osobne Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 Ja mam 1,2 TSI 81 kW na Yeti a dle TP mam moznost pouzit pouze 16" nebo 17" disk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 před 18 hodinami, dusan.k napsal: Já jsem obědnal Nokian i s disky,cena 1060kč v Škoda eshop,vel . 165/70 R14 .Toto mám já v techničáku.Na dvojkové Fábii mám ten samý rozměr a vždy bez problémů.Mám tam ale Savy.Měl jsem i Barum Polaris a ty měly hrozný vlastnosti na sněhu. podivej se pak, jak jsou ty pneu stare. Co jsem videl ty slevy na skoda eshopu tak se vetsinou jednalo o 4-5 let stare pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 22. Září 2017 Sdílet Vloženo 22. Září 2017 (editace) Ano, čím širší pneumatika na MOKRU, tím snadnější aguaplaning. Pneumatika musí odvést do strany více vody, případně sněho-solní břečky. Opravdu záleží i na pneumatikách já mám NOKIAN WR D4 185/60/R15 a jsem zcela spokojený. Zatím mne ve štychu nenechaly. Editováno: 22. Září 2017, autor: ralff 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 V 9/22/2017 na 16:11, ralff napsal: NOKIAN WR D4 185/60/R15 Jaký na tom máš váhový a rychlostní index - 88T nebo 88H? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 88T a mám na zimu nastaveno rychlostní omezení na 190 km. Stejně tak rychle nejedu !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Koupil jsem dnes přímo na salonu Škodovky NOKIANY 185/60/15 na origo plechu, DOT 2017 sadu za 8960 kč. Přijde mi to jako slušná cena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Před hodinou, ralff napsal: 88T a mám na zimu nastaveno rychlostní omezení na 190 km. Stejně tak rychle nejedu !!! V pohodě, jen jsem se ptal, protože známý teď kupuje zimní pneumatiky a několik chytrých pablbů jak v servise, tak na infolince řeklo, že 185/60 R15 88T není povolená pneumatika a neprojde technickou, pokud si tento rozměr koupí. Úplně ignorovali vyhlášku a další věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 12. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2017 Na zimu je v techničáku 84H nebo 88H. Na trhu je vpodstatě zimni jen T a to se řeší nálepkou nebo nastavení v systému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Zdar, ted po vymene na zimni pneu a prohozeni zadnich dopredu, se mi zda, kdyz sem se zaposlouchal a hlavne kdyz mi nehralo stereo, ze kola nejak svisti s pribivajici rychlosti, je to normalni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Kupoval jsi nové pneu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 pise ze prohazoval predni a zadni pneu, takze nove nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Jasan. Pochopil jsem to špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Ty zimni uz maji dva roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 cau na autoforu uz jsou testy zimnich pneu pro rok 2017 1. Continental WinterContact TS 860 nevite ted nekdo z hlavy jaky je pro fabii 3 kombi index hmotnosti? sem ted v praci a velkej technicak nemam u sebe. nevim jestli koupit: 205/55 R 16 94H 205/55 R 16 91H rychlostni index neresim...stejne vic jak 190km/h nepojedu tudiz H staci predem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Oboje pneu maji vyhovující index. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 (editace) Ale nevyhovující rozměry. Na FIII může dát jenom: 215/45 R16 86H 185/60 R15 84H Editováno: 16. Říjen 2017, autor: mp390 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 (editace) safra... chtel jsem dat zimni uzsi, tak sem se domnival, ze tohle bude ok. pri nehode by na to prisli ze to neni to co v technicaku a byl by problem ze? kua ted koukam nabidka zimnich 215/45 R16 je dost ztencena teda a cenove to je morda. tak to budu muset koupit plechace 15" Editováno: 16. Říjen 2017, autor: moralles Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Však můžeš mít 15” pneu s alu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 hezky test na tema jestli sirsi nebo uzsi pneu: http://www.testpneumatik.eu/blog/vliv-sirky-pneumatik-na-jizdni-vlastnosti-test-autoklubu-cr/ tazke rici ze uzsi je lepsi nefunguje... 225/45 R17 91 H (pneu s největší styčnou plochou s vozovkou) na mokru nejlépe brzdí, dosahuje nejlepších výsledků v kategorii zatáčení a handling. Větší šířka pneumatiky má naopak negativní dopad na aquaplaningové vlastnosti, tedy prorážení vodního klínu a odvod vody bočními drážkami. na suchu nejlépe brzdí, skvěle reaguje na práci s volantem, pro dálniční jízdu má nejlepší předpoklady z hlediska bezpečnosti. na sněhu nejlépe brzdí, má nejlepší akceleraci s ASR; v handlingu zaostává (o 1,2 %). 205/55 R16 91 H na mokru brzdí lépe než 15“ pneu (ale hůř než 17“), dosahuje lepších výsledků v kategorii zatáčení a handling, ale ztrácí na užší rozměr v aquaplaningu (je horší než 15“ pneu). na suchu ve srovnání s 15“ provedením lépe brzdí, má lepší výsledky v handlingu, v kategorii valivý odpor je lepší než 15“ i 17“ pneu. na sněhu je v brzdění i v trakci horší než 15“ i 17“ pneu. 195/65 R15 91 T (nejužší pneu v testu) na mokru (jako nejužší pneumatika) exceluje v odolnosti proti aquaplaningu. Naopak menší styčná plocha s vozovkou má negativní dopad na brzdné dráhy. Také v handlingu na mokru má nejhorší výsledky v testu. na suchu úzká stopa nedovoluje dosažení úrovně vlastnosti 16“, a hlavně 17“ pneu. Subjektivně se jeví jako komfortnější řešení, s nižší úrovní vnějšího hluku. na sněhu je celkovým počtem bodů na úrovni 17“ pneu. Oproti 17“ pneu zaostává v brzdění a akceleraci, lepší je v záběru a handlingu. kompletni zneni testu: http://www.autoklub.cz/dokument/6991-jsou-vetsi-pneumatiky-lepsi.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 To snad bude nějaký omyl, hodnotit zimní pneumatiky podle vlastností na mokru. U zimních pneu mě zajímají vlastnosti na sněhu a na ledě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 hm nepamatuji si kdy jsem jel v čr naposled po sněhu natož po lede snad rok 2008 jedna z posledních tuších zim, když nepočítám horskou oblast (břečku nepovažuji za sníh), postrádá povinnost zimních pneu u nás smysl a zhoršené vlastnosti zimní gumy na mokrém asfaltu způsobí u nás v blbé zimní počasí víc nehod než kdyby všichni jezdili na letnákách :-D. Strašně omýlané téma na zimní pneu je to naprostá blbost řešit, tady prostě led ani sníh nepotkáš 360 z 364 dní v roce, je to hovadina řešit, kup ty nejlevnější ať máš klid od buzerovat a kasírovat a máš vyřešeno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Pokud bydlíš ve městě a jezdíš jen po hlavních tazích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 ja myslim, ze tady resit jestli snih nebo sucho je total offtopic. kazdy at si vybere pneu podle toho kde jezdi a na cem jezdi. je dobre, ze tyhle testy jsou a muzem se podle nich rozhodovat pri koupi. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 No pekne, bol som už nalomený, že na zimu dám tie širšie 215ky na R16, ale po tomto teste som v rozhodovaní opäť na začiatku. Podľa tej tabuľky jazdné vlastnosti širších pneu nie sú až o toľko lepšie, o koľko je zvýšené riziko aquaplaningu... hmm! Na druhú stranu, ak som zvládol letné búrky na letných 215kach, mal by som ustáť aj roztopenú brečku na zimných 215kach, ktoré sú viac prispôsobené na odvod vody.. či? Inak, aj ja v zime jazdím prevažne mokré cesty, takže ma zaujímajú hlavne vlastnosti na tomto povrchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Proc by mely byt zimni pneu lepe prizpusobeny na odvod vody? To urcite ne. Diky lamelam maji lepsi samocistici schopnost od ledu a blata, tedy ze se mene ucpavaji dezenove drazky snehem nebo blatem, to je vsechno, odvod vody je stejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.