Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Tak to jdu smáznout všechny mé příspěvky v této sekci. Proč tady zasahovat do příspěvků. Pokud někdo chce může zde založit nové téma a tam vše shromáždit. Může si to třeba nazvat: O3 kódování - postupy.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferdo25: já bych se zase tak moc nezlobil. Osobně si moc vážím tvých příspěvků tady. Sám jsem si koupil kabel (originál) a zatím jsem měl odvahu na novém autě  "dokódovat" jen palivo k dočerpání na maxidotu. Vše si zapisuji, zálohuji, ale vím, že kdybych udělal něco chybně, tak mi ve Strakonicích snad pomůžou...  :kol-18:

A i když by se našli a najdou takoví blázni, co si bez hlubších znalostí přenastaví řídící jednotky motoru nebo šáhnou do brzd či tempomatu, tak beztak většina z nich skončí u Tebe nebo podobného odborníka, aby jim nazpět zpojízdnil auto. O těch s čínským kabelem nemá smysl diskutovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naprostý souhlas s ferdou25, bohužel každý uvažuje cenově, koupí si čínský kabel, pak si rozdrbe auto a naříká, nebo se tady raději ani nepochlubí

 

To si nejsem jistý. Pokud bych chtěl nějaké úpravy, tak je levnější a bezpečnější si je nechat udělat od někoho, kdo to umí. Na druhou stranu mě třeba hrozně zajímá, jak se to dělá a rád bych to někdy vyzkoušel sám. Možná si někdy koupím kabel a půjdu do toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jdu smáznout všechny mé příspěvky v této sekci. Proč tady zasahovat do příspěvků. Pokud někdo chce může zde založit nové téma a tam vše shromáždit. Může si to třeba nazvat: O3 kódování - postupy.

Proč bys je mazal? Nějak tomu nerozumím, v tomto tématu se s ničím nebude hýbat a bude pokračovat jako diskuse dál. V případném novém tématu (zatím ani žádné není) by byly jen návody/postupy bez jakékoliv diskuse. Tady jsem smazal jen off topic příspěvky. Co se ti tedy nelíbí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano-zveřejnit vše. Ne-nezveřejnit nic. Denně tuhle otázku řeším cca 15 let na lékařských přístrojích. Při sledovanosti emerických seriálů a filmů (soudit se lze s kýmkoli o cokoli) a spolu s NOZ (to si nechte vysvětlit od chytřejších lidí, než jsem já), říkám jednoznačně Ne. Až někdo po vámi (kýmkoli) poskytnutém návodu projede výlohou cukrárny až do jeslí, strýček mu najde všehoschopného právníka a ten prokáže že padesátéosmé místo kodovacího řádku, který způsobil, že to nezabrzdilo, obdržel zrovna od vás, tak to bude super. Totiž to stejné můžete použít vy proti někomu, kdo vám to za mrzký peníz (v dobré víře) nakoduje. Mluvím za sebe, nikoho nezmiňuju a i kdybych ty mapy řídících jednotek měl a jezdilo to třista z místa a dvěstě v městě a zabrzdilo ze stovky na dvaceti metrech, tak bych ten návod tady nikdy nedal. Ale jak píšu, je to jen můj názor a radši odvolám, než bych se nechal upálit. Všichni kdo do toho trochu vidí, ví o čem mluvím. Mám "kolegu" v Saudské , který mi poté, co jsem mu poslal firmware a poté, co to "dokurvil" a musel jsem tam (asi popadesáté) letět, mi řekl....příště mi ty soubory pošli raději v pdf, to mi jde otevřít(přečíst)....má za sebou asi šest školení. Ale věřím, že nadšených pro věc tady bude spousta a odbyt kabelů vzroste. Hodně štěstí všem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle se dá přeci zajistit tím, že u každého návodu bude napsáno že vše je na vlastní nebezpečí, či něco v tom smyslu. A pokud to někomu někdo udělá za peníze, tak už samozřejmě s rizikem musí počítat, nebo si nechat podepsat "beztrestnost". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to prosel a vybral postupy, ktere tu nekdo napsal...
 
Návod na prosté odpojení + návod na vypnutí sound generátoru přes kabel.

www.briskoda.net/forums/topic/301834-has-anyone-disabled-the-vrs-sound-generator/

 

 

 

Úprava nastavení čidla vlhkosti:

Zmena citlivosti cidla vlhkosti  -  Jednotka 08, v kodovani byte 14 zmenit na 08

Sensor für Regen- und Lichterkennung G397 codieren

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Sensor: Fahrzeug mit Lichtsensor

Scheibentyp: Grünglas

PR-Nummer: 8N4 + 4GF/4GX

Codierzahl: 42005D hexadezimal (zur Eingabe in den Tester)

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Sensor: Fahrzeug mit Regen/Lichtsensor (Regen/Licht/Feuchtsensor)

Scheibentyp: Grünglas

PR-Nummer: 8N6 + 4GF/4GX

Codierzahl: 02805D hexadezimal (zur Eingabe in den Tester)

 

 

 

 

Cornering

09 - Central Electronics

16 - Security Access - enter 31347
10 - Adaptations

(5)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion B 12 zmenit na Abbiegelicht links

(5)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion B 13 zmenit na Abbiegelicht rechts

pro RS navíc:

(5)-Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion B 8 zmenit na Abbiegelicht links
(5)-Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion B 9 zmenit na Abbiegelicht rechts

 

 

 

Deaktivacia AM pasma na radiu/navigacii
Jednotka 5F, v kodovani byte 14, bit 1 zapnut
 
 
 
Coming/leaving home cez hmlovky a nie stretavacie svetla
Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit:
-Comfort illumination-Coming Home Leuchten nastavit na Fog Light
-(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit na Not active
-(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit na Not active
Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony

-(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit na Not active

-(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit na Not active
Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony

 

u mna neplati!!!! ziadny iny ako x=8 som nenasiel a ten uz bol "not activ" pred zmenou

po troche laborovani sa mi pri zmene  B6 a B7 namiesto C6 a C7 podarilo vypnut stretavacie svetla ale parkovacky zostali

 

 

 

tlumení DRL u LEDek při blinkrech

(16)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase"
(18)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35"
(19)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize"
 
(16)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 2, stará hodnota "Not active", nová hodnota "Blinken links aktiv beide Phase"
(18)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 2, stará hodnota "0", nová hodnota "35"
(19)-Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction GH 2, stará hodnota "Maximize", nová hodnota "Minimize"
 
 
 

tlumení DRL ale normálního halogenu při blinkrech

Jednotka 09, login 31347 a potom v adaptacích zmenit hodnoty:

(16)-Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion G 4,Blinken links aktiv (beide Phasen)
(17)-Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion H 4,not active
(18)-Leuchte4TFL LB4-Dimmwert GH 4,25
(19)-Leuchte4TFL LB4-Dimming Direction GH 4,minimize
 
(16)-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion G 5,Blinken rechts aktiv (beide Phasen)
(17)-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion H 5,not active
(18)-Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert GH 5,25
(19)-Leuchte5 TFL RB32-Dimming Direction GH 5,minimize

 

 

 

Aktivace HHC

Aktivace HHC (asistent rozjezdu do kopce) – jednotka ABS, Byte 25, bit 0 a 1

 

 

 

Aktivace XDS

jednotka ABS, Byte 23, bit 1

 

 

 
Nastavení tuhosti posilovače řízení
V servu(44) lze nastavit přímo charakteristika serva($1920):
možnosti:
volba módu pomocí tlačítka - hodnota: $00
komfortní - hodnota: $01
automatická - hodnota: $02
dynamická - hodnota: $03
základní - hodnota: $04
 
 
 
Kodovani LED pro osvetleni nohou
(1)-Leuchte30FR LC72-Lasttyp 30,36 - LED Kleinleistung
(6)-Leuchte30FR LC72-Dimmwert AB 30,89

 

 

 

Vypnutí světlené houkačky(nebude se hýbat ani clonka):
Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion B 10,not active
Leuchte11SHUTTER RB22-Lichtfunktion B 11,not active
Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion B 6,not active
Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion B 7,not active
 
 
 
Mlhovky spolu s dalkovymi:
(8)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Left high beam
(9)-Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion D 12,not active
(10)-Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100
(8)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Right high beam 
(9)-Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion D 13,not active
(10)-Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100
 
 
 
Zapnutí světelné houkačky přes mlhovky:
Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion C 12,Lichthupe generell
Leuchte12NL LB45-Dimmwert CD 12,100
Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion C 13,Lichthupe generell
Leuchte13NL RB5-Dimmwert CD 13,100
 
u RS navíc(budou svítit obě dolejší světla):
Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion C 8,Lichthupe generell
Leuchte8FL LB39-Dimmwert CD 8,100
Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion C 9,Lichthupe generell 
Leuchte9FL RB2-Dimmwert CD 9,100

 

 

 

koncová světla společně s brzdovými světly při denním svícení:
(9)-Leuchte22BR MA57-Lichtfunktion D 22 to standard position light "Standlight allgemein"
(10)-Leuchte22BR MA57-Dimmwert CD 22 to 25%
 
 
 
mlhovky jako další brzdová světla:
(9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 to brake light
(9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 to brake light
 
nebo
 
(16)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion G 26,Brake light
(18)-Leuchte26NSL LA72-Dimmwert GH 26,100
16)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion G 27,Brake light
(18)-Leuchte27NSL RC6-Dimmwert GH 27,100
 
 

 

Vypnutí ESP

změna posledního bytu v kódování jednotky ESP(adresa 03) na hodnotu

$07 = volby ESC Zapnuto, ASR Vypnuto, ESC Vypnuto a nebo hodnota

$06 = ESC Zapnuto, ESC Sport, ESC Vypnuto.

 

Příklad:

stávající kódování:
1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C002


nové kódování:
1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C007
nebo
1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C006

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano-zveřejnit vše. Ne-nezveřejnit nic. Denně tuhle otázku řeším cca 15 let na lékařských přístrojích. Při sledovanosti emerických seriálů a filmů (soudit se lze s kýmkoli o cokoli) a spolu s NOZ (to si nechte vysvětlit od chytřejších lidí, než jsem já), říkám jednoznačně Ne. Až někdo po vámi (kýmkoli) poskytnutém návodu projede výlohou cukrárny až do jeslí, strýček mu najde všehoschopného právníka a ten prokáže že padesátéosmé místo kodovacího řádku, který způsobil, že to nezabrzdilo, obdržel zrovna od vás, tak to bude super. Totiž to stejné můžete použít vy proti někomu, kdo vám to za mrzký peníz (v dobré víře) nakoduje. Mluvím za sebe, nikoho nezmiňuju a i kdybych ty mapy řídících jednotek měl a jezdilo to třista z místa a dvěstě v městě a zabrzdilo ze stovky na dvaceti metrech, tak bych ten návod tady nikdy nedal. Ale jak píšu, je to jen můj názor a radši odvolám, než bych se nechal upálit. Všichni kdo do toho trochu vidí, ví o čem mluvím. Mám "kolegu" v Saudské , který mi poté, co jsem mu poslal firmware a poté, co to "dokurvil" a musel jsem tam (asi popadesáté) letět, mi řekl....příště mi ty soubory pošli raději v pdf, to mi jde otevřít(přečíst)....má za sebou asi šest školení. Ale věřím, že nadšených pro věc tady bude spousta a odbyt kabelů vzroste. Hodně štěstí všem.

 

Tak tohle se dá přeci zajistit tím, že u každého návodu bude napsáno že vše je na vlastní nebezpečí, či něco v tom smyslu. A pokud to někomu někdo udělá za peníze, tak už samozřejmě s rizikem musí počítat, nebo si nechat podepsat "beztrestnost". 

Od poměrně anonymního sdílení zkušeností či informací na fóru k odpovědnosti za jednání někoho jiného je i s dobrým právníkem poměrně dlouhá cesta a s takovým přístupem by tu vlastně nemohlo být fórum vůbec, prt. cokoliv tady se dá v tom smyslu využít, takže prostý disclaimer "na vlastní nebezpečí" je víc než dost.

 

 

tak jsem to prosel a vybral postupy, ktere tu nekdo napsal...

 

Velmi dobrá práce  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Twl, to je jak v ústavu. A co má být? Jsou veřejně přístupné, Ozi je jen dal všechny dohromady. A nevydává je za svůj vynález. Dokonce tam má citaci s tvým nickem. Pokud to hodláš provozovat stejným stylem nadále, tak sem příště raději nedávej nic. Reklamy zdarma si zde na foru užíváš dosytosti. Nebo snad ne? Ti to zatrhnu stejně tak, jako ostatním, kteří nejsou Partnery fora. Doteď jsem tě měl za rozumného člověka a dost jsem se tě zastával, ale začínám o tom silně pochybovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou většinou postupy, které jsem zde dal já. Další ukázka jak někdo přemýšlí. Příště mažu rovnou.

 

Ano ferdo, jsou tam navody, ktere si sem dal i ty, nedelal jsem to z nejakeho duvodu, ze si to chci privlastnit, ale dnes jsem shodou nahod v tematu neco hledal a cele jsem ho prochazel. tak jsem je proste jen klikal do multicitace - tu jsem bohuzel nemohl zanechat, protoze to forum nedalo.

Jestli s tim mas nejaky problem napis mi prosim SZ a to smazu - mysleno svuj prispevek. Nemam s tim ani nejmensi problem a nejde mi o nejake zneuzivani tvych znalosti, nebo snad jejich privlastnovani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohodě.

 

Mě jde jen o to, aby pokud někdo má zájem zde dělat sumář postupů to byl opravdu člověk co bude vědět co funguje a nefunguje(nejlépe si to sám vyzkouší a nebude žít z toho co mu kdo řekne) a založil si sám téma, které zde může být i vyvěšeno, aby se nepropadávalo časem někam do zapomnění.. Tohle téma jsem chápal jako spíš takové pel mel o tom co kdo chce a co jde.

 

Přijít a říct tam to dělají lépe a proč to tady není umí každý, ale založit si vlastní téma a udělat to jako tam je právo každého člena fóra.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naprostý souhlas s ferdou25, bohužel každý uvažuje cenově, koupí si čínský kabel, pak si rozdrbe auto a naříká, nebo se tady raději ani nepochlubí

 

xkovi: máš pravdu, v podstatě je pro MR 2015 v dosti věcech k ničemu, naopak k něčemu je si to nechat udělat zkušenými, rozumnými - vždycky se dá zeptat na kontakt a co jsem zde četl, ferda25 nikdy nikoho neodmítl

 

Mam kolegu v praci, co ma origo kabel, cili zadna Cina...a mam rad dobrodruzstvi, takze cesta do Strakonic muze byt jako zachranna brzda, nikoli muj primarni cil...samozrejme pokud si to auto neroze*eru tak, ze bych ani do tech Strakonic nemel jak dojet :-D

 

Tak to jdu smáznout všechny mé příspěvky v této sekci. Proč tady zasahovat do příspěvků. Pokud někdo chce může zde založit nové téma a tam vše shromáždit. Může si to třeba nazvat: O3 kódování - postupy.

 

Neblbni, to nedelej  :kol-29:  :kol-46: BTW. od toho je to komunitni forum, cili tyhle pocity osobnich krivd by mely jit stranou...ja jsem z prostredi IT, kdybych mel takto vnimat sve prispevky na řadě technickych for, tak bych si musel hodit mašli...proste bud se chci podelit o vlastni zkusenost a postup, anebo nikoli...nic "mezi" neexistuje a ze je to vzdy na vlastni nebezpeci, to je snad kazdemu zřejmé... Rozhodne by to nemel byt namet na nejakou flame diskuzi zde, ne? ;-)

Editováno: , autor: xkovi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak dnes jsem navštívil ferdu25. Mám to k němu sice 200km, ale vůbec nelituju. Profík, výborná práce. Díky ferdo!

Dokódováno:

Corner přední mlhovky

Svícení obou zadních mlhovek současně

Protočení ručiček po zap. zapalování

Aktivace leaving home

Timer, lap time

Sklopení zrcátka při zpátečce

Světelná houkačka s př. mlhovkama

atd.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty brdo to je tady veselo, nicmene vratme se kodovani, tak dlouho me sralo ze mi porad nejde CH ze jsem ji donutil i bez senzoru:

 

Pripojit se do jednotky 9, zadat heslo, a pak v adaptacich vybrat:

 

Comfort illumination-Coming Home Verbaustatus -> manual -> potvrdit
Comfort illumination-Coming Home Verbaustatus -> low beam, lze nastavit i mlhovky
Comfort illumination-Coming Home Verbaustatus -> Driver door -> potvrdit

 

Po zastaveni necham zapnute svetla, otevru dvere, klidnu dalkove a funguje stejne jak na O II. 

 

Kua to mam radost.... :-) jinak pak jeste na radiu nastavit az 60 sec. aby to melo smysl :-) 

 

Video přidám až se nahraje.... 

Editováno: , autor: Krenstik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...