Přejít na obsah

Životnost tfsi 2.0 nad 300tkm???


hasanek

Doporučené příspěvky

Tak bohužel jsem se dnes dozvěděl hořkou novinu, že mé čerstvé RS rv2005 zakoupené s 247tkm bylo ještě stočené a reálně mělo cca 340tkm, co si myslíte o tomto motoru s tolika natočenými km? Podařilo se mi vygooglit kontakt na prvního majitele dle jména z TP ten to následně prodal překupníkovi a ten to stočil a prodal jako 247tkm. Původní majitel mi sdělil že to prodával s 331tkm ale že bylo nadstandard udržované ve značkových servisech a veškeré opravy dělal dostatečně dopředu a nečekal než se něco vyvrbí. Ježděno bylo na dálky německo slovensko pouze benzín 98 a více a olej castrol edge 10w-60 od začátku provozu, ročně najel cca 35tkm, byl to starší pán takový fanoušek (závodník) který měl to RS jako svůj koníček a hluboko do kapsy také neměl jelikož tam dělal poměrně nákladné úpravy v německu u BB a na slovensku u BH motors. Těm 247tkm jsem věřil jelikož to vypadalo na poctivě najeté vzhledem k tomu roku a stejně jsem naletěl. Co se týče auta a jízdních vlastností a pocitů z něj vypadá fantasticky jako kdyby mělo 100-150tkm co se týče interiéru je naprosto zachovalé '"jako nové", na první pohled se jevilo jako "voňavka". Původní majitel mi sdělil, že svá auta udržuje tak, že i po několika letech jsou jako nová a posádka se k němu vůbec boj nastoupit jak tam má čisto. Také mi sdělil, že musím udělat ihned rozvody což mi prodejce tvrdil , že prý až za 25tkm také že musím udělat ihned olej a repasy převodovky. jinak v 320tkm dělal komplet celou sportovní keramickou spojku s dvouhmotým setrvákem v 240tkm dával komplet sadu tlumičů Koni, je tam komplet celé výfukové vedení v nerezu i závodní nerez svody a keramický katalizátor dle grafu z brzdy, které mám k autu mělo 287koní, majitel mi sdělil, že dokázalo jet 270km/h. Co se týče výbavy a interiéru těžko hledat podobné má nadstandardní výbavu 10bagů, columbuse, vychytávky jako senzor tlaku v pneu,LCD panely v opěrkách hlavy měnič Pioneer na 6DVD+18GB HDD komplet předělané audio od firmy Rachot, celý interier a strop v černé alcantaře. Opravdu mě tedy tím vším toto RS přemluvilo ke koupi a těm 247tis. jsem uvěřil jelikož vypadá jako by mělo i mnohem méně. Proto se Vás ptám co si myslíte o tolika km na tomto motoru u takto udržovaného a laděného RS? Chystám se udělat hned rozvody olej svíčky komplet filtry, s tou převodovkou zatím počkám nepřišlo mi to tak špatné, co dál mohu očekávat? Případně myslíte si že se dá takto najetému motoru ještě věřit? Má někdo zkušenosti s TFSI nad 350tkm případně má někdo i více a motor stále šlape v pohodě? Nevím momentálně zda-li ještě nebudu řešit ty stočené km každopádně auto se mi moc líbí a chtěl bych si jej i přesto nechat. Ocením Vaše názory k tomuto tématu. Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

UZ aby to staceni bylo trestnym cinem.  A to jsem zvedavej na ty dnesni novy auta co maji stavenou zivotnost na 200tis, ty az nekdo stoci, tak clovek vlastne kupi auto za totalni zivotnosti.

 

Jinak k tvemu motoru, tazko rici, jako klidne vydzi i 500 tis. Kdyz se neco ma posrat tak se neco posere, Ale zas kdyz toho vydrzel tolik tak by mohl jeste slouzit.

Mame ve firme jednu fabuli .1.9 SDI a ta ma najeto 610 tis a jeste si krasne prede :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, asi to nebude k tematu ale... mozna nez zivotnost motoru by me zajimala zivotnost celeho auta,. aby brzy nedobrovolne nezmenilo majitele..

 pokud vis, kolik melo auto najeto km realne, nech si to natocit nazpatek na tu hodnotu3xxt km, at te to neplete, taky bych zajel do bazaru a bazarnikovi rekl neco od plic..

a vubec-pokud bylo auto udrzovane jak pises JEN ve znackovych servisech, tak sis proveroval snad VIN ne? a tam musi byt kilometry  ze servisu..? Prece neveris udaji tachometru, at je auto jake chce.. mne taky nejaky dobrat tvrdil, ze ma auto najet 155000km a kdyz mi kdosi z fora vyjel servisni prohlidky tak jsem zjistil, ze by to auto muselo 2 roky v kuse couvat, aby to udavany udaj najelo zase nazpatek

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 pokud vis, kolik melo auto najeto km realne, nech si to natocit nazpatek na tu hodnotu3xxt km, at te to neplete, taky bych zajel do bazaru a bazarnikovi rekl neco od plic..

a vubec-pokud bylo auto udrzovane jak pises JEN ve znackovych servisech, tak sis proveroval snad VIN ne? a tam musi byt kilometry  ze servisu..? Prece neveris udaji tachometru, at je auto jake chce.. mne taky nejaky dobrat tvrdil, ze ma auto najet 155000km a kdyz mi kdosi z fora vyjel servisni prohlidky tak jsem zjistil, ze by to auto muselo 2 roky v kuse couvat, aby to udavany udaj najelo zase nazpatek

 

Jenže bazarnik nikdy netvrdí kolik má auto najeto, ale stav tachometru. A to sou dva rozdílný údaje. Já mám taky jinej stav tacháku než ujetý km. A nejde o podvod, jen se měnili budíky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pak je to vina kupce, pokud bylo auto servisovane v SA, tak podle VINu snad jde zjistit stav ujetych km, servisni prohlidky atd atd... napr ja si schovavam od auta veskere faktury a papiry co k nemu dostanu, kdyz jsem prodaval 14 let starou feldu, mel jsem zaznamy od vse STK na kterych jsem byl-jasne dany stav kilometru i zavad auta. To, ze to 90 procent lidi vyhazuje a k autu nedaj nic, pripadny zajemce si neoveri km a pak zjisti, ze 10let stare Tdi nema najeto 189t ale 330t km..to je problem tech, co takove strepy kupuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní záměr tohoto vlákna bylo aby lidé co mají zkušenosti s tímto motorem TFSI nad 300 000 podali své názory a zkušenosti s jeho další možnou životností / provozem případně najde li se někdo kdo má na tomto motoru najeto ještě mnohem více aby se podělil o své zkušenosti co vše bylo nutné např. udělat za servisní zásahy na motoru atd. nikoliv aby se tu řešilo čí je vina stočených kilometrů a proč si to někdo neověří atd.. to že jsem napsal že jsem koupil auto se stočenými km což jsem zjistil až následně protože jsem byl aktivní a začal pátrat což spousta lidí ani neudělá a věří dál číslu na tachometru,jelikož to číslo dejme tomu v průměru reálně odpovídá věku toho auta, bylo pouze pro dokreslení situace proč to tu řeším. Jinak už se zjistilo, že i můj prodejce, který mi jej prodal sám nevěděl, že je stočené a bylo vinnou několika dalších přeprodejců přes které šlo v krátkém čase což se potom těžko dohledává řeší a někomu něco dokazuje, když během 2-3 měsíců projde přes 3-4 prodejce. Prosím tedy k tématu ze zkušeností s tímto motorem po 300 000 je to spíše už troska nebo držák který může šlapat dál třeba 150 000? Předpokládejme že těch 330ktm je najeto prvním majitelem převážně dálky dobře servisováno. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi napsali z Cimbu autosport při trochu jiné diskusi ale myslím, že Tě to potěší:     Podle mne je pro tento motor ideální používat motor výkonové charakteristiky 10 W - 60 , jedno od koho ( Castol, Agip, LM ) a hlavně jak jsem psal, měnit ho v intervalech 7 500 km / 1 rok. Jeden z exemplářů tohoto vozu s naší úpravou  a servisními doporučeními najel do prodeje 540 000 km. A to je přesně to, co výrobci aut nechtějí, proto stanoví dlouhé intervaly výměny motorového oleje a vzduchového filtru. Zelení teroristi jásají, že se ekologicky nemění motorové oleje, ale že vyrobit turbodmychadlo, motor, či ve finále celé auto je ekologicky nesrovnatelně větší zátěž pro matičku zemi jak recyklace čtyřnásobného množství motorového oleje jaksi netuší. Výrobci aut prodají drahé náhradní díly, takže smolík pacholík je ve finále majitel auta, někdy už ten první, zpravidla však až ten druhý a to je zase cíl výrobců aut !!! Kdyby totiž dimenzovali konstrukci motoru na životnost dejme tomu 150 000 km, "závodníkům " by takový motor lehl velmi brzo, dlouhé intervaly výměny motorového oleje jsou prostě tutovka.

 

Mr. Cimbu

Editováno: , autor: martink
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jak tu psali jiní, nechápu, proč sis neověřil VIN u prodejce.

Jinak nezapomeň vyměnit napínák řetězu s řetězem. Nikde o tom výrobce nepíše, ale je to jedna z největších bolístek tohoto motoru.

Já měl na TFSi najeto přes 200tis a bez problémů, ale také jsem měnil známé věci, které dělají problémy.

Kolik si za to auto vůbec dal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkrátka jsem ho chtěl byla to rychlá akce perfektní stav na ten rok jak exterier tak interier je to mezi RS takový unikát tady v ČR počet km jsem bral jako odpovídající stáří, výbava vozu je nadstandardní RS(10bagu, columbus, interier černá alcantara v zadních opěrkách vestavěné LCD panely v kufru měnič na 6DVD Pioneer za 35tis. 12repro ve voze) stejně tak jako výkonové úpravy na voze. Momentálně bylo ve škodě na rozvodech a pár drobnostech a bylo mi řečeno že tak ostré RS tam ještě nikdy neměli, že je ostřejší i jako RS 3ka. Bodejť jsou tam dělané úpravy v německu u B&B za cca 6000e jejich úprava Stufe 3 na 295koní, dále pak na Slovensku u BHmotors další úpravy na intercooleru celý výfuk nerez dělaný na zakázku sportovní keramický kat HR trubky 7cm. Původní majitel byl nadšenec který autu dopřával to nejlepší a na penězích nešetřil. Je to takový unikát tak jsem ho prostě chtěl o tom co vše tam je uděláno neměl prodejce ani páru to jsem se dozvěděl pak od prvního majitele :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Môj mechanik servisoval Octaviu RS tuším s týmto motorom a naposledy hu videl keď mala 470tkm a motor ako nový viac o tom neviem, to mi hovoril medzi rečou.

 

Sa mi zdá, ale že na dieselpower fore niekto takýto je čo má tak veľa najazdené na tomto motore tuším v AUDI A4. Nie som si ale istý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 výbava vozu je nadstandardní RS(10bagu,..

 

Nechci ti kazit radost z tveho auta, ale 10 bagu fakt urcite nemas. O2 mela maximalne 6. Pokud ti to nekdo prodal s tim, ze je jich tam 10, tak te vzal na hul. 10 airbagu nema ani O3 v plne palbe.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bwa si myslím že je vybornej motor, dle mého stačí tam lejt i 5W-40 ACEA A3/B4 např shell a taky se nic nezkazí... podle mě když lehce, tak jich dost seženeš i starších....

Bohuzel se pletes motoru moc neni a kdyz tak jsou docela drahy... Editováno: , autor: chipmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci ti kazit radost z tveho auta, ale 10 bagu fakt urcite nemas. O2 mela maximalne 6. Pokud ti to nekdo prodal s tim, ze je jich tam 10, tak te vzal na hul. 10 airbagu nema ani O3 v plne palbe.

Mike opravdu je tam 10 bagů pro kontrolu jsem to pro tebe dnes počítal(volant, spolujezdec, 2 přední sloupky, 2 v sedačkách z boku, další 2 nad sedačkami hlavové a 2 v zadních sloupcích) možná to rozložení bagů je převzato ze superbu, bylo to vše zakázkově dělaný stejně tak jako lcd panely v zadních opěrkách napojené na měnič a columbuse veškeré kabeláže profi zabudované v čalounění nikde nic nevidíš, žádné podomácku bastlení, stejně tak jako vyčalounění stropu černou alcantarou. Na hůl mě vzal prodejce tak na kilometrech to máš pravdu :) ale co vše se o autu dozvídám od původního majitele a míst kde probíhali úpravy vozu tak zjišťuji že prodejce neměl vůbec páru co vše vůz obsahuje (třeba jako že je to v podstatě O II RS S3 build překopané na S3ku je tam turbo z S3ky což je taky úplně jiný kafe:) a další věci to jsem se třeba dozvěděl dnes od Slováků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně že výbava super, ale řešíš tady jeden problém za druhým.

Příště lépe vybírej a nenech se nalákat pozlátkem.

 

Kolik si za tu šílenost dal?

Řeším pouze běžné provozní věci po koupi ojetého vozu rozvody olej filtry, což už mám vše hotové, jediný problém co řeším je s váhou vzduchu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mike opravdu je tam 10 bagů pro kontrolu jsem to pro tebe dnes počítal(volant, spolujezdec, 2 přední sloupky, 2 v sedačkách z boku, další 2 nad sedačkami hlavové a 2 v zadních sloupcích)

"2 přední sloupky, další 2 nad sedačkami hlavové a 2 v zadních sloupcích" jsou ve skutečnosti 2 ks hlavových airbagů. Když k tomu připočítáš volant, spolujezdce a dva boční v předních sedačkách je to šest kusů. Je to častý omyl, že se počítají nápisy. Žádná OII jich neměla víc. Viz citace z učební pomůcky:

"Kromě airbagů řidiče, spolujezdce a dvou bočních airbagů může být vozidlo oproti předchozímu typu navíc vybaveno dvěma hlavovými airbagy. Pro ochranu cestujících na předních a zároveň i zadních sedadlech jsou hlavové airbagy umístěny v horní části dveřního rámu od sloupku „A“ až po sloupek „C“. Je to vlastně taková záclona.

 

SII měl navíc jen možnost kolenního airbagu a zadních bočních v opěradlech sedadel. Dohromady tedy 9 kusů. Nic víc tam nikdy nebylo.

 

No a teď zpět k tématu = motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je pekny mit takhle krasne udelane auto ale pak.je super na tom cokoliv delat kdyz je vse uplne jine (vlastni zkusenost) a nejhorsi je ze majitel.kolikrat take nema potuchy co a jak je jine ....ale jak jsem psal toho motoru se neboj vydrzi 500tis v pohode jde spis o ty ostatni veci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...