Pawouk Vloženo 27. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Snad ti nechybí? Všechny motory TSI ve vozech ŠA dostanou GPF - viz tisková zpráva ŠA před nadcházejícím březnovým ženevským autosalonem. Anebo zpráva ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Jo a s těmi řemeny je to nesmysl.Ano,jsou na to nové přípravky a nastavení je čím dál tím složitější,ale rozhodně se nekóduje řemen :-) :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 (editace) před 14 hodinami, Michal Hapstak napsal: Páni mám doma novu Octaviu Extra 1,5 Tsi,v návode nieje nijaká zmienka o filtre pevných častíc. Asi bydlíš někde v rozvojové zemi. v ČR bude OIII s 1.5 rovnou s GPF Editováno: 28. Únor 2018, autor: Clerfayt 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skyjko Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 Taktiez v navode som si nevsimol tiez nic o GPF a pravdu povediac ani poriadne neviem kde inde hladat. Neni to nahodou tak ze teraz este su motory 1.0 a 1.5tsi bez GPF a od leta nabehnu na vyrobu uz aj s nimi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 Slovensko a německo dostali 1.5 TSI jako první,ale bez filtru pevných částic.V ČR bude od 27KT/18 ale s fitrem. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 Anglie dostala jako druhá, nebo jako třetí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mati78 Vloženo 12. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2018 Motor je již k dispozici v konfigurátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Měl jsem ted možnost jezdit pár dní s 1.5 TSi/DSG na zánovní, jinak také dobře vybavené předváděcí O3FL (cca 5.000 km), pro mě tedy těžké zklamání, zvláště v kontextu toho, ze 1.8 TSi skončila ? Motor (srovnávám s mým 1.8TSi, cca rok starým) dost hlučný, líný, DSG jsem po městě musel skoro stále mít v S režimu. Dynamika taková divná, sladění s DSG převodovkou není úplně nejlepší. I spotřeba auta na srovnatelných úsecích se stejným stylem řízení vyšší, i přes časté vypínání 2 válců, to ale může být ne zcela zajetým motorem. To jsem netušil, že je to takový, pro mě tedy propastný rozdíl. Po zkušenosti s hlučným 1.6TDi také v O3FL je to další koncernová O3 motorizace, která je pro mě zklamáním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trek11 Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Mne sa naopak prejav motoru pacil. Ale nemozem sa s tebou porovnavat kedze som bol len na polhodinovej predvadzacej jazde a do 1.5 tsi 110kw presedlavam z rapida 1.2tsi 63kw. Kazdopadne mne sa zdal chod kultivovany a dynamika a vykon vyborny. Je to logicke ked som zvyknuty na 63 kw :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 To je asi pravda, na 1.2 TSi jsem též jezdil v Rapidu, to pro mě byla naprostá katastrofa. Ale k té 1.5 TSi, samozřejmě srovnávám s 1.8TSi, velice tichým, velice kultivovaným motorem, do kterého jsem šel již podruhé. Mám nějakou zkušenost i s 2.0TSi, to ale z verze O2 RS, to bylo pro mě strašně hlučné, nevím, jak se tento motor změnil u O3. Ale hlučnost 1.8 TSI u O3 se proti O2 nezměnila (zůstal stejně tichý), byť u O2FL LK byl ještě tišší, díky SunSafe sklům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 tak dynamika je omezována asi hodně v SW, prý je tomu ukšrcený krouťák, aby mohly montovat shitovou převodovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Shitovou bych ji nenazval, spíš levnější. Jinak, kdo chce 1,5 TSi a DSG v oleji, tak má možnost s pohonem 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trek11 Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Tou shitnou prevodovkov alebo lacnejsou bolo myslene DSG alebo 6st manual? Davaju sa tam nejake ine prevodovky ako do inych verzii? Nepochopil som to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Myslel 6q manuál Manual 6q převodovka MQ 250 Nm DSG pohon přední nápravy 6q 250 Nm (suché spojky) DSG 4x4 6q 400Nm (spojky v olejové lázni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 200nm převodovky byly ještě nedávnou doménou fabií a citigou, to že to ted roubují do octavií a ještě na motor 1.5 TSI který by mohl mít krouták mnohem lepší je neskutečná prasárna a je to i důvod proč si myslím, že se už k octavii a tím pádem ani ke škodovce příště nevrátím, nehodlám platit za pořádnou převodovku nesmysl a 4x4 náhon, který 99,9 % čechů nikdy v životě nevyužije i když si to myslí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukecko Vloženo 26. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2018 Odkud pochází informace, že 1.5 TSI má snížený kroutící moment, aby se mohla použít převodovka stavěna na přenos menší točivého momentu? Zdá se mi to trochu přitažené za vlasy i vzhledem k tomu, že převodovku se stejnými schopnostmi měla i 1.4 TSI, ze které 1.5 vychází. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 13. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2018 Projel jsem se z 1,4 a 1,5 tsi hned po sobě a ta 1,5 se mě zdala linější . Tak jsem šel do 1,4 a to jsem puvodně podle recenzí chtěl koupit přišti rok 1,5 ale GPF a akce Octavia trumf mě donutila ji koupit letos 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 V 16.11.2018 na 14:37, omicron napsal: Měl jsem ted možnost jezdit pár dní s 1.5 TSi/DSG na zánovní, jinak také dobře vybavené předváděcí O3FL (cca 5.000 km), pro mě tedy těžké zklamání, zvláště v kontextu toho, ze 1.8 TSi skončila ? Motor (srovnávám s mým 1.8TSi, cca rok starým) dost hlučný, líný, DSG jsem po městě musel skoro stále mít v S režimu. Dynamika taková divná, sladění s DSG převodovkou není úplně nejlepší. I spotřeba auta na srovnatelných úsecích se stejným stylem řízení vyšší, i přes časté vypínání 2 válců, to ale může být ne zcela zajetým motorem. To jsem netušil, že je to takový, pro mě tedy propastný rozdíl. Po zkušenosti s hlučným 1.6TDi také v O3FL je to další koncernová O3 motorizace, která je pro mě zklamáním. srovnávat 1.5TSI 110kW a 1.8TSI 132kW je trochu mimo. 1.5 není náhrada 1.8. 1.8 nahrazuje 2.0TSI 140kW pevně s DSG Jinak k 1.5TSI, je poznat že tento motor doplácí na novou emisní normu. On byl jel lépe, ale nemůže :( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Není to mimo. A samozřejmě, že vím, co je náhradou za 1.8.Vím, že si řada lidí pořídila právě tuto všude marketovanou 1.5ku místo 1.8, neboť si mysleli, že to bude něco podobného, jen trochu slabší. Nechtěli jít do 2.0. Je to ale tragédie. Slabé, hlučné a líné. A nejde jen o to vypínání válců. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 S 1,5 TSI jsem jel pouze v Karoqu, takže úplně přesné porovnání s předchozí 1,4 TSI nemám - přeci jen je rozdíl mazi OIII a tímto SUV. Nicméně potvrzuji názor Habiho, 1,5 je prostě přidušená. Hodně tedy záleží z jaké motorizace na ni bude dotyčný přecházet. Nicméně machrovat jak jede silněší motor (tj. 1,8 eventuelně 2,0 TSI) je tak trochu zbytečné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Kdybych měl 2.0 TST, nebo 1.8 TSI, taky bych si zamachroval a ne málo. Kdybych měl 2.0 TSI s GPF, držel bych raději hubu a šoupal nohama. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trek11 Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Chcem sa len opytat nakolko nemam skusenosti v com je 1.5 oproti 1.4 priduseny, pripadne v com je slabsi? Je to len pocitovo? Parametre ma rovnake (vykon, krutak). Ci su tam este nejake ine parametre ktorymi je horsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Je to o rychlosti reakce na sešlápnutíí plynu. Něktrý motor má prodlevu k dosažení plného výkonu třeba 1,5 s., jiný třeba 3 s. Pak je otázka jak dlouho dokáže plný krouťák držet, než ho omezí různá regulace. Některé motory dávají ve skutečnésti podstatně vyšší výkon, než je u něho výrobcem udáno (třeba o 10% víc), jiné motory tento bonus nemají.... Nicméně, zatím si musíme počkat, než toto porovnání (1,4 TSI / 1,5 TSI / 1,5 TSI s GPF) někdo objektivně provede. Novináři si to s výrobci nechtějí rozházet, tak se jim moc nechce porovnávat nový motor se starým a natvrdku napsat pravdu... Každopádně bylo jasné, co nám emisní šikana u nových motorů přinese.... Konkrétně, o porovnání litrových tříválců se již v SM psalo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 trek - No rozhodně to není nic tak hrozného, navíc každý motor reaguje trochu odlišněji než další třeba i stejného typu. Jestli máš tu možnost se s ním projet udělej to, skutečnost je často odlišná od názorů zde prezentovaných, každý z nás má totiž jiná měřítka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 3 hours ago, trek11 said: Chcem sa len opytat nakolko nemam skusenosti v com je 1.5 oproti 1.4 priduseny, pripadne v com je slabsi? Je to len pocitovo? Parametre ma rovnake (vykon, krutak). Ci su tam este nejake ine parametre ktorymi je horsi? Dva motory se stejným výkonem a kroutícím momentem ještě neznamená že budou mít stejný průběh. Můžou se v reálu i docela odlišně chovat. Jestli se nemýlím někde by se mělo najít porovnání na brzde kde vycházela celkově lépe 1.4 o proti 1.5. Zkoušel jsem dohledat ale nepovedlo se třeba bude mít někdo více štěstí nebo času a nálady to najít. Osobně si myslím že Průměrnej řidič žádný velký reálný rozdíl nepozná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.