Přejít na obsah

Škoda Rapid facelift


Popu

Doporučené příspěvky

Myslim si, ze Rapid hodne dospiva, z toho ceho byl na zacatku je to moc fajn ;) zadni LEDky, predni LEDky interier taky, co se tyce infotaimentu tak to taky. Ono proste celkove.

Je to moc fajn a chvalim.

 

Ted uz jen facelift Fabie a Superbu :kol-47:

 

58ad6c2013dcb_170222-KODA-RAPID-and-KODA-RAPID-SPACEBACK-optimized-interior-and-exterior-1.thumb.jpg.8c8dbf3bc31a78df40bae15c1c884f1d.jpg 58ad6c373d8d4_170222-KODA-RAPID-and-KODA-RAPID-SPACEBACK-optimized-interior-and-exterior-2.thumb.jpg.2dd98c0f334430bde7421c63aaef4d19.jpg 58ad6c66dbf24_170222-KODA-RAPID-and-KODA-RAPID-SPACEBACK-optimized-interior-and-exterior-3.thumb.jpg.d4bc30f9f3de6e23ac6221d78799baeb.jpg 58ad6c8519671_170222-KODA-RAPID-and-KODA-RAPID-SPACEBACK-optimized-interior-and-exterior-6.thumb.jpg.cd4b66e6cd3c738a597a511f0290a530.jpg 58ad6c9b6dae5_170222-KODA-RAPID-and-KODA-RAPID-SPACEBACK-optimized-interior-and-exterior-4.thumb.jpg.7475e11b1ce5dd0a503824b7243a258c.jpg 58ad6cd961ffc_170222-KODA-RAPID-and-KODA-RAPID-SPACEBACK-optimized-interior-and-exterior-5.thumb.jpg.2e6d3dc90640d950bfcefa168d8de3ec.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Príjemné osvieženie vzhľadu.. aj mne sa to páči! Predné xenóny aj zadné LED sú skvelé. A ako budú vyzerať halogény? Tiež budú mať LED pásik? Alebo len niečo na spôsob halogénovej Octavie? Zmenšenie hmloviek je lepšie zvládnuté v porovnaní so Citigo, lišta pod hmlovkami v Style výbave je čerešnička, ktorá však asi nepoteší čiernych tunerov.

 

O vyradení 1.2TSI sa vedelo, ale pokiaľ tam je 1.4TSI, dá sa to.. a vychytávky v interiéri + konektivita.. klobúk dolu, Octavia FL možno bude mať problém. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, su zvedavej nazivo. Osobne jsem cekal mnohem vic. Fakticky zustaly zachovana svetla a zrovna ty se mne libily nejmin. Ostatne OIII FL  a Kokodak tady vyskolil radu lidi (vcetne me), ze fotkam neradno verit.

 

Tech zadnich svetel Spacebacku bez LED se mozna tykalo Kabanovo povzdechnuti co vsechno se musi absolvovat u otazky zavedeni LED svitilen..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to bude u těch bi-xenonů ? nutnost ostřikovačů a automatického štelování ?

 

akorát chápu to dobře že akce DL v mlhovkách byla jenom na chvilku ? :)

Trošku zklamání, že zadní dveře nemají to zkosení okénka nahoru...

 

Jinak co říct, já se bojím, že akorát podraží a plně vybavený to už tuplem koupí pouze magor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to chápu správně tak modernizace už s 1.2TSI nepočítá.

Takže mám volbu už jen 1.0TSI manuál a 1.4TSI s nechvalnou DSG (DQ200)

Vzhled FL za 1 ale technika je pořád pozadu. Takže mě na podzim čeká přesedlání k jiné stáji a nebo našetřit na superba :D 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky myslím, že je to příjemné osvěžení vzhledu a ta světla se mi moc moc líbí:rolleyes: Spíš jsem se obával, že tam budou světla ve stylu FIII.

Na druhou stranu taky nikde nevidím zmínku o dvouzónové klimě, ale počkám až co ukáže konfigurátor.

 

Každopádně nijak nelituji, že jsem Rapida objednal nyní, resp. nevidím žádný prvek, který by měl WOW efekt s následným "TO CHCI!!"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Kucis napsal:

Pokud to chápu správně tak modernizace už s 1.2TSI nepočítá.

Takže mám volbu už jen 1.0TSI manuál a 1.4TSI s nechvalnou DSG (DQ200)

Vzhled FL za 1 ale technika je pořád pozadu. Takže mě na podzim čeká přesedlání k jiné stáji a nebo našetřit na superba :D 

 

 

 

 

což znamená, že Fabii a Rapida si v nejbližší době nekoupím, protože nemá jediný použitelný motor. 1,0TSI není špatný, ale z principu to prostě nechci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 63 kW - 1,2 66 kW - 1,0 70 kW - asi tam bude 5 kvalt, ale kW pekne pomaly rastú

1,2 77 kW (5,4 l) - 1,2 81 kW (4,9 l)- 1,0 81 kW (4,5 l) - to už nemohli dať na 85 kW ako u O3? Nerozumiem tomu prečo to tak nemohlo byť.

Osobne mám tiež predsudky pred 3valcami, ale ešte som na tom nikdy nejazdil. Zaujímavé by bolo porovnať tieto 3 motory v spotrebe na rovnakej ceste či majú význam tieto nové motory. V zátvorke uvádzam kombinovanú spotrebu podľa výrobcu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 85kW tam nebude jednak kvůli odlišení Rapida a Octavie, druhak to může být kvůli zdanění v jiných státech.

 

Ohledně porovnání, pár testů už vyšlo s Octavií a Fabií/Ibizou:

http://autobible.euro.cz/skoda-octavia-1-0-tsi-vs-1-2-tsi-cernobila-zalezitost/

http://www.auto.cz/test-seat-ibiza-1-0-tsi-vs-skoda-fabia-1-2-tsi-jsou-tri-lepsi-nez-ctyri-92840

 

V Octavii ten motor nefunguje zas tak špatně, otázkou je životnost, ale ta snad taky nebude tragédie jako u prvních TSI, navíc sice u nás je to novinka, ale v koncernu se prodává už delší dobu... A ohledně tříválce, to si myslím že není problém, mám něco odježděno v HTP a nějak mi to nevadí, že je to tříhrnek.

 

Na druhou stranu, kdyby byla možnost volby, dal bych přednost té 1.2 před tím litrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Krouťák" je vyšší uplně ze stejného důvodu z jakého je rozdílný u různých výkonových verzí 1.2 TSI, prostě je to jinak nastavené, navíc ten rozdíl není nějak závratný, reálně naměřené parametry (podotýkám pro verzi v Octavii, né pro podladěnou v Rapidu) jsou následovné:
1.0TSI/85kW - 89,4kW/5512 ot./min. 218,5 Nm/2990 ot./min.
1.2TSI/81kW - 88,3kW/5538 ot./min. 198Nm/2198 ot./min.

 

A jak to že je dynamičtější? Bylo by smutné aby nebyla a prostě ŠA musí dělat co pro to, aby tomu tak bylo (jinak by měla málo "dobrých důvodů" pro tříválec). Důvodem je o ěnco lepší průběh křivek a to hlavně v těch oblastech, kde se to pružné zrychlení měří

1.0TSI_graf20160617_d2586_m1serie_vs_1.2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já prostě nechci HTP s turbem :D  i když to má 85kw .... prostě když je to naložené a vezu za autem nosič s kolama tak i moje 77kw nejede a žere jak tomu furt dupu abych kámošovu octavii s 1.4 který měl taky kola a plné obsazení a on ještě navíc měl o 1l menší spotřebu :sleep:

 

co bude potom ? to bude za chvilku zase 4takt 500? a pak šlapadlo a nakonec budou Flinstounovi?

 

Ať dají k 1.4 6kvalt manuál a budu spokojen (chtěl bych DSG ale ne DQ200) 

 

Jinak uvažoval jsem že bych to ještě na ten FL předělal ...počkám si až budu k dispozici jinak stávající led by se přepnulo na pozičky

Editováno: , autor: Kucis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale ty máš ještě staré TSI kde nejsou chlazené svody, ne? Nové TSIčka už jsou na tom s náchylností na spotřebu lépe (bavím se furt o 1.2, 1.0 nemohu z dlouhodobého hlediska hodnotit), ale myslím si, že ten litr nebude žrát víc než 1. generace TSI ani při svižné jízdě...

 

Ale stejně, každé auto bude žrát, když s ním povalíš, takže to bych neviděl jako nevýhodu, pro plné využití a lítání po dálnici se hodí nafťák...

 

A jak už koncern avizoval, tak snižování objemů by měl být (snad) konec, tak uvidíme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...