Bikes Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 navic prevodovka je delana na 200Nm, takze je otazka jak da tohle (v dlouhodobem meritku) Citovat
Martab Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 (editace) Není náhodou 6q u 81kW verze do 250Nm? Jinak myslím @motorpower tady myslím někde psal, že u 1.2 TSI je největší omezením turbo, ke je rozumné macimum někde okolo 220Nm (nevím jestli si pamatuji přesně, někde to tu bude). EDIT: Tak je to 215Nm Editováno: 16. Prosinec 2017, autor: Martab Citovat
mp390 Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 6 stupňová převodovka u 1.2 TSI je jenom do 200 Nm. Proto je u 1.4 TSI 92kW, který má stejnou převodovku, omezený točivý moment na 200 Nm. 1 Citovat
_Denis_ Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Je to tak, je to konstrukční omezení. Ono zase. Pokud turbo zvládne 215Nm a chip je rozumný, převodovka nějakou toleranci mít bude a razantně by to její životnost snížit nemělo. Nicméně jsou vždy směšné ty podvodné firmy, které nabízí krouťák kolem 250Nm a výkon klidně 100kW, chtěl bych to vidět - a pokud bych to fakt viděl, muselo by to být asi hodně zprasené Citovat
motorpower Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Od APR to není zprasené, je to jejich styl, ale myslím si , že je to zbytečně moc i na malé turbíčko , a spojka nepřežije většinou též.. Jako u většiny jejich úprav. Prostě tě hrnou do úrovně 2., 3 atd Citovat
_Denis_ Vloženo 16. Prosinec 2017 Vloženo 16. Prosinec 2017 Nemyslel jsem APR, ani upřímně nevím, co nabízejí Citovat
Martab Vloženo 1. leden 2018 Vloženo 1. leden 2018 Nemáte někdo info o 1.2 TSI co se dává v Číně do Octavie? (http://www.skoda.com.cn/octavia/index.html) kW/prm - 85/5000 Nm/prm - 200/2000-3500 Což by tak nějak odpovídalo parametrům které se dají dosáhnout chiptuningem. Citovat
Mrštik Vloženo 22. Červen 2018 Vloženo 22. Červen 2018 (editace) Docela dobrá cena, jen termín je do 24.6.2018 http://okchip.cz/seznam-vozu/chiptuning-skoda/ Editováno: 22. Červen 2018, autor: Mrštik Citovat
moralles Vloženo 22. Červen 2018 Vloženo 22. Červen 2018 (editace) do toho bych nesel. to bude nejaka čičmnud firma... ja nakonec po dlouuuhem zvazovani dal APR a zajim spokojenost. ted to ma idealni vykon a kroutak jak bych to bral v serii :-D Editováno: 22. Červen 2018, autor: moralles Citovat
Lancelot Vloženo 22. Červen 2018 Vloženo 22. Červen 2018 Bych chtěl tež kolem těch 100kW, ale krouťák nižší, stačilo by 200 Nm, aby převodovka neodešla - mám 5q. Původně jsem uvažoval, že do toho nechám nalít jen origo SW z 81Kw verze, ale to nikdo neumí, a když už do toho dát prachy, tak ať je tam něco navíc ještě. Hlavně aby to potáhlo i za 4500ot., kde to teď je SW ořízlé. Řeším nějaké reklamace, až to dořeším, tak se do toho vrhnu. Citovat
moralles Vloženo 22. Červen 2018 Vloženo 22. Červen 2018 ale vybirej od kvaltnich firem, ktere maji poctivy vyvoj. vsechny to ted maji okolo 10-12tis (APR, REVO, BSR) Citovat
_Denis_ Vloženo 22. Červen 2018 Vloženo 22. Červen 2018 No zrovna BSR synonymem kvality taky není.. Citovat
_Denis_ Vloženo 23. Červen 2018 Vloženo 23. Červen 2018 Univerzální SW ne úplně optimální kvality s natlakovaným turbem ("hrb" křivky pro zátah) bez následného odbrzdění a optimalizace.. Nic moc, radši dát ty peníze jinde. Citovat
veliz Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 Chtěl bych do své origo 66kW verze nahrát sw origo 81kW. To by teoreticky mělo stát pár korun, neb origo sw je volně k dispozici (dá se stáhnout z jiného auta). Otázka ale je: Projeví se to vůbec při běžné jízdě do 3000-3500 ot/min? Citovat
Martab Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 Tak se podívej na křivky výkonu, točivý moment je u 81kW vyšší už od nízkých otáček, ale pocitový rozdíl je největší až nad těmi 3 tis. Zkus projet někde v bazaru tu silnější verzi a uvidíš. A jinak si myslím, že to nebude jen stáhnout SW z jednoho auta a nahrát do jiného, takže bych nečekal nějak výrazně nižší cenu než u klasického chipu (možná bude i o něco vyšší, protože je to jedno auto, kdežto normálně se rozloží mezi více zákazníků). Zkus napsat přímo @motorpower. Citovat
Lancelot Vloženo 4. Červenec 2018 Vloženo 4. Červenec 2018 Tež jsem takto uvažoval, ale nakonec půjdu cestou "když už, tak už" a nechám to poladit k těm cca 95 kW, ať to trochu letí. To nahrání origo SW jsem různě poptával a bez výsledku. Citovat
MilanHos Vloženo 9. Červenec 2018 Vloženo 9. Červenec 2018 Nebude ta křivka náhodou s 5. kvaltem jiná oproti 6.? Jen se ptám Citovat
Martab Vloženo 9. Červenec 2018 Vloženo 9. Červenec 2018 Proč by měla být? Motor je stejný, převodovka může ovlivnit točivý moment na kolech, ale né na motoru (ten se pak dopočítává). Jinak jsou 81 i 66kW verze stejné. Citovat
1karlik Vloženo 17. Srpen 2018 Vloženo 17. Srpen 2018 Nejake konkretni tipy kam na Ostravsku? Chtel by do toho jit, ale rozporuplne nazory na kvalitu jednotlivych firem mne mirne znejistuji... Nejake tipy, nebo jeste lepe konkretni zkusenosti? -samozrejme i ty spatne(jeste radeji, at je cemu se vyhnout) A jen v tomto vlakne jsou texty typu... ,ze zustava rozum stat. Tak mne prosim toho usetrete a skutecne k veci. Hledani toho samozrejme vyplivne spoustu... Diky. Citovat
Martab Vloženo 19. Srpen 2018 Vloženo 19. Srpen 2018 V 15. 2. 2017 na 13:49, motorpower napsal: Tak zde je jedna 66kW nové generace. Jak mám správně číst ten graf, ta tenká čára je před úpravou? Tedy mám to chápat tak, že chipem se mírně snížil výkon v oblasti pod 2000ot? Citovat
motorpower Vloženo 19. Srpen 2018 Vloženo 19. Srpen 2018 Určitě se nesnížil, ale přeci jen neměřím na hřídeli a s větším točivým momentem dojde k většímu prokluzu. Ty křivky si do těch 1800 představ na sobě. Neměřím od úplně nízkých ot. , protože měřím v zátěži, a týrat motor na pětku od 1200ot není úplně OK. Ve skutečném projevu je zlepšení znát již od cca 1500ot..Doufám, že jsem vše vysvětlil dostaečně. 2 Citovat
Martab Vloženo 19. Srpen 2018 Vloženo 19. Srpen 2018 Díky za vysvětlení, teď už tomu mne to dává smysl :) Citovat
lumpo Vloženo 7. Listopad 2018 Vloženo 7. Listopad 2018 V 22. 6. 2018 na 14:35, moralles napsal: do toho bych nesel. to bude nejaka čičmnud firma... ja nakonec po dlouuuhem zvazovani dal APR a zajim spokojenost. ted to ma idealni vykon a kroutak jak bych to bral v serii :-D Mohu se zeptat, proč se neměřilo až do 6tis ot? Citovat
moralles Vloženo 7. Listopad 2018 Vloženo 7. Listopad 2018 to nevim. mozna kvuli DSG. idealne se zeptat v auto jarov kde mi to delali Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.