Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane  original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upravil jsem si posilovac brzd z 4 na 2 v jednotce brzd a parada jsem spokojeny. Uz to brzdi jak ma aniz bych na to dupal jak demon. Pak jsem nahodil ten pedal v rj steering z krokovehe casoveho na primo rizeny prahovou hodnotou a urcite se auto chova svizneji a blud to urcite neni a autohold funguje lepe. Kdyz ted sednu do jineho superbu bez uprav tak si rikam jak  jsem s tim mohl jezdit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 25. 9. 2023 na 22:43, Romiiken napsal:

No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane  original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili :D

Posli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 9. 2023 na 9:05, JSvoboda napsal:

Upravil jsem si posilovac brzd z 4 na 2 v jednotce brzd a parada jsem spokojeny. Uz to brzdi jak ma aniz bych na to dupal jak demon. Pak jsem nahodil ten pedal v rj steering z krokovehe casoveho na primo rizeny prahovou hodnotou a urcite se auto chova svizneji a blud to urcite neni a autohold funguje lepe. Kdyz ted sednu do jineho superbu bez uprav tak si rikam jak  jsem s tim mohl jezdit :)

Žiadna zmena po nakodovani 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

aby si nebol nešťastný , to sú tiež poriadne vergle a ešte k tomu na to nieto diely ... mal som takú A6 a okrem toho že zavíjala prevodovka tak na to nebolo nič ... odišiel klb tak origo 500eur , odišlo rameno detto ... a to tiež nemalo veľa km okolo 200tis ... je to tichšie auto ale A6 je totál malá a keď to šoféruješ tak si myslíš v akom veľkom aute sedíš 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, dfga napsal:

A ako? 

Jedine riešenie vidím dat tam 340mm kotúče ale už nebudem pchať do auta prerabkami peniaze a pôjdem o rok do niečoho lepšieho (A6 napr.). 

No pred upravou jsem slapl na brzdu a skoro nic tak jsem musel prislapnout neprirozene vic a pak i o dost vic... po uprave jen lehce polozim nohu a brzdi a ja si lehceji reguluju silu brzdneho ucinku...uz vyrazne vice prirozene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Niekto preferuje brzdový pedál ktorý hneď na začiatku svojej dráhy hryzie viac, ale keď človek viac pritlačí, tak už sa brzdný účinok nezlepšuje až tak. "Gumové" nastavenie naopak umožňuje jemnejšie dávkovanie, ale pre silnejší brzdný účinok treba viac pritlačiť. Maximálny brzdný účinok ostáva u oboch rovnaký. 

Moja skúsenosť je taká, že zvyknúť si po brzdách s ostrejším nástupom na tie "gumové" trvá dlhšie, ale zase potom sa s tým príjemnejšie jazdí. Tie "gumové" majú podľa mňa jednu v tom, že neskúsení vodiči ktorí ešte nikdy v živote nebrzdili núdzovo/na doraz z nich nebudú vedieť dostať dostatočný/maximálny brzdný účinok. V ich prípade núdzové brzdenie môže byť jednoducho nedostatočné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dozadu bud originál kotúče a dosky z Kodiaqu RS 5G0698451A, alebo najlacnejšie TRW, nemá zmysel tam nič iné dávať. 

Bud chceš mať pokoj 5 rokov prvá možnosť alebo to vymenis každé 2 roky a všetko mimo originálu stojí za hovno a zbytočne platiť navyše. 

Editováno: , autor: dfga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uvažujem nad týmto 

- ZADNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER TUNING SERIES 12035

- PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER HIGH PERFORMANCE RT 20312HP-GL 

 

K tomu

- Zadné Brzdové dosky ROTINGER RT 1PD24900 

- Predné Brzdové dosky ROTINGER RT 2PD22501

 

Vraj Rotinger už dávajú ich sériovo do Hondy. 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, r_e_n_e napsal:

Ja uvažujem nad týmto 

- ZADNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER TUNING SERIES 12035

- PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER HIGH PERFORMANCE RT 20312HP-GL 

 

K tomu

- Zadné Brzdové dosky ROTINGER RT 1PD24900 

- Predné Brzdové dosky ROTINGER RT 2PD22501

 

Vraj Rotinger už dávajú ich sériovo do Hondy. 

Keď lowcost tak trw je istota 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, pročetl jsem všech 35 stran a už se ztrácím číslech a označení, dnes po cestě z práce se rozsvítila kontrolka na destičky. Superb 3 R.v.2020 110kw, nájezd 78 tis. Kupoval jsem ve 30 tis. Je možné že jsou desky ko? Nemám sportovní jízdu, je to rodinné auto a desky podle historie nebyly menene. Díval jsem se a jsou tam davane TRW, to je originál z výroby? Jaké označení teď dostanu v origo servisu aby něco vydržely? Nebo je ten nájezd ok pokud jsou to origo? 

Díky za reakce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...