zvolit zlatý střed se silverline. Jde o životnost samotných žárovek, ty “superprémiový” vydrží méně než obyč co jsou od výroby. 

Já jsem pořídil ve slevě GE v Tesku, nedávno tady zaznělo, že aji dopadly obstojně ve srovnávacím testu, takže to bude zajimavá alternativa za Osram nebo Philips. Ale zatím je vozím v kufru a čekají až prasknou Osram Laser co mám dálkách. Ty mám zatím rok a půl v pravém světle a rok a čtvrt v levém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ty Philips X-treme Vision jsem měl v Octávce v potkávačkách (H7) i v dálkách (H1). Na podzim jsem dával do potkávaček H7 Philips Racing Vision a svítí ještě o malinko víc ale udávaná životnost je poloviční… Tak uvidím, jak dlouho vydrží. Ženě do trojkové Fábky s klasickými světlomety jsem teď dával H4 Bosch Gigalight Plus 120 (životnost by měla být někde uprostřed mezi těmi Philipskama a je to neskutečný rozdíl proti žárovkám z výroby, které na druhou stranu vydrží věčnost.....  Příště je chci zkusit taky v H7 do Octávky. Kdysi před lety jsem laboroval taky s Osramkama, ale životnost byla tehdy zoufalá, tak jsem jim nějak přestal věřit. Možná se to už zlepšilo. ?

IMG_20190121_092553.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V minuosti měl jsem phlipsa z nemecka origo. Jezdil jsem s nim 13 let a bych dale jezdil jen neopačně týknul jsem rukou žarovky a praskla.

 

Dnes takových žarovek nedělaji. Škoda.

Ja  mam silverstar h4 a jsem spokojnený . Silverstary nejsou moc drahe a moc lepsi než klasika.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Je tu někdo kdo instaloval LED žárovky? No já se o to vzhledem k opravdu bídné svítivosti origo žárovek právě pokouším, ale vůbec se mi to tam nedaří dát, žárovky mám tyto: https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-H4-LED-H7-H11-H8-9006-HB4-H1-H3-HB3-H9-H27-Car-Headlight-Bulbs/32832166163.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d5gyhpw

s adaptérem https://www.aliexpress.com/item/FStuning-H7-LED-Bulb-Holders-socket-Lamp-base-For-Benz-E-B-class-ML350-for-VW/32852779149.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1a184c4dgj8mGz

prostě mi tam ta blbá žárovka nechce zapadnou tak, aby se dala pootočit v bajonetua opruz je, že není vidět proč, páč tam nikde není vůbec žádné místo. Takže opakuji otázku, zkoušel jste to někdo a s jakými LEDkami?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Martab napsal:

LED v projektorech mají minimálně @wirer, @White_line a nově @kvetosm možná ještě někdo další.

 

https://wirer.sk/f3_led7_vymena/

No páni, mrknul jsem na postup toho borce což je rozebrání půl auta, to prosím pěkně nedám, ještě kdyby to bylo jednou za pět let, ale při očekávané životnosti 1 rok  brr to ne. Díky za odkaz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...