Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Není náhodou klasický LA s tím, že vede právě auto v pruhu a pokud nereaguješ, tak začne řvát a pak se vypne úplně. Adaptivní vedení by mělo fungovat tak, že tě to vede, pak to řve, pokud nereaguješ taky zapne výstražný a auto zastaví na krajnici? 
 

“Pokud Adaptivní vedení v pruhu rozpozná, že řidič ani po výstražném varování nemá ruce na volantu, aktivuje se Asistent pro nouzové zastavení. Ten převezme vedení vozu v jízdním pruhu, zapne výstražná světla a začne vůz zpomalovat až do úplného zastavení.”

Editováno: , autor: Znedlob
Vloženo

scala monte carlo 2021 - LA si hlídá jen čáry - pravou nebo středovou čáru, při překročení čáry silou/ručně volantem se nic nestane, u adaptivního vedení v pruhu se po výzvě a následném pípání systém sám vypne a dále se nestane nic, auto frčí dál, klidně i do příkopy (žádná výstražná světla a nebrzdí), připomínám, že adaptivní vedení v pruhu není standardně od škodovky, musel jsem si ho doprogramovat a to mám scalu v plné palbě (vč. laury, asistentu únavy-což je asi nanic), kromě parkovacího asistentu...

Vloženo

pánové jaký je rozdíl oproti standartu line asist od výrobce a tím co se dá navíc dokódovat

samozřejmě to aby si to pamatovalo budu chtít

mám skalu 2020

 

dál by mě zajímalo, jestli někdo přišel na ten virtual subwofer ?  přešel jsem s Fabie III 2018 a skála hraje oproti tomu na .......

 

 

Vloženo (editace)

Dokodovaný LA (adaptivní) dělá více zásahu do řízení a má možnost v infotainmentu nastanení úrovně zásahů. Je to zde popsáno. 

 

Virt. sub. na Scale NELZE. 

Editováno: , autor: keras
Vloženo

LA je pouze asistent řízení v pruhu a když nedržíte volant po chvilce zapípá a poté se vypne - doba samotného řízení nelze prodloužit je to nastaveno na cca 10 sekund. Toto funguje od rychlosti 65 km

Emergenci asist je, že auto po zjištění že neřídíte delší dobu - LA nevypne auto zpomalí rozbliká se a samo zastaví.Toto se musí nakodovat zvlášť.

pak je ještě trafic jam asist - to je pomoc při jizdě v koloně to funguje zase pouze při zapnutém LA a adaptivním tempomatu to funguje od rychlosti 0 do 65

Pokud je LA nakodovan z výroby nepamatuje si volbu a při nastartování se musí vypínat pokaždé znova, při nakovování doma si umí pamatovat volbu a stačí ho jednou vypnout a pamatuje si to.

 

Vloženo (editace)

Dekuji.

Věděl by někdo, jak poznám ten lepší ARM diag. kabel vcds, aby spolupracoval s Skalou?

 

Tak aby mi dotycny treba nacetl v menu programu a pak bych mel jistotu toho ze to je ten drazssi a spravny?

 

Diky

Editováno: , autor: octavia_66_tdi
Vloženo (editace)

Tvl. Cetl jsem ho cele dokola, ty jsi jeden z tech co pomaha, ale ze bych se dozvedel jakym zpusobem ten onen kabel poznam nikde uvedeno neni. 

Jde mi o jestli primo ve vagcomu to napr.  neni videt. 

 

 

Edit. Dobre tak proctu znovu. Diky

Editováno: , autor: octavia_66_tdi
Vloženo

K čemu ti asi bude jestli to poznáš ve vagu??? 

Kabel koupíš a pak budeš poznávat???

To je už trochu pozdě ne??? 🤣🤣🤣

 

Zaměř se na čip a typ paměti. 

Vše je zde napsáno. 

Cena 2tis. Levnější je fake. 

Vloženo (editace)

Tak znova. 

Hex v2 s čipem ARM stm32f405. 

Paměti už z hlavy nevím, ale jestli tam bude tenhle čip tak to určitě pojede. Ty paměti byl malinko rozdíl, ale důležitý je zmíněný čip. 

Cena opravdu 1900,- a vejš. 

Levnější kabely jsou s atmegou (etmel-mega) a ty na mqb3 nefungují!!! 

 

Stačí??? 

Editováno: , autor: keras
Vloženo
před 5 minutami, keras napsal:

Tak znova. 

Hex v2 s čipem ARM stm32f405. 

Paměti už z hlavy nevím, ale jestli tam bude tenhle čip tak to určitě pojede. Ty paměti byl malinko rozdíl, ale důležitý je zmíněný čip. 

Cena opravdu 1900,- a vejš. 

Levnější kabely jsou s atmegou (etmel-mega) a ty na mqb3 nefungují!!! 

 

Stačí??? 

Diky moc. 

Potrebuji ale v inzerci eliminovat vykuky co nabizi variantu za 600Kc za cenu 2500,-

Rekne ze to je ARM a ja to na prvni pohled nepoznam, o to mi jde. Pokud by v menu nekde bylo co vycist tak ho pozadam a tim padem si to overim.

 

Vloženo

Kup to z alíku z Evropy. Pokud je tedy mají. Co jsem se nedávno díval tak v EU nebyly☹️

Nejlepší je když tam má prodejce foto pajšlu. Bez fotky bych to asi osobně nebral!!!

Vloženo
V 4. 3. 2022 na 18:00, keras napsal:

Ahoj, mám nakódováno, že si LA pamatuje poslední stav, tj. ho mám trvale vypnutý. 

Ten čas co si matně vzpomínám je pevně daný. 

Ale je tam úroveň výstrahy v nabídce. 

 

IDE10870-Stav porazit asistenta držení jízdního pruhu, zapnuto (nastavení v nabídce),


IDE10872-Intenzita výstrahy asistenta držení jízdního pruhu, Volba v nabídce,

IDE10870 - tak nastaveno jsem měl taktéž na on, zkoušel jsem i off, ale žádnou změnu jsem nepoznal, volbu intenzity výstrahy mám nastavenu na nízkou, při adaptivním vedení v pruhu se zobrazí poprvé na kokpitu výzva "převezměte řízení" poté zčervená volant a spustí se zvuková signalizace a potom se systém adaptivního vedení v pruhu vypne, výstraha se bude vypínat zřejmě někde jinde

20220308_185145.jpg

20220308_185237.jpg

Vloženo (editace)

Hm, neřekl bych tedy, že půjde výstraha úplně vypnout. 

Ono stejně ten LA omrzí. 

Co pozoruji, hodně lidí okolo je spokojeno s vypnutým stavem. 

Nemá rádo to drbání do volantu. 

FA je v pohodě, LA k hovnu. 

 

(ty hele bacha na to Z🤣

Editováno: , autor: keras
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Je tu někdo,  kdo používá ke kódování aplikaci Car Scanner?

 

A zkoušel si aktivovat adaptivní přidržení jízdního pruhu? Resp. nastavení intenzity v menu infotainmentu?

Já když to aktivuji, tak se nestane nic (viz. screenshot)...

Adaptivní funkce ale funguje...jen se mi prostě nechce zobrazit ta úroveň výstrahy...

 

Mám jen:

- aktivní 

- adaptivní vedeni v pruhu 

- vibrace volantu

 

Nejde to nějak přes dlouhé kódování? 

Screenshot_20220308-235729.jpg

Screenshot_20220309-000159.jpg

Screenshot_20220309-000219.jpg

Vloženo (editace)

Ano je v long coding... 

 

A5

long coding 

Bod zásahu

Nastavit na: Brzy prostřednictvím nabídky

(default je pozdě)

Editováno: , autor: keras
Vloženo

Jsem se dočetl na obdelevenu, že když chci kodovat sušení brzdových kotoučů, tak musím mit otevřenou kapotu😳😳😳

 

Je to kec nebo pravda? 

Nějak se mi to nezdá.

(ale přístup mi to do brzd vždy odmítlo)

Vloženo

je to možné keras, když jsem kódoval adaptivní vedení v pruzích na octavii r.v. 2021, tak jsem taktéž musel mít otevřenou kapotu, jinak mě to nepustilo dále, tzn. může to být stejné, tzv. další pojistka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...