Jump to content

Infotainment Columbus Superb III


Recommended Posts

V 12. 10. 2024 na 16:46, 100Bubu napsal:

MIB 2,5 ide nejako vymazať staré telefóny z BT? alebo treba len celkový reset radia. ďakujem

Phone-Nastavenia-Bluetooth-Sparovane zariadenia-zmazat nepotrebne

 

20241015_175420.thumb.jpg.9828f54ed4f9c260166cf8ad3bc5e1e3.jpg 20241015_175425.thumb.jpg.024187f5cf814f0c2c2f2f7ba4238988.jpg 20241015_175519.thumb.jpg.ee9913ba32fbde81b28d9c37d3446e8c.jpg 20241015_175523.thumb.jpg.531c722f4505c55431de05160948f124.jpg

  • Pozitivní 3
Link to comment
Share on other sites

Dobrý den,

 
Škoda Superb III MR 22 
Infotainment: Columbus (3V0035816J, Hardware H22, Software 0324)
 
Problém s infotainmentem:
Před dvěma dny mi přestal fungovat škoda connect . Používám aplikaci MyŠkoda (android).
Myslel jsem, že je to způsobeno výpadkem sítě a bude to přechodné, ale vůz není stále připojen a proto jsem se rozhodl to řešit.
 
V aplikaci MyŠkoda se mi zobrazovali stále data z předchozího dne a neaktualizují se. Prostřednictvím aplikace nezle auto na dálku odemknout / zamknout, zablikat, spustit nezávislé topení, neaktualizují se data dojezdu, neaktualizuje se poloha auta (prostě nic).
 
Zkusil jsem smazat hlavního uživatele (nepomohlo). Poté jsem zkoušel přeinstalovat aplikaci MyŠkoda a znovu ji spárovat s autem a nastavit hlavního uživatele, ale bez úspěchu (auto již nejde spáropvat s aplikací - nelze nastavit hlavního uživatele).
 
Všiml jsem si, že symbol planetky je šedý viz . přiložené foto.
 
Zkoušel jsem vypnul / zapnul infotainment.  Po znovu načtení infotainmentu je symbol planetky stále šedý, auto nepřipojeno. 
 
Podotýkám, že doposud škoda connect fungovalo bez problémů.
 
Řešil prosím někdo podobný problém,? 
 
Díky za jakékoliv info.
 

1729261884292.jpg

1729261884340.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ano, Auto jsem koupil letos v dubnu. Když jsem stáhl aplikaci Škoda Connect, tak mi po zadání VIN čísla v aplikaci vyjela informace, že mám Škoda Connect (+ ještě nějaké služby) předplaceno cca do konce roku 2025. Proto jsem se zaregistroval, spároval auto s mým nově založeným účtem a vše doposud fungovalo. Bohužel jak jsem teď při výpadku zkoušel všechny možnosti, tak jsem smazal hlavního uživatele a teď se s autem již nejsem schopen spárovat a nejde to dle mě z důvodu, že auto není on-line (šedá planetka).

 

Link to comment
Share on other sites

Toto jsem našel v e-mailu. Takže zaplaceno by mělo být:

Škoda Connect: Děkujeme za Vaši objednávku

Vážený zákazníku,

Děkujeme, že jste si objednali Škoda Connect pro Škoda Superb Combi 

Níže naleznete shrnutí objednávky:

Název balíčku: Proaktivní servis
Datum objednání: 20.4.24
Licence: 10 let
Cena: 0,- Kč

Název balíčku: Infotainment Online
Datum objednání: 20.4.24
Licence: 3 roky
Cena: 0,- Kč

Název balíčku: Vzdálený přístup
Datum objednání: 20.4.24
Licence: 3 roky
Cena: 0,- Kč

Link to comment
Share on other sites

Reset jsem zkoušel (tovární nastavení), ale jelikož není auto online připojeno, tak se neprovedl zcela (napsalo to, něco ve smyslu, že nebyl proveden, ale třeba uložené stanice radia smazáno, nastavení sklonu světel smazáno atd. ).

Hlavní uživatel mi nelze nastavit viz. fotka co jsem přiložil na fotce v prvním příspěvku. Dle mě abych mohl znovu nastavit hlavního uživatele, musí být auto připojeno, což není. Myslím, že je chyba někde na serveru škodovky. Proto jsem dnes napsal na podporu, tak uvidíme jak to dopadne.

 

Když jsem zmáčkl tlačítko infolinky na střešním panelu, tak jsem se normálně dovolal na infolinku. Takže toto funguje.

 
Edited by Migen1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Já řešil něco podobného u passata a byl špatný SOS modul, taky to fungovalo zavolat servis, nebo záchranné složky....ale prostě někde byla chyba, teď mám golfa 8 a to samé, psal jsem si a volal s podporou ve Wolfsburgu, ale stejně nato kašlali a že mám navštívit servis, tak jsem ho navštívil a na nic nepřišli, nechce se mi kupovat zase jednotku tak jim nato kašlu, když vlastně všechno ostatní funguje, mapy si stáhnu a naliju přes usb-c a když nemám ani webasto tak vlastně nepotřebuju být ani hlavním, tak jsem host a aspoň ušetřím 🙂

Link to comment
Share on other sites

před 16 hodinami, Migen1 napsal:

Me problem vyresila podpora Skoda Connect online (nemusel jsem nikam jezdit). Naposilal jsem jim par fotek, nejaky log a do dvou dnu to zprovoznili. Od te doby to funguje.

 

bohužel fungují jen ve všední dny, vždy kdy jsem měl se Škoda Connect problémy, byl jsem v zahraničí a byl víkend, od jisté doby vozím v autě desítku klíč, odpojení baterky na radu ferdy25 na více jak 30 min řeší vše

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...