Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Pawouk

SIII Combi 1.5 TSI ACT 110 kW vs 2.0 TDI CR 110 kW

    Doporučené příspěvky

    Sa mi paci ten graf z merania.Tusim si po rezbehanim pojdem dat zmerat aj moja:)

    Myslim,ze velmi vyrovnany suboj,vitazstvo vlastne iba kvoli spotrebe,co aj je celkom logicke v prospech dizlu.Ktovie,ako sa so spotrebou popasuje nova generacia dizlu po FL,ktory sa chysta.

    Ktovie,ako by to vypadalo,keby to testovali v dsgcku.ktory ako je popisane aj v clanku,k autu triedy Superb lepsie sedi.

    Editováno na Patrik1971

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    O cukání TSI jako u Karoqa ani zmínka, u SIII je jiná verze SW? Nebo to bude motor od motoru?

    Jinak bych dal přednost TSI, ale s DSG už.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Spíš motor od motoru, někde na internetu byl test té 1.5 TSI v Superbu a stěžovali si na cukání taky.

     

    EDIT:

    http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-style-1-5-tsi-act-leta-na-jeho-pozici-nic-nemeni-127475?cast=2-Motor,-jizdni-vlastnosti

    Citovat

    Při týdenním soužití jsme zaznamenali rovněž škubání motoru. K němu docházelo po celodenním stání vozidla v podzemních garážích, kde je teplota kolem patnácti stupňů a vypadalo to podobně, jako když jedete s autem s pohonem všech kol a opotřebenou hardy spojkou kloubového hřídele. Superb měl ale samozřejmě pohon předních kol, který je ve spojení s motorem 1.5 TSI jako jediný nabízený (na rozdíl od motoru 2.0 TSI, který se pro změnu pojí pouze s pohonem všech kol). Kupodivu po spuštění motoru po celonočním stání na mrazu vůz nic takové nepředváděl.

     

    Editováno na Martab

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jo, na to si někde také stěžují, ale také dost často i na cukání DSG. A to v různých koncernových autech.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 22 hodinami, Lancelot napsal:

    O cukání TSI jako u Karoqa ani zmínka, u SIII je jiná verze SW? Nebo to bude motor od motoru?

     

    Jo, každá varianta má svou ECU a soft, proto ty větší SUV asi cukaj a čekaj víc, než zbylé povozy.

    Stejný ECU (i soft) jako Karoq maj ještě Seat Ateca, VW T-Roc a Audi Q2.

     

    Přehled ECU

    Karoq
    05E906018P    DS9+G0K, G1C+TJ7+7MV
    05E906018R    DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP od 30.7.2018
    05E906018S    DS9+G1D+TJ7+7CP od 26.11.2018

     

    Kodiaq
    05E906018AF   DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP

     

    Superb III
    05E906018C    DS9+G0K+TJ7+7CP

     

    Octavia III
    05E906018A     DS9,TJ7+G0K, G1C+7MV do 1.10.2018
    05E906018BH   DS9+G0K, G1C+TJ7+7MV  od 1.10.2018
    05E906018AL    DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP, 7CS   od 30.7.2018
    05E906018L      G0K+MB1+T3K+7CS (varianta zemní plyn)

     

    PR kody

    TJ7     4-val.zazehovy motor 1,5l Agregat: 05E.A (4-cylinder SI engine 1.5 l unit 05E.A)
    DS9    4-val.zazeh.motor 1,5L/110KW TSI MV Agregat: TJ7 (4-cylinder SI engine 1.5 l/110 kW TSI MV base engine is TJ7)
    G0K    6-stupnova mechanicka prevodovka (6-speed manual transmission)
    G1C    7-stupnova automaticka prevodovka (7-speed automatic transmission)
    G1D    7-stupnova automaticka prevodovka pro vsechna kola (7-speed automatic transmission for four-wheel drive)
    7MV    Exhalační předpis EU6 ZD/E/F (Emission standard EU6 ZD/E/F)
    7CP     Exhalační předpis EU6 AG/H/I (Emission standard EU6 AG/H/I)
    7CS     Exhalační předpis EU6 BG/H/I (Emission standard EU6 BG/H/I)

    MB1    4-cylinder SI engine 1.5 l/96 kW TSI, CNG (natural gas) base engine is T3K
    T3K     4-cylinder SI engine 1.5 l unit 05E.B

     

    No, už se opakuju, ale jak se líbí tenhle rozjezd, připadá vám to jako normální? Q3 1.5 TSI s DSG/S-tronic, tohle mi dělat na křižovatce, tak to vracím ... Počítejte si od momentu, kdy slyšitelně/viditelně sešlápne plyn na podlahu.

     

     

    Pro mě by z toho testu SM (díky za něj Pawouku) vyšel do SIII jasně diesel, hodnoty z měření od 0 do 4000ot by mě oslovily více než možnost točit do 6000ot.

    Považuju za zvrácený s 1.5 jezdit lehce nad 1000ot, např v městě na 5 při 1250ot .... To samý u dieslu, chtít po něm práci pod 1300ot, to může jen ignorant poslouchající rádce, nebo ty "skvělý" DSG ...

    Editováno na rayx

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Hlavne mi to prijde nebezpecny. 

    Slapnu na plyn a pocitam, ze jedu.

    Ne, ze budu cekat, nez se auto rozhoupa...

    Takovy najezd na hlavni do vyhlidnute mezery, musi s timhle byt adrenalinova ruleta.

    • Líbí se mi 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jo, prodlevu má už i poslední TDI s DSG (používám v Tiguanu), šlápnu na plyn otáčky se zvednou ale zátah žádný až tak po 2-3 s to pořádně zabere a nebo si DSG podřadí.

    Ale tak jde hlavně o emise a pokud při tom popisovaném manévru zemřeš, tak poslední emise budou ty od auta havranů a pak v kremačce. Takže win-win.

    Je to na hlavu. Nebýt toho zpřísňování emisí, tak jsou poslední TSI super motory. Takto něco dobrého vymyslí a kvůli emisím to totálně zabijí.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

     

    1.4 chodi krasne, a co mala 1.5ka priniest uzivatelovi? ... nepriniesla, menej taha a viacej zerie

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    K videam...

    rayx....co tam akoze si mam vsimnut v tom tvojom videu,ktore krizom krazom vsade vesias?

    embacka....cakal som clanok,kde ten motor zhodia a ono naopak,je tam blabolenie iba o jeho prednostiach,priamo zo Skodovky😉

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ved som to v komentari aj konfrontoval so skutocnostou 😉

    /video je nastavene v case otazky - co to prinesie uzivatelovi/

    Editováno na embecka

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Před hodinou, Patrik1971 napsal:

    rayx....co tam akoze si mam vsimnut v tom tvojom videu,ktore krizom krazom vsade vesias?

     

    Krížem krážem věším to, co si myslím, že je na videu zřejmé, jasně jsem to popsal a upozornil, pokud to nevidíš a neslyšíš na tom načasovaném videu, tedy od 15:07 do 15:10, co víc Ti mohu ukázat?

     

    S takovým projevem při plném sešlápnutí plynu jsem se dosud v autě s DSG nesetkal, pokud bych měl tu čest, nikdy bych v tom nechtěl jezdit.

    Motoru trvá více jak 2 vteřiny, než na to plný sešlápnutí plynu začne nějak reagovat. To, že se otáčky při sešlápnutí zvednou cca na 1000 a tam setrvaj, neberu jako reakci ...

     

    Že ten projev řidič na videu přisuzuje DSG je jen jeho neznalost ...

    Editováno na rayx

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To chapem,anglicky rozumiem,ale vidim tam Audi Q3 1,5TSI S TRONIC,tak co to ma spolocne s touto temou Superb a aj v inych temach Skoda modelov?Mozno to tam robi ozaj prevodovka,mozno je to vadny uplne kus auta,mozno to spravilo iba v tom jeho momente,teste,tak fakt nechapem suvis v tejto teme.Sme zatial dvaja realne,co mame v Superbe 1,5 tsi s dsg,moja L&K jeden Sportline a ani jednemu sa zatial nic podobne z Vasho strasenia a posmeskovania nedeje.

    Ja beriem urcity prinos takychto debat,ale naco celoplosne a po vsetkych temach,kde sa 1,5 tsi co i len na momentu ukaze.

    Editováno na Patrik1971
    • Líbí se mi 1
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Buď rád, že s tím ve svém autí nemáš problém. Nejsem si vědom žádných posměšků ani strašení z mé strany, dávám sem jen fakta, technické informace výrobce, a nezávislý test se zvláštním projevem při rozjezdu s DSG převodovkou v Dynamic modu, kde řidič může něco ovlivnit maximálně sešlápnutím plynu.

    Pokud na ten možný problém u SIII narazil i novinář z auto.cz viz příspěvek od Martab výše, tak bych před tím oči nezavíral. A pokud se tedy stejný motor používá v různých vozech koncernu, přestože s jiným softem i ECU, tak je snad pochopitelné, že to spolu souvisí.

    Protože i test SM říká, že s rozjezdy se 1.5 TSI v SIII pere pochopitelně více jak s tím 2.0 TDI a ty rozjezdy tím mají proto být méně "intuitivnější", vyžadující citlivou práci se spojkou, jak ses s tím popral Ty s DSG? Mohl bys tu nějak shrnout svoje dojmy, jak se s tím nechá rozjíždět, jak moc musíš šlapat na plyn a jak auto reaguje? Díky za reakci B)

     

    PS - bylo by moc zajímavé zjistit, jakou ECU motoru a soft v tom SIII 1.5 TSI s DSG použili, podle ETKA nemaj pro verzi s DSG žádnou ...

    Editováno na rayx

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    On 3/12/2019 at 5:56 PM, rayx said:

     

    Jo, každá varianta má svou ECU a soft, proto ty větší SUV asi cukaj a čekaj víc, než zbylé povozy.

    Stejný ECU (i soft) jako Karoq maj ještě Seat Ateca, VW T-Roc a Audi Q2

     

    Toto mi aspon konecne trochu dava zmysel ked hovoris ze karoq, troc a ateca maju rovbaky ECU a soft. Prave majitelia tychto modelov sa najviac stazuju na cukanie. U ostatnych modelov je celkom ticho. Sorry ta OT

    Editováno na trek11

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 6 hodinami, rayx napsal:

    Buď rád, že s tím ve svém autí nemáš problém. Nejsem si vědom žádných posměšků ani strašení z mé strany, dávám sem jen fakta, technické informace výrobce, a nezávislý test se zvláštním projevem při rozjezdu s DSG převodovkou v Dynamic modu, kde řidič může něco ovlivnit maximálně sešlápnutím plynu.

    Pokud na ten možný problém u SIII narazil i novinář z auto.cz viz příspěvek od Martab výše, tak bych před tím oči nezavíral. A pokud se tedy stejný motor používá v různých vozech koncernu, přestože s jiným softem i ECU, tak je snad pochopitelné, že to spolu souvisí.

    Protože i test SM říká, že s rozjezdy se 1.5 TSI v SIII pere pochopitelně více jak s tím 2.0 TDI a ty rozjezdy tím mají proto být méně "intuitivnější", vyžadující citlivou práci se spojkou, jak ses s tím popral Ty s DSG? Mohl bys tu nějak shrnout svoje dojmy, jak se s tím nechá rozjíždět, jak moc musíš šlapat na plyn a jak auto reaguje? Díky za reakci B)

     

    PS - bylo by moc zajímavé zjistit, jakou ECU motoru a soft v tom SIII 1.5 TSI s DSG použili, podle ETKA nemaj pro verzi s DSG žádnou ...

    Rozbieha sa uplne vpohode,ci uz za studena,alebo aj za tepla,ci odchadzam okamzite,alebo cakam par sekund,ziadne vahanie,ziadne trasenie,cukanie,saskovanie s tym,ako vela stlacit plynovy pedal.Skutocne iba plynuly rozbeh v totalnom tichu v Superbe.Priznam sa,ze clovek tu pri citani tychto debat zacne viac vsetko sledovat,ale ako sa snazim nieco zacitit,alebo zapocut,aj tak sa vobec nic nekona.

    Ak chces,poslem ti VIN mojho auta a ak mas moznost,kludne zisti,co tam mam za ecu,pripadne soft.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je to opravdu zajímavé, jak se ten samý motor může projevovat zcela jinak, díky jiné ECU a softu. Pokud je rozjezd bez váhání a auto začíná zrychlovat plynule a okamžitě po sešlápnutí, tak není co namítat.

     

    Já si už delší dobu říkal, proč v ETKA nevidím pod Superbem pro tu 1.5 s DSG žádnou ECU podle PR-kodu, no ona tam není přiřazena ani převodovka, nechápu, že by nestačili krmit katalog ...

     

    Jestli tedy můžeš, pošli mi prosím VIN do SZ, podívám se, co to ukáže. Díky.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 13. 3. 2019 na 18:16, Patrik1971 napsal:

    Sme zatial dvaja realne,co mame v Superbe 1,5 tsi s dsg,moja L&K jeden Sportline a ani jednemu sa zatial nic podobne z Vasho strasenia a posmeskovania nedeje.

    Ved nikto neposmeskuje. Tu su nejake dojmy s 1.5 s dsg. https://www.autorevue.cz/minitest-skoda-superb-15-tsi-act-dsg-je-to-o-uhlu-pohledu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×