Tony350z Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Tusim dnes zverejnili riesenie pre nase motory 1.6tdi. Aky mate nazor nato ? pojdete si dat upravit auto alebo nie? Mne sa to velmi nepozdava asi sa nato vykaslem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 kde to zverejnili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 už v létě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 Navržené technické řešení je známo již rok, ale teprve 5.11.2016 dostalo schválení v Německu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Já se tomu budu vyhýbat jak jen budu moci .. jsem zastáncem názoru, nerýpat do něčeho co funguje dobře a jsem s tím spokojený.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 A hlavně, proč tak riskovali, když to řešení mohli během roku vyvinout a vesele prodávat čistý diesly... Kdyby čert na koze jezdil, nic bych na svým nenechal udělat, jsem zvědav za 2-3 roky na nářky těch, co tím projdou ... Ne-li dřív ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 SW ani náhodou, ale ten usměrňovač proudění vzduch by nemusel být úplně od věci. Aspoň si myslím že rozhodně neuškodí spíš by mohl pomoct, ne jako ten novej SW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 (editace) OVCE: No prý ne, je to jen ucpávka, aby se do motoru nedostalo tolik vzduchu a probíhalo to trošku "jiné" zahoření. Co mě mrzí na tom novém SW a skoro bych si tu úpravu chtěl dát udělat, že snad by prý mělo u 1.6 siemensu přidat SW který má 2.0 TDi a to že by si auto mělo kontrolovat reálné množství vstříknutého paliva o proti požadovanému a provádět korekci, aktuální 1.6 trpí při vyšším nájezdu km výrazně vyšší hlučností a nekultivovaností chodu motoru, protože i reálně OK vstřiky už prostě jsou trošku opotřebované a neprobíhá tam korekce jako u 2.0 TDi s boschem.... Tohle prostě reálně vylepší emise ojetin, ale taky by stačilo kdyby koncern prodával vstřiky po litru, bych pak neváhal a po 100K km je všechny vyměnil a ne že bych je dojížděl na 300k kdy už to v zimě sotva nastartuje.... Mám kolegu co má motor jako já stejný nájezd a obou nám to cvakalo jak traktor, nicméně vzal špatnou naftu a musel měnit komplet palivový systém, čerpadlo, lištu, vstřiky, vyšli ho to na nějakých 65 tisíc, nicméně motor když nakopne tak jede jak hodinky a chod je mnohem klidnější a tižší než u mého, neuvěřitelné co udělali nové vstřiky, je z toho pocitově zase nový motor. Editováno: 23. Listopad 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 (editace) Myslím, že to by asi takto nefungovalo, i 1.6 maj Injector Quantity Adjustment (IMA) a Injector Voltage Adjustment (ISA) , jinak pod VWAG uváděné jako „injector quantity adjustment (IQA)“ and the „injector voltage adjustment (IVA)“, jen se holt víc sypou ... Editováno: 23. Listopad 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 Je tu niekto, kto to uz podstupil? Aby nam napisal realne dojmy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Sedim v Impe na prijme, a citam papier predomnou - 30 eurovy preukaz ak pridete s vasou OII kvoli Dieselgate. Ved to pre niektore (ne)brzdy provozu znamena aj 1000km zadarmo. Berte, kym je co... Pekny zaciatok tyzdna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Jako že si nechám za 30 éček ucpat sání motoru a snížit životnost DPF a egr ventilu na polovinu ? No tak nevim jestli je to výhodné :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrEsh Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Tak jaka? Uz to nekdo podstoupil? Vcera jsem byl v servisu a hnedle me to nabizeli. Prozatim jsem odmitl, ale nevim jesli kvuli tomu casem nebude problem na technicke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 Na technické nezjístí nic. A nejsi povinen mít v ČR tuto úpravu. Jediný problém by mohl nastat časem při jízdě v německu. Ale zatím není nikde slyšet o tom že by němci hlídali jestli auto prošlo touto akcí. Já bych do toho nešel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 25. Březen 2017 Sdílet Vloženo 25. Březen 2017 Zatím to taky oddaluji. Nechci namáhat reg a dpf. Počkám co taky bude a dle měření to stejně potom neplní původní normu. Hlavně zda to podstoupíte tak do budoucna od servisu nic nezískáte (zda rozhodnou soudy o náhradě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donlines Vloženo 3. Červen 2017 Sdílet Vloženo 3. Červen 2017 Tak mam chlapy problem. Pred 14ti dny jsem podstoupil prehrani SW na NOx a vcera pri odjezdu z prace jsem zastavoval u zavory a auto zdechlo a dlouho neslo nastartovat, jak kdyby tam vubec nebyla nafta. Pricital jsem to DSG, ze treba pred zastavenim nevyradila, ale nesedelo mi k tomu to nenastartovani. Dneska rano opet, nastartuji a hned pote zacnou litat otacky 800-1200ot.a zdechne... Dalsi start a jizda bez problemu. Driv, pred prehranim jsem si obcas vsiml maleho cukani pri studenem motoru okolo 1300ot.a obcas zahoupali i jinde, ale autem to netrhalo. Chybu to zadnou nehazi. Ve Svete motoru si vzpominam, ze psali neco o neoriginalnim vzduchovem filtru a pripadne cidlu teploty. Filtr mam MANN a cidlo teploty by asi hodilo chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donlines Vloženo 3. Červen 2017 Sdílet Vloženo 3. Červen 2017 Jo a drive jsem mel spotrebu na volnobeh 0,5-0,8l dle klimy a ted 0,3l... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 (editace) máš opotřebený vstřikovací systém a ten nezvládá požadované ( upgradem SW zvýšené) tlaky nového SW. musíš vyměnit čerpadlo a pravděpodobně všechny vstřiky. Jelikož jsi asi podepsal papír, tak už ze škodovky žádnou kulanci nedostaneš. Editováno: 5. Červen 2017, autor: 15degren 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donlines Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Nestraš, zas tak horký bych to neviděl :-D. Auto to od té doby neudělalo, musí být venku opravdu vedro, aby to zazlobilo. Jinak motor startuje okamžitě i v mrazech a volnoběh drží ukázkově. Vstřiky trochu cvrlikají po přidání plynu, to je ale asi vlastnost CR. Auto už jsem odstavil do škodovky, čas na mě budou mít až 22.6 :(. Papír jsem akorát podepisoval se zakázkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Potom daj vediet. Zatial nepoznam nikoho, kto sa podujal dobrovolne na prehratie SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 V praze není problém kouknout na diag, hned bych to neviděl černě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donlines Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Určitě dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donlines Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 Tak dle korekcnich hodnot jsou nektere vstriky spatne, coz neni u najezdu 200kkm neobvykle. Dieselgate to jen posunula do faze, ze to bylo v provozu poznat. Driv ci pozdeji by to prislo i bez prehrani. Korekce byly cca +1,02/-0,3/-0,4/-0,3mg Nemam aktualne cas na to, nechat je vyndat a otestovat, a tak jsem objednal vsechny vstriky, filtr a tesnici material a srouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Tie cisla nie su az tak zle, ze by to bolo na vymenu Ako sa to spravalo? Odkial si objednaval vstreky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 (editace) Někdo koncern živit musí :-D Kolik jsi vysypal za vše i s prací ? :-) Nevím jestli to tu může být, když tak se omlouvám: Sada vstřiků Hodnocení zákazníků 100 %... Editováno: 26. Červen 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.