Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Tady zase máte odkaz na první lehké seznámení  s Octavií IV liftback s motorem 2.0 Tdi a DSG převodovkou bez adaptivního podvozku: 

https://automix.denik.cz/testy/prvni-jizda-s-novou-octavii-liftback-z-prahy-az-na-zavrene-hranice-s-rakouskem-20200417.html?utm_source=tipcars&utm_medium=referral&utm_campaign=aktualni-clanky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, DušanV napsal:


"Naftový motor a převodovka samozřejmě změnila rozložení hmotnosti, navíc tentokrát jsem neměl k dispozici adaptivní podvozek. Vůz byl vybavený tlumiči, u kterých lze nastavit dva stupně tuhosti prostřednictvím změny průtoku oleje. Na rozdíl od adaptivního podvozku DCC, kde lze využít širokou škálu tuhosti a tlumiče se umí i samy přizpůsobit změně podmínek na silnici, zde si prostě na displeji multimediálního systému navolíte, zda chcete režim Normal nebo Sport."

 

Delaji si z lidi prcu?

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, stanmar napsal:

Test O IV liftback 1,5 Tsi

Spíše než test je to jen takové seznámení a skoro mi to připadá že je to zaplacené PR od Škodovky.. 

 

Teď jsem to zběžně prolétl, a netuším, co tě vede k tomu, že je to zrovna PR článek. Není to skutečně test jak píšeš, spíše to shrnuje možnosti výbavy a některé prvky popisuje blíže. Na konci shrnutí i některých negativ, obecně již známých od kombíku. Automobilka by nedovolila ani souhrn těch negativ, vzpomeňte si jak dopadl ten později stažený velký test O4 na Youtube kanálu "Videoblogy". Autor jistě nebude nijak podjatý.

 

Nic víc, nic míň.

 

Osobně bych takový článek klidně podepsal, aniž bych musel mít nějaké výčitky. Ano každý tam jistě najde něco jinak svégo, nebo naopak nenajde, ale není to manuál, a není to ani test. Je to seznámení s liftbackem a jeho možnostmi. Jestli nějaký asistent, nebo výbava bude mít později nějaké mouchy ukáže až dlouhodobější zkušenosti.

 

Byl bych v klidu, je to opravdu krásné a povedené auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já v klidu jsem, mě je celkem jedno co kteří pisálkové napíšou. Jen je tam prostě na mě moc pozitiv najednou. 

Já dám především na svoje dojmy. 

Zatím jsem si liftback osahal v lednu ve Vídni na autosalonu a už vím jak vypadá i zblízka. Když nebudu řešit cenu, (i když s přihlédnutím k tomu jak je auto třeba ve Stylu vybaveno to není tak hrozné) tak při pohledu na moji OIII fc nemůžu říct že by mě přepadl nějaký wow efekt. 

Alespoň tedy zepředu, tam je to pro mě větší Scala. Jestli je částečná unifikace v tomto ohledu dobře, nebo špatně ať si zhodnotí každý sám. 

Na vnější vzhled mít bude mít asi největší vliv velikost a design kol (tj. minimálně 18") a zvolená barva karoserie. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, můžu přidat verdikt k tématu šplouchání v nádrži. V práci mám Octavii liftback v 2.0 naftě a když jsem zhoupnul zadní část auta tak bylo slyšet "vlnobití" :D  , podotýkám že nádrž byla téměř plná. 

Takže Ano šplouchá

Editováno: , autor: M Zoul
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, omicron napsal:

@bojler Proč by?

 

No o existenci "Sport Chassis Control" s dvoustupňovým nastavováním tuhosti podvozku víme u Scaly. Ale u Octavie se obávám, že o něm dosud nebyla ani zmínka. Buď mně něco uniklo a kromě zvýšeného, sníženého, standardního a DCC podvozku budou nabízet i tuto meziverzi. A nebo si redaktor popletl "driving mode select" a o přizpůsobení tlumičů si jen vymýšlí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...