Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie III


Hochmi

Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, zwan napsal:

...............

K dsg necht poradi dalsi....

Tak já mám Dsg v Octavi 1,2tsi z roku 2012.

Je to 7° se suchými spojkami. Mám najeto 107000km a na převodovku ani spojky doposud nemuselo být sáhnuto. Necuká, nekloužou spojky, nebouchá dvouhmota...

Někde se tu probírá, jak jsou na to drahý opravy atp, ale to jsou víceméně "zkušenosti lidí, co si k Dsg ani nečuchli" Jako beru na vědomí, že výměna spojek i se setrvákem mě bude jednou stát 20-25tis. ale ruku na srdce, bude to jen jednou. A když si spočítám, kolik auto ztrácí na ceně, kolik naleju do nádrže, to není zas taková raketa. 

Ještě ke zkušenostem, když jsem o automatu přemýšlel, ze všech stran jsem slyšel jen chválu (od lidí, co s automatem jezdí) a když jsem si to pořídil, zjištění bylo, je to lepší, než jsem si myslel. Pohodlí a "kompenzace malého objemu" za to rozhodně stojí a můj názor je : už nikdy jinak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, tomik.cesko napsal:

Tak já mám Dsg v Octavi 1,2tsi z roku 2012.

Je to 7° se suchými spojkami. Mám najeto 107000km a na převodovku ani spojky doposud nemuselo být sáhnuto. Necuká, nekloužou spojky, nebouchá dvouhmota...

Někde se tu probírá, jak jsou na to drahý opravy atp, ale to jsou víceméně "zkušenosti lidí, co si k Dsg ani nečuchli" Jako beru na vědomí, že výměna spojek i se setrvákem mě bude jednou stát 20-25tis. ale ruku na srdce, bude to jen jednou. A když si spočítám, kolik auto ztrácí na ceně, kolik naleju do nádrže, to není zas taková raketa. 

Ještě ke zkušenostem, když jsem o automatu přemýšlel, ze všech stran jsem slyšel jen chválu (od lidí, co s automatem jezdí) a když jsem si to pořídil, zjištění bylo, je to lepší, než jsem si myslel. Pohodlí a "kompenzace malého objemu" za to rozhodně stojí a můj názor je : už nikdy jinak

Děkuji za tvůj příspěvek. A jezdíš po městě a okrskach nebo dalky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, tomik.cesko napsal:

Mpi by ani nebylo s Dsg a takovou výbavou. Když už Mpi, raději bych Citigo s automatem = ještě by 100tis ušetřil na jinou srandu

Chci to dsg vyzkoušet a hlavně pro manželku nemá skoro nic najezdeno. A u řazení mi občas zmatkuje a bojím se toho aby to za chvíli neoddelala ten manuál. Jen mám strach abych si nezadelal na problém s tím dsg ale příspěvek tomík.cesko mi dal alespoň naději v tom že to nebude úplnej krám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, tomik.cesko napsal:

Jezdím denně Frýdlant-Liberec, zatím nejdál, kde jsem s tím byl byli Beskydy (takže přes celou republiku :D) Na těch dlouhejch trasách je automat ještě dvojnásob taková radost :D

Díky. Tak uvidím prodejce nemá problém s tím zajet do škodovky to nechat prověřit tak třeba si ji přivezu. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Hochmi napsal:

Chci to dsg vyzkoušet a hlavně pro manželku nemá skoro nic najezdeno. A u řazení mi občas zmatkuje a bojím se toho aby to za chvíli neoddelala ten manuál. Jen mám strach abych si nezadelal na problém s tím dsg ale příspěvek tomík.cesko mi dal alespoň naději v tom že to nebude úplnej krám. 

Vždyť s automatama jezdí celá Amerika, to sis myslel, že to ještě neumí vyrobit? V Evropě se toho lidi bojejí, ale už se to lepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tomik.cesko Já teda US nabídku koncernu nikdy nějak extra nestudoval, ale třeba současný Golf je tam dostupný s 1.4 Turbo v kombinaci s "8-speed automatic transmission with Tiptronic® and Sport mode", to samé Jetta nebo Arteon. Snad jediný model VW kde jsem našel v US převodovku DSG je Golf R. Kdyžtak lidně projdi: https://www.vw.com/models/ ale to už se dostáváme mimo téma.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobne mel u DSG problem najit "bod zaberu". Reknu priklad, potrebuju se vymotat z malyho parkoviste, takze popojet 10cm dopredu, pak 10 cm dozadu a tak dokola.

Tak zatimco u manualu si to udelam v pohode pres spojku, tak u toho DSG jsem lehce pridal plyn, plne seply spojky a auto vyrazilo kupredu, jak na krizovatce. Takze moje vymotavani bylo takove s priskoky jak v autoskole. Tot moje kratka zkusenost s DSG z S3 2.0 TDI.

Takze za me aby si manzelka s tim DSG zkusila a takovyhle maly pocukavani treba o 10cm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám DSG ve Fabii 3 za mě naprostá spokojenost, řadí dobře a předvídatelně. Dokonce pracuje s čidlem náklonu a do kopce drží např. motor ve větších otáčkách než na rovině atp. takže je to vychytané a do manuálu bych už nešel, obvzlášť na crcání po městě je to super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Kořas napsal:

Mám DSG ve Fabii 3 za mě naprostá spokojenost, řadí dobře a předvídatelně. Dokonce pracuje s čidlem náklonu a do kopce drží např. motor ve větších otáčkách než na rovině atp. takže je to vychytané a do manuálu bych už nešel, obvzlášť na crcání po městě je to super.

Nějaký problém za dobu používání? Co máš za rok a kolik najeto? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 47 minutami, Bikes napsal:

Ja osobne mel u DSG problem najit "bod zaberu

Zařadím "D" pustím brzdu = pomalu se rozjíždím dopředu, dám "R" pustím brzdu pomalu se rozjíždím dozadu. Není v tom problém. Jak píše Kořas pracuje to i s čidlem náklonu - tzn do kopce to drží víc otáček, než z kopce.  S autoholdem to nemá nic společného!

Před hodinou, Martab napsal:

Já teda US nabídku koncernu nikdy nějak extra nestudoval, ale třeba současný Golf je tam dostupný s 1.4 Turbo v kombinaci s "8-speed automatic transmission with Tiptronic® and Sport mode", to samé Jetta nebo Arteon.

Já taky ne, spíš předpokládám. Ale když Dsg funguje v evropě, proč by nefungovalo za vodou. Přeci jen dvouspojka je levnější než hydroměnič

 

edit: když držím brzdu (a stojím) spojky jsou rozepnuty, pustím brzdu = spojka jde do záběru 

Editováno: , autor: tomik.cesko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Hochmi jakožto expert na likvidování nových aut nejsem stoupencem paniky z bouraného vozu, páč přestříkaný nárazník z havarijka ještě neznamená, že jde o nebezpečnou AAA svařeninu. Ale do tohoto bych nešel, protože nevidím inteligentní důvod, proč fungl nové auto v plné palbě opravovat kdesi v garáži a ještě okamžitě prodat za hranice. Resp. vidím, jedno z našich aut takhle skončilo a jezdit bych v něm nechtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Twisted napsal:

@Hochmi jakožto expert na likvidování nových aut nejsem stoupencem paniky z bouraného vozu, páč přestříkaný nárazník z havarijka ještě neznamená, že jde o nebezpečnou AAA svařeninu. Ale do tohoto bych nešel, protože nevidím inteligentní důvod, proč fungl nové auto v plné palbě opravovat kdesi v garáži a ještě okamžitě prodat za hranice. Resp. vidím, jedno z našich aut takhle skončilo a jezdit bych v něm nechtěl.

Můžeš mi to více objasnit? Nejdříve píšeš že bys nepanikaril a pak že tohle bys nebral? Díky.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Hochmi napsal:

Můžeš mi to více objasnit? Nejdříve píšeš že bys nepanikaril a pak že tohle bys nebral? Díky.. 

Já bych to viděl taky na nějakou levotu. Když mám na auto v plné výbavě mám asi i na havarijko. Když nabourám, havarijko mi to s nějakou spoluúčastí spraví a jezdím dál. Tohle vypadá, jako když pojišťovna vyplatí auto jako totálku, někdo to levně odkoupí, spraví a za hranicemi prodává. Taky bych asi raději jiné.

Ale jestli tam jedeš, radil bych zkontrolovat tloušťku laku na prazích, sloupcích a jiných částí skeletu karoserie. SKELET PROSTĚ NESMÍ BÝT PŘELAKOVANÝ! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, tomik.cesko napsal:

Já bych to viděl taky na nějakou levotu. Když mám na auto v plné výbavě mám asi i na havarijko. Když nabourám, havarijko mi to s nějakou spoluúčastí spraví a jezdím dál. Tohle vypadá, jako když pojišťovna vyplatí auto jako totálku, někdo to levně odkoupí, spraví a za hranicemi prodává. Taky bych asi raději jiné.

Ale jestli tam jedeš, radil bych zkontrolovat tloušťku laku na prazích, sloupcích a jiných částí skeletu karoserie. SKELET PROSTĚ NESMÍ BÝT PŘELAKOVANÝ! 

To by mi měli říci v tom skodovackem servise. Prave z tohoto důvodu chci auto nechat důkladně zkontrolovat. Myslíš že na to přijdou jak moc bylo bourane a jak je opravené? Jinak my bylo receno z mnoha lidí co pracuji ve Švýcarsku že si to kupil nějaký chudák. Že tam je úplně jiný život a lidi si kupují daleko dražší auta. Že toto auto je něco jako kdyby si tady koupil Dačku v kombi a v základu. 

Editováno: , autor: Hochmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říká tomik...nevidím nic špatného na přestříkaném nárazníku, ale oprava mimo AS + prodej do zahraničí mi u funglovky smrdí a připomíná osud naší totálky, záhadně opravané za nejvýše třetinu odhadu při pojistné události. Nevím, třeba je i jiné vysvětlení, ale já bych za ty peníze riskovat nechtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...