michal2009 Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Regenerace po cca 220 -250km. Auto stojí už 3 týdny v servisu. Posílali vstřikovače na testy a zjistili jeden vadný vstřik. Teď pokračují DPFkem a budou ho nějak zkoumat. Auto má najeto 50 tis km, r.v. 2016 a 2.0 140kw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaltvr Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 V servisu je auto kvůli časté regeneraci? A přišli na vadný vstřikovač nebo je auto v servisu z jiného důvodu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZbyšekSU Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 A neuvažovali jste někdo o dodělání kontrolky na běžící regeneraci? Známý to má takhle dodělávané na novém Peugeotu. Zatím jsem ale nepřišel na to jaký akční člen je zapnut jen při regeneraci, aby se z jeho napětí dala ta kontrolka vyvést. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wlady1980 Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 @ZbyšekSU To by bolo perfektne, keby slo take nieco spravit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik1971 Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Chcete sa pravidelne nasierat,ked na Vas ta kontrolka bude svietit?Masochisti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZbyšekSU Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Já se spíš nasrávám když někam dojíždím a všimnu si až tehdy při vyřazení že probíhá regenerace. Kdybych to věděl už během jízdy, tak bych automaticky protáhnul třeba jízdu jinam kam bych stejně o chvilku později třeba jel. Musím se zeptat známého na co to napojil u toho Pažouta. Jestli tam mají nějaký akční člen co je spuštěn po celou dobu regenerace, nebo to ošetřil jen termočidlem s nastavenou teplotní hranicí na teploty, které se objevují jen při probíhající regeneraci. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdoksS Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 ZbyšekSU: tento problém byl hodně řešený na mondeu MkIV, kde našli nějaké relátko, které spínalo při regeneraci a borci si tam natahli kontrolku na palubku. Sice funkční, ale ne zrovna vzhledné řešení. Další řešení kontroly stavu DPF je POLARFIS, ale tam je to finančně někde úplně jinde. Měl by zobrazit stav zaplnění filtru, kdy proběhla poslední regenerace atd. Už jsem nad tím přemýšlel, ale těch pěněz co za to chcou ?. Na superbu při regeneraci píše na rádiu " nutný běh motoru ", ale těžko říct, jestli se tahle hláška nevyskytuje i u jiné akce? Na druhou stranu, pokud čekám regeneraci, dá se to tímhle ověřit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZbyšekSU Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Kontrolku bych si udělal pěkně schovanou (např. RGB led pod podsvícením některého tlačítka u řadičky, nebo podobně, nebo přidání červené led k bílému podsvitu tlačítka. Žádnou přídavnou šílenou diodu někde vrtanou do palubky. Jen vědět co to spíná (něco jako to relátko u Mondea) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deto Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 před 5 hodinami, AdoksS napsal: Na superbu při regeneraci píše na rádiu " nutný běh motoru ", ale těžko říct, jestli se tahle hláška nevyskytuje i u jiné akce? Na druhou stranu, pokud čekám regeneraci, dá se to tímhle ověřit. Pravdepodobne sa to vyskytuje aj u inej akcie. Dnes mi to svietilo celu jazdu, pricom volnobezne otacky boli v norme (~750) a nemal som zapnute ziadne spotrebice okrem AC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 před 13 hodinami, Michaltvr napsal: V servisu je auto kvůli časté regeneraci? A přišli na vadný vstřikovač nebo je auto v servisu z jiného důvodu? Ano, je tam kvůli častým regeneracím. Už několikrát se to reklamovalo, ale pořád chtěli nějaký důkaz. Tak se točily videa. Nakonec kladl technik "důležité" otázky, jak víme, že jede regenerace. K jeho neštěstí na autě právě po příjezdu do servisu probíhala regenerace a technik ji potvrdil. Od té doby (skoro měsíc) je auto v servisu. Zatím přišli na špatný jeden vstrik, který prý není špatný kvůli naftě a tak jej asi na záruku vymění. S DPF teprve uvidím, jak to dopadne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Ovsem mit auto mesic v servisu, to je dilo tedy..... Co tam na tom jako delaji..... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Nevim, snad budu dnes vědět :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Hlavně aby věděli oni :-) Dej pak vědět... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janci47 Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Neviem ako u vás v ČR (a či je auto na súkromnú osobu alebo na firmu) ale u nás na Slovensku musí do 31 dní predajca opraviť reklamovaný produkt, inak má kupujúci nárok na vrátenie peňazí alebo náhradný tovar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Auto jsme dnes vyzvedli. Jen pro připomínku - r.v. 4/2016, najeto 50tis km. Nový vstřik, DPF a EGR. Zároveň vyměněna ovládací sada na mf. volantu, v zimě občas nereagovalo ovládání. Nechtěl bych tu fakturu platit :-) DPF nevypadalo tak hrozně, ale přímo MB rozhodla, že se dá rovnou nové i s EGR, když už je to demontované. Tak uvidíme.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaltvr Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Tak doufám, že oprava proběhla úspěšně. To koukám kolik věcí měli náladu vyměnit. Měl servis nějaké stanovisko k té regeneraci? Třeba po kolika km by měla probíhat atak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Nemá. Jestli bude pokoj se pozná časem, naštěstí je auto stále v záruce a tak se bude klidně znovu reklamovat :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdoksS Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 To máš prodlouženou záruku? No tam by Ti 50 tis. za fakturu určitě nestačilo ? Stejně auto najetých 50tis. km a takové problémy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted February 20, 2019 Share Posted February 20, 2019 Jasně, je v záruce ještě hooodně dlouho :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chio11 Posted June 6 Share Posted June 6 zdravim pani.nechcem zakladat duplicitne tema.autom chodim denne do prace 15km tam 15 spat.regeneraciu mi takmer identicky robi po 300km.vzdy ked prebieha regeneracia hodim do manualu a drzim otazky na 2000,pokial zastavim a regeneracia prebieha vzdy pockam do jej ukoncenia,nech sa neprerusi posadim za volant dceru alebo syna aby drzali rovnako otacky 2000 pokym skonci.otazka na Vas je ci to robim spravne pokial nie rad si necham od skusenejsich poradit nakolko auto mam relaitvne malo.samozrejme obcas dialnica dovolenka lyzovacka po dialnici kde sa mi samozrejme neda to odsledovat,ale v podstate pocas roka je to pravidelne kazdych 300km.dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_V Posted June 8 Share Posted June 8 necham ostatnych honotit, ci je to spravne alebo nie. Ja len koment k tomu, ze ked stojis cakas na pokial dobehne a vtedy vypnes motor. Ja mam MY2018 a ked stoji na miesta, tak po chvilu otacky padnu na standardny volnobeh (cca 800) a aj na infotainmente napise hlasku "vyzaduje sa spusteny motor". Takze auto ked dlhsie stojis na mieste ti samo presuri pregeneraciu a nasledne ked sa pohnem tak uz asi po 1 km sa zacne znova... Logiku to ma, len som si nemyslel, ze si to vie auto samo prerusit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyke1973 Posted June 8 Share Posted June 8 Na místě jsem regeneroval jen jednou,trvalo to skoro ctvrt hodiny,nez mi spadla hodnota k 5 g zaneseni jako obvykle pri jizde a zacalo chladnout dpf,takze bych spíš veril na to,ze i na miste regenerace probehne cela. U me prijde po cca 600 km a trva nekonecnych 20-25 km po okreskach,ktere jezdim ze 70 % a zbytek mesto,vesnice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lvy Posted June 9 Share Posted June 9 V 6. 6. 2023 na 17:16, chio11 napsal: zdravim pani.nechcem zakladat duplicitne tema.autom chodim denne do prace 15km tam 15 spat.regeneraciu mi takmer identicky robi po 300km.vzdy ked prebieha regeneracia hodim do manualu a drzim otazky na 2000,pokial zastavim a regeneracia prebieha vzdy pockam do jej ukoncenia,nech sa neprerusi posadim za volant dceru alebo syna aby drzali rovnako otacky 2000 pokym skonci.otazka na Vas je ci to robim spravne pokial nie rad si necham od skusenejsich poradit nakolko auto mam relaitvne malo.samozrejme obcas dialnica dovolenka lyzovacka po dialnici kde sa mi samozrejme neda to odsledovat,ale v podstate pocas roka je to pravidelne kazdych 300km.dakujem Podle mě to není správně, motor potřebuje být pod zátěží a ne jen tak běžet na prázdno, navíc ty zvýšené otáčky si zajistí sám, takže z mého pohledu je to jen trápení a je to vidět i na těch extrémně krátkých intervalem mezi vypalováním. Já mám zatím nalítáno sice jen 180tkm, ale regenerace probíhá tak co 700 - 730km. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.