Popu Vloženo 2. Květen 2017 Sdílet Vloženo 2. Květen 2017 A co ti jeste ten MEKÁNIK vykecal do hlavy, misto ty diry co ti tam teda hezky udelal On s temito motory ma uz zkusenosti ? uz delal repas motoru ? ........ Jeste jsem za celou dobu nevidel auto, kde bybyl prave potkany motor u teto nove konstrukce motoru !!!!! Pan mekanik v tom ma mozna trochu bordel. Ja osobne tem motorum duveruji. Dneska To neni ve smyslu nesmrtelne rotacky 1.9 TDI 66kw, ze si nalil klidne i fritovaci olej a jezdil si, dneska si volis auto podle velikosti, do ktereho auta de v podstate obleknes. Kdyz budeme mluvit o motorech, jak by smet. Vse ma u vsech automobilek navaznost, jen to proste lidi furt nedokazou pochopuit. Ano, dnesni auta jsou jeste vetsi spotrebni zbozi, ale urcite to nedelaji automobilky naschval. Jaka je poptavka takova je nabidka..... chcete levny auto,.... dobre, budete mit levny auto,.... s vybavou ? ..... dobre,... ale na ukor ceho to bude,... samozrejme na ukor materialu a ruznych zmen. Zacina to tisickrat diskutovanymi tvrdymi plastamy a konci to treba u chybejici decky kapoty Vse si delame jen a jen sami, stejne tak krasny muze byt priklad i kvalita potravin. Tohle jsou proste nesmrtelna temata a nikdo s tim stejne proste nic neudela. Tak to je, tak to bude 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Květen 2017 Sdílet Vloženo 3. Květen 2017 Este som zabudol na jednu vec. Vypni si/daj si vypnut SS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FFA Vloženo 3. Květen 2017 Sdílet Vloženo 3. Květen 2017 (editace) Da sa to aj nejako natrvalo deaktivovat? Ja to vypínam stále po naštartovaní... Edit. už som našiel vlákno k SS... Editováno: 3. Květen 2017, autor: FFA 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Menty91 Vloženo 3. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2017 SS vypinam ihned po nastartovani uz je to takovej reflex:) proste nastartuju a hned saham po tlacitku :)) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Fabia lll TSI LPG Vloženo 10. Červen 2017 Sdílet Vloženo 10. Červen 2017 Já mám na své Fabijce 100.000 km a vše je jak nové. Dokonce to mám v LPG. TURBOPLYN! jooooooooo!!! Plánuju najet 350.000 km a pak to za 90.000 prodat a někdo si ještě užije. Fabia lll bude totiž pořád krásná a motor, vydrží 500.000 a víc. Já si to prostě myslím. Proč by ne. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 12. Červen 2017 Sdílet Vloženo 12. Červen 2017 Sice neverim, ale budiz ti to prano 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whbp Vloženo 18. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2017 Jezdím Fabia III combi , 66 kw, manuál, v provozu od 4/15, najeto 190 tis. km, olejservis po 30 tis. km, spotřeba oleje 0,7 L na 30 tis. km, paliva 5,4-6 L na 100km, často po D1, okresky i lesní a polní cesty, zatím bez závady , jestli taky není občas problém mezi volantem a sedačkou . 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 18. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2017 190tis tak to je hodne solidni za tu dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 18. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2017 (editace) az se tomu nechce verit... 75tis za rok Editováno: 18. Listopad 2017, autor: epo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donatel Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Mám ve firmě FIII combi 81 kW, v provozu od 03/2016, jezdí na svozech a rozvozech cca 600 km denně, 6 dní v týdnu, 14 - 15 000 km/měsíc, v současné době ma najeto 270000 km převážně dálnice a silnice I. třídy, asi 5% silnice II. třídy. Spotřeba se pohybuje kolem 5,2 - 5,6 l. Servis si provádíme sami, zatím bez problémů. Brzdy cca 70 000 km, pneu cca 80000 km. Tlumiče původní v současnosti už nic moc.... 1x obě žárovky v tlumených světlech, 2x žárovky obrysové. S autem jezdí jeden "pan" řidič a vozí se tak asi 100 - 150 kg nákladu. Zatím nám vždy auto vydrželo asi 3 roky, zásadní problémy nikdy nebyly, i havárie se nám zatím vyhýbají...... 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Takovou porci km tady (pokud vim) nikdo za sebou nema. Mohl bys prihodit nejaky fotky hlavne interieru, jak po takovem najezdu vypada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Tady na foru asi ne. S kratkou bude mit nejvic Los Pakos? S dlouhou asi nekdo, kdo uz sem nechodi... Na Spritmonitoru je taky nejvic zatim kolem 80-90 tis myslim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Donatel: urcite nahod nejake fotky, budeme radi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donatel Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 Omlouvám se za pozdní reakci, chodím sem zřídka. Foto sem samozřejmě dát mohu, ale nevím jestli to má vůbec cenu. Na fotografiích nic zvláštního nebude vidět. Vozidlo je uvnitř nepoškozeno, volant neohmatán (kožený), pedály neošlapané (jsou kovové). Rovněž zvenku není auto otlučené, a to ani drobná poškození. Fabií mám více a věřte mi, že to je hlavně o tom, kdo s autem jezdí. Některá auta mají najeto polovinu kilometrů a jsou v podstatně horším stavu. Propálené sedačky, otlučené zvenčí od odletujících kamínků.... Napsal jsem to sem jen proto, že se tady objevuji pochybovači o tom, zdali auto vydrží 350000 km. O tom já nepochybuji ( může se však stát cokoliv), ale mám pochybnosti i zkušenosti, zdali je po těch kilometrech možno prodat vozidlo za 90000 Kč, jak tady někdo psal. Mně se to zatím nikdy nepovedlo, ale určitě jsou lepší obchodníci, než jsem já. Jinak mé první "podnikatelské" auto, Favorit z roku 1990, kteráho jsem prodal v roce 1992, s ujetými 220 000 km, má dnes najeto téměř 600 000 km a stále ho potkávám. Je sice již poněkud "ošuntělý", ale stále jezdí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 Ja bych vzal favoritku k SA a rekl, to auto ma najetych 600000 km a stale jezdi. Mohu Vam to prodat k muzeum za novou fabie V dnesni dobe vozidla jsou delane pro tzv. "obchodniku" . One jsou v vetsi mire idioto odolne. One sptane znese kazdodenni jizdu k praci kolem 3 km. Neoznamena ze auto "obchodaka" je v horsim stave nez auto od soukromne osoby. Zivot ukazuji ze auto obchodaka je dobrem stave. Vadou je pocet najetych kilaku. Jsem zvedavy kolik kilaku vydrzi motor az k jeho smrtu. Mam 2 pripady na mysli. Jeden kdy jezdi obchodak a druhy kdy jezdi soukromny osoba. Podle mne soukromny osoba bude mit rychle vetsi naklady na auto nez obchodak. Nekolik let zpatky mel jsem Malucha (fiat 126p) . Mel jsem tam pruvodni motor a prevodovku plechy taky. Motor mel najetych 126500 km a stale jezdil . Dle vyrobci , motor kdy mel najeto 100000 km byl K.O. - total kaput. Spousta lidi delaji hlavni opravu motora mezi 70000 a 100000 km. Me auto nebylo ve firme a jezdilo lip nez stejne co byly ve firmech. To byla jina doba a jine moznosti . Ale Maluchy jsou hezke . Dobre vracame zpet k temu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 29. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2017 Jestli dneska dojedu v poradku zpatky do Prahy, tak auto bude mit 77tis. Zatim porad nic moc najezd... Mam ho jako soukroma osoba, pravidelny predepsany servis a olej po 15tis. Zatim zadne poruchy ani reklamace. Jezdim hlavne dlouhe trasy, prevazne dalnice. Spotreba 5.9-6.0 l Predni naraznik je osekany od kaminku a nejake ty parkovaci skrabance. Jinak po umyti a vycisteni zvenci i zevnitr stale jako nove. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 6. Únor 2018 Sdílet Vloženo 6. Únor 2018 Aktualne 83tis... ted jsem se trochu zadrhnul, na sluzebky radsi jezdim vlakem ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 9. Duben 2018 Sdílet Vloženo 9. Duben 2018 Aktuálně 60tis na 1,2 81kw, druhá má 1,2 66kw 55tis.km , třetí 1,2 81kw 15tis. Mimo infotaimentu zatím vše v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 FIII po 100 000 km.pdf 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 106tis a taky se mi jeste nerozpadla… dneska zrovna dostava novy olej a ledky nad RZ aby nemela duvod tam reznout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 14. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2018 LED nad RZ teprve ted? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 14. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2018 Jo, razem jsem z ni udelal MR2016 nebo 17 Ja na bilych LED neujizdim. Vsude jinde mam puvodni svetla z vyroby. Nepotrebuju vecer pod horama na parkaci svitit jak na pouti LED svetlomety bych bral, ale jedine original. Holt si pockam na dalsi auto. Ale tohle, co mam, snad jeste aspon do 300tis se mnou jezdit bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Taky nemenim vsechno co jde za LED, v interieru mam dokonce radsi teply svetlo zarovek v FIII vic nez LED, ktery mam z vyroby v Superbu. Ale na RZ se to primo nabizi, navic je to originalni reseni a za par korun. Teda ted - kdyz jsem to v 2013 kupoval na Rapida jeste jako originalni dil VW (Skoda to jeste nemela v sortimentu), bylo to nekolikanasobne drazsi... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Hlavně to osvětlení SPZ není jen o vzhledu, ale má i praktickou stránku věci, nereznou dveře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Díky Pawouku za ten článek... Hezký počteníčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.