Přejít na obsah

Fabia III Facelift


Jan R.

Doporučené příspěvky

před 48 minutami, Mirec.K napsal:

A pritom najjednoduchšie riešenie bolo troška viac podumať a odrazku zakomponovať aj do LED zadných svetiel :) Vyriešilo by to ako dva rozdielne nárazníky, tak aj odrazku v tom jednom ;)

Naprosto souhlasím, vše by se tím pohodlně a navíc elegantně vyřešilo. Nelíbí se mě odrazky v nárazníku obecně a toto dvojí řešení už vůbec ne.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokračovanie ságy šetrenie:

 

Záhyby karosérie niesu lakované už ani pri príplatkových farbách. Len tak tak, že je hrana blatníku nastriekaná. Ty vole sa bojím, čo bude pri ďalšej generácii... 

20180814_185518.thumb.jpg.d37b2ff6b434e237b5e0e36505247980.jpg20180814_185636.thumb.jpg.4f089b30579a4b42b83a856c8f050f75.jpg

 

Asi sa cítili previnilo tak vrátili naspäť izoláciu kapoty :D. 

 

20180814_185528.thumb.jpg.d14392a0b686a4ce56d3dde595ab6d1b.jpg

 

 

@wirer Ku tebe domov mi to určite nevydá Wirer. Jednak auto zabehnem tento týždeň a vraciam ho a taktiež nemám čas veľmi chodiť tak ďaleko :/. 
Ale ak mi povieš, čo z kódovania potrebuješ pozrieť tak to viem pozrieť. Mám VCDS. ... 

Editováno: , autor: Romiiken
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych řek pravdu, kdyby mi někdo nabídl, jestli chci za příplatek nalakovat v barvě vozu i motorový prostor, tak asi odmítnu. Nebo je nějaká výhoda tohoto řešení? Přijde mi to, jako lakovat v barvě vozu i vnitřní strany plechů. Ano pokud je v motorovém prostoru co obdivovat popř. ukazovat ( např. vytuněný V6 nebo V8). Ale obdivovat skoro prázdný prostor pod kapotou těchto vozů, není asi tak obvyklé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základná farba je sivá. A farba auta je kapučíno tak to možno na fotke tak nevidno. Ale vnútro blatníkov a kapota je len v základe. 

@Lupen_cz Samozrejme, že si nemáš priplácať za záhyby. Lenže doposiaľ ak si si dal metalízu za ktorú sa vždy priplácalo boli nastriekané aj záhyby. Ak si mal len základnú farbu tak pri niektorých modeloch to bolo presne tak ako som to teraz nafotil :) 

 

BTW možno niektoré moje postrehy sú mimo mísu, lebo pred FL som nikdy nemal tak rozdiely viem porovnať len z toho, čo som sa dozvedel na fóre. 

 

Nechcem tu spamovať po jednej fotke. Myslel som, že ešte stihnem editnúť predchádzajúci príspevok, ale predbehli ste ma :D. 

 

Tak ešte fotka infotainmentu, palubky... 

 

20180815_093902.thumb.jpg.8bab6afcf70d9515118b7baad08598fc.jpg20180815_093908.thumb.jpg.c125007f3f03913ebc146277628bf308.jpg20180815_094004.thumb.jpg.82565eddcc17bf66ef4ff1d611205066.jpg20180815_094009.thumb.jpg.13a88a521f4f944435dc59e9cde61043.jpg

 

Páčka na diaľkové nemá polohu. U mňa na tolede po zapnutí diaľkových zostane páčka v pozícii. Tu je to bez "pozície". 
Neviem, či to tak mal už predface, ak áno tak potom som nič nepovedal :). 

 

 

 

 

Editováno: , autor: Romiiken
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před FL měl normálně pozici pro dálkové.

 

Fl vypadá pěkně, ale ta karta pod displejem vypadá zvláštně, stejně tak to tlačítko "VIEW" na volantu, nebo ten nový podklad bez dělení po 5km/h (měl jsme to teď v pučeném CitoGo a jezdilo se s tím hrozně blbě, kór bez tempomatu a bylo to jediné auto kde jsme měl na displeji nastavený digi. ukazatel rychlosti, a ani za 5tis km jsem si na to nezvykl :( ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Lupen_cz Áno AUX zmizol, čo je škoda. Občas sa môže hodiť... 

 

@Martab Tlačitko view je absolútna blbosť, ktorú nemáš na Fábii ako využiť, ale čítal som na fóre od ferdy25, že sa tuším dá preprogramovať na funkciu telefónneo tlačidla. 

Celkovo podľa mňa má SEAT oveľa lepšie multifunkčné tlačidlá. Netreba tak naťahovať prsty aby som obslúžil všetky a celkovo mi prídu ergonomickejšie. 

 

Ten polep budíkov som si moc nevšimol. Ja sa aj tak orientujem podľa digitálneho tachometra na maxidote. 

 

Trošku som sa hral s tou páčkou na diaľkové. Dajú sa vypnúť potiahutím ku sebe ako aj volakedy, len páčka nemá polohu. Alebo druhá možnosť je, keď máte zapnuté diaľky tak páčku jemne potlačíte odseba, ale nie celú dráhu ako na zapnutie a diaľky sa vypnú. Ak mal niekto starý VW.. golf3 tak asi vie o čom hovorím. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě jezdím podle budíků a rychlost na MaxiDotu automaticky ruším, byl to taky důvod proč jsem nevzal Rapida SB MR18, kterého jsme zvažoval místo Fábie. Ta páčka  je nově stejná jako u OIII a podobných, je to sjednocení kvůli automatickému přepínání dálkových světel. Co se týče volantu, tak jezdím i Leonem a Toledem a je to o zvyku, Seat má lépe vyřešeno přepínání mezi obrazovkami, ŠA tam má zase asistenty (ale ty tam asi žádného nemáš, že? takže jen další prázdné tlačítko). To "VIEW" se přeprogramovat možná dá, ale furt tam bude ten piktogram (ale to je nemoc všech Škodovek teď nově).

 

Mohl bys prosím ještě zjistit co je tam za kompresor klimatizace? Zda ten stejný polský co byl před FL, nebo to změnili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...