Pawouk Vloženo 4. leden 2019 Vloženo 4. leden 2019 Ty údaje jsou z manuálu na SIII bez rozlišení typu motoru, natož konkrétního typu motorového oleje. Citovat
Martin Bednář Vloženo 5. leden 2019 Vloženo 5. leden 2019 Mam dojem, ze z novejsich manualu uz ten teplotni rozsah vypadnul. Pry to matlo lidi.... :-) Je fakt, ze je otazkou, nakolik ta zobrazovana teplota odpovida skutecnosti. Ale taky na to koukam a jak to leze nad 110, tak znervoznim ;-) Citovat
Pawouk Vloženo 5. leden 2019 Vloženo 5. leden 2019 To je možné, dřív byl ten interval dokonce jen 90° - 110 °C. Nicméně má každý možnost napsat si o oficiální informaci sem: infoline@skoda-auto.cz Citovat
Martin Bednář Vloženo 5. leden 2019 Vloženo 5. leden 2019 Tam jsem psal. Odpovedeli mi zcela odborne, ze se mam drzet toho, co mam v navodu :-) Pro zajimavost v roce 2017 doslo k nejake planovane servisni akci, kdy prehrali nejake ridici jednotky. Nikdo mi nebyl schopen rici, ceho se to vlastne tykalo. Na info lince opet naprosto odborne napsali, ze to je v zajmu uzivatelu aut. Zajimave bylo a je, ze mi po teto akci teplota oleje ukazuje mensi hodnoty, nez tomu bylo predtim. Citovat
Pawouk Vloženo 5. leden 2019 Vloženo 5. leden 2019 Pokud tomu někdo nerozuměl, tak toto není téma o teplotě oleje v motoru 1.4 TSI! Další podobný příspěvek = napomenutí. Citovat
Stanson Vloženo 5. leden 2019 Vloženo 5. leden 2019 Infoline je nejvetsi hovezi trus co jsem posledni dobou poznal. Abych nebyl mimo tema, tak ja dnes na 2.0 110kw 91 stupnu. ? 68 Citovat
PetrKV Vloženo 5. leden 2019 Vloženo 5. leden 2019 Dnes jsem se tedy schvalne dival pri jizde mimo mesto,ustalena rychlost kolem 120km/h rovna silnice teplota oleje okolo 115stupnu ,pak tahly kopec 3/4plyn a 120stupnu. Venkovni teplota kolem +4 dest,vitr :) Infoline Skoda uz davno neni,co byla. Poradi ti maximalne precist manual a nebo jit se zeptat do autorizovaneho servisu...to je infolinka pro cloveka,co vlastni prvni auto v zivote a zatim o nem opravdu nic nevi. Teplota oleje to uz je tema pro forum a jestli se na ni budem moc ptat na infolince, vypnou jeji ukazatel v novejsich autech:) Citovat
Aerosa Vloženo 6. leden 2019 Vloženo 6. leden 2019 (editace) Evidentne ma tento motor nastavenou standardni teplotu oleje kolem 115 stupnu. Kazdy olej musi mit preci stanovenou maximalni teplotu, za ktere ma jeste pozadovane vlastnosti. Je mi divne, ze auto neda zadnou varovnou hlasku na vysokou teplotu oleje, ani pri tech 136 stupnich. Dalsi veci je, jak asi funguje takovy olej po standardnim intervalu 30 000km. Editováno: 6. leden 2019, autor: Aerosa Citovat
PetrKV Vloženo 23. Září 2019 Vloženo 23. Září 2019 (editace) Dnes jsem po startu sledoval zrovna teplotu oleje.. voda už byla pěkné na 90° a olej 60° jel jsem do kopce cca 100km/h , lehce, čekajíc na teplotu oleje také k 90° v zatáčce už teplota oleje skočila na 80° kouknu chvíli dopředu a během pár vteřin pípání a na maxi dotu čtu o přehřátí motoru, hlava mi nestíhá srovnat myšlenky, docela šok, teplota vody někde na začátku červeného pole..ani nevím kde přesně byla, dávám nohu z plynu, viz foto a po pár set metrech sjíždím ze silnice, zastavují, motor na volnoběch, teplota vody je zpět na 90°. Telefonát do servisu, prý ať vypnu motor a zkusím se znovu v klidu rozjet. Že to bude vodní pumpa, a teď by to téměř s jistotou mělo být ok. Že se to stane při zahřívání. Už to bylo v "pořádku". Čekám, co mi zavolají ze servisu Editováno: 23. Září 2019, autor: PetrKV 1 Citovat
PetrKV Vloženo 28. Září 2019 Vloženo 28. Září 2019 (editace) Tak auto včera opraveno, převzato.Špatná vodní pumpa, výměna a navíc výměna jedné kladky, která vydávala divné zvuky. Jsem těsně před koncem záruky, pumpa určitě bude na záruku, ta kladka prý téměř jistě také. Editováno: 28. Září 2019, autor: PetrKV Citovat
PetrKV Vloženo 2. Říjen 2019 Vloženo 2. Říjen 2019 Panove nevite, kdyz dostala 110kW verze s prednim pohonem DSG se 7stupni, dostala ve stejny cas i ADblue? Citovat
honza-marek Vloženo 3. Říjen 2019 Vloženo 3. Říjen 2019 Myslím že adblue přišlo první ale je to jen můj názor Citovat
luiki1 Vloženo 11. Květen 2020 Vloženo 11. Květen 2020 Zdravim. Mam podobne teploty oleja ako @PetrKV motor DFGA. Pri jazde na dialnici mam teplotu oleja okolo 115°.... sem tam mi vyskoci na teplotu 120°... je to problem alebo to zatial nemusim riesit ?? ... vdaka :) Citovat
p2p Vloženo 11. Květen 2020 Vloženo 11. Květen 2020 Mam teplotu pri normalni jizde cca 105.... 1 Citovat
molczik Vloženo 11. Červenec 2020 Vloženo 11. Červenec 2020 Tak jsem si před třemi dny vyzvedl Superb s TDI EVO motorem (110 kW) a musim říct, že jsem nadšený. Je to moje asi desáté TDIčko a zatim nemam výhradu. Oproti motoru co jsem měl v Passatech (taky vždy 110 kW) je tohle úplně jiná písnička. Zvukový projekt i celkový feeling je jak u benzíňáku. Najeto mam zatim 600 km a průměrná spotřeba 5.4 l / 100 km. Citovat
tomas89 Vloženo 4. Listopad 2020 Vloženo 4. Listopad 2020 Zdravím snad to do tohoto tému patří. :-D plánuji koupit supa nejspíš 110 KW a automat. Koukám na škodaplus. A moje otázka je najezd okolo 100 tkm uz rizikovej co se týče poruchovosti dílů? nebo pokud se o to člověk staral tak bych mohl mít klid , když se vymění náplně a bude se dělat pravidelná údržba? okolo tech 100 tkm by mohly bejt vychytané všechny "mouchy" alespoň :-D díky všem Citovat
LEdit Vloženo 5. Listopad 2020 Vloženo 5. Listopad 2020 (editace) ... dálkových 100tkm je jako 25t po městě. Dokup si záruku od ŠkodaPlus , i když jsou v ní výjimky, vyplatí se. Ale počítej s investicí + - 30.000kč na to co bude potřeba dle km dělat, pokud už nebylo ( brzdy, čepy, ramena, olej v DSG, motoru ) aby ti to vydrželo a měl si startovní čáru servisu. Editováno: 7. Listopad 2020, autor: LEdit Citovat
Host Chrumky666 hr Vloženo 22. leden 2021 Vloženo 22. leden 2021 (editace) V 4. 3. 2017 na 10:27, Lukáš P. napsal: V co máte 110 kW TDI s manuálem, jste spokojeni s dynamikou i při obsazenějším autě? Zvažuji jaký motor z TDI vybrat, jestli 110 nebo 140 kW, ale určitě s manuálem, v tom mám jasno. Doteď jsem jezdil s Mondeem 2.2 TDCI 129 kW, ale předváděcí jízda se Supem 110 kW mě celkem nadchla. Jezdím cca 40% město, 30% okresky, 30% dálnice. Díky za vaše názory Mám Superb Sportline 110kw 6 r. Manuál... Išiel dobre.. Super spotreba... Dal som ho softverovo navýšiť KW... Na 190 HP... To da ani nedá porovnať aký rozdiel... Najlepšie investované peniaze... Zrýchlenie... Je také... Že 1,2,3ked pridám na plno stojím ešte na mieste... A ešte aj 6 ma zatlaca do sedadlá... Keď chodím normálne.. Spotreba nižšia.. A pri rýchlej jazde tak o liter viac... A vo VCDS ešte treba prepnúť odozvu na plyn z Skoda...... Na Audi... Aj bez zvýšenia výkonu cítiť obrovský rozdiel... A na you hube je plno zadarmo riešení zvýšiť výbavu auta.. Pokiaľ máte kamoša mechanika co ma VCDS... Zamknutie nastartovaneho auta, zatváranie zadného kufra (nie len otváranie),zavratie okien pri daždi, zmena virtual cocpit budikov,... A kopu iných za ktoré v Skodovke treba platiť veľa peňazí... A šikovný mechanik s počítačom to spraví za pár euro... Co v Škode pýtajú stovky eur... V 4. 3. 2017 na 10:27, Lukáš P. napsal: V co máte 110 kW TDI s manuálem, jste spokojeni s dynamikou i při obsazenějším autě? Zvažuji jaký motor z TDI vybrat, jestli 110 nebo 140 kW, ale určitě s manuálem, v tom mám jasno. Doteď jsem jezdil s Mondeem 2.2 TDCI 129 kW, ale předváděcí jízda se Supem 110 kW mě celkem nadchla. Jezdím cca 40% město, 30% okresky, 30% dálnice. Díky za vaše názory Editováno: 22. leden 2021, autor: Chrumky666 hr Citovat
meszi Vloženo 5. Březen 2021 Vloženo 5. Březen 2021 V 5. 1. 2019 na 22:29, Stanson napsal: Infoline je nejvetsi hovezi trus co jsem posledni dobou poznal. Abych nebyl mimo tema, tak ja dnes na 2.0 110kw 91 stupnu. ? 68 Tiež mám Superb s týmto motorom, kde viem sledovať teplotu oleja? Citovat
Patrik1971 Vloženo 5. Březen 2021 Vloženo 5. Březen 2021 V palubnom ,kde je aj spotreba a ostatne udaje... 1 Citovat
dfga Vloženo 9. Březen 2021 Vloženo 9. Březen 2021 pani od ktoreho mesiaca/roka sa davali tie novsie 2.0 TDI? Citovat
honza-marek Vloženo 10. Březen 2021 Vloženo 10. Březen 2021 Jestli myslíš TDI EVO tak ty se dávaly cca od srpna 2019 https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-superb-tiskova-mapa/motory-premiera-prvniho-naftoveho-motoru-generace-evo/ Citovat
heckeer Vloženo 14. Duben 2021 Vloženo 14. Duben 2021 (editace) V 29. 1. 2016 na 10:18, Martin Bednář napsal: Je fakt, že když jsem měl půjčeného náhradního Supa 2.0 TDI 110 kW, tak jsem podvědomě čekal menší spotřebu. Prakticky jsem to měl +- shodné s mojí 1.4 TSI. To bylo asi jen podvědomě , srovnavas maďarskou klobasu a párek z Polska Editováno: 14. Duben 2021, autor: heckeer Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.