Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Proti minulému ceníku Ambition má v základu Ambientní osvětlení a 70kW jde i ve Style, zrušili dekor Grained Black i ALU jsou dražší.

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo

Vypadá to na přípravu na emisní pokuty nebo aby byl prostor pro slevy. Kvůli Kamiqu už nemají moc kam jít, ten poleze Scale dost do zelí. Už takto vidím hodně skladovek na internetu ležet delší dobu. Ještě koukám, že barvy jsou dražší o 200 Kč a že by Style kvůli MC přišel o černě lakovaná zrcátka?

Vloženo
před 13 hodinami, Twisted napsal:

To ambientní osvětlení za 0 Kč v dosavadním konfigurátoru jsem nechápal.

Položky za 0,-kč nejsou přece žádná novinka. Kdysi třeba nejen O1 Tour měla PP za 0,-kč atd. a  kdo si nenakofiguroval neměl ho.

Vloženo

Je věcí prodejce aby na tyhle věci upozornil.

A jsou i prodejci co umí projít komplet konfiguraci a v klidu a podrobně vysvětlit funkci.

Pak jsou tací co se zeptaj "co by jste tam chtěl" a tím to pro ně hasne. Jen nějak nechápu proč si do saloonu dávaji tu maxi televizi s klávesnicí kde by se mohlo konfigurovat.

Možná si zákazníci stěžovali že je to zdržuje a že pospíchají.

 

To nemění nic na tom že některé vazby v konfigurátoru nechápu též.

 

Jinak si stále myslím že po modní vlně s Kamiqem půjde Scala dál na odbyt a že bude dražší a Kamiq půjde dolů. Uvidíme.

Vloženo

Takže hlavně jde o výpalné na ekoterorizmus podle zdražení všech motorů ?

To není moc dobré, jinak výbava MC se mě celkem na první dobrou líbí. Uvidím kam bych se dostal až bude fungovat konfigurátor. 

Vloženo

Tohle záleží na tobě, na tom co čekáš a hlavně kolik na to máš...Já objednal Ambition 70kw, paket exteriér a interier, kola Hoedus aero, ambientní osvětlení a prodlouženou záruku, cena 409 tis..Ale auto bude spíš do města, takže silnější motory pro mě neměly smysl i s ohledem na finanční rozdíly. Klasické ledky stačí,i když dynamika je samozřejmě lepší.Auotmaticka klimatizace je pro mě zbytečná, manuální mi stačí. Multifunkční volant pro mě na nic, tempomat je stejně klasicky na pacce. Toť má volba, víc od auta nečekám...

Tomáš

Vloženo

To jsem si myslel jako stará konzeva taky, než jsem si nedávno dovezl Rapida Style+ s klimatronikem, multifunkčním volantem, vyhřívanými sedačkami, bixenony ........atd.. Ale byla to stejně už jen skladovka bez možnosti volby další výbavy. Na ty příjemné fičůrky si lehce zvykneš a nelituju. Ale jinak je to o tom kolik chceš ze svého zainvestovat.

Vloženo

Ano, je to pravda, vždycky je to v konečném důsledku o penězích. Když se nad tím zamyslím, vlastně jediné, co mě odrazuje od ambition je absence zadního proskleného víka. Bez něj mi to auto přijde jako kdyby mu něco chybělo. Ale soudím pouze z fotek, neviděl jsem to, u prodejců mají u nás jen style, takže reál může být lepší.

 

 

Vloženo

Jestli je to tak, tak si porid Style a neřeš. Mě třeba zrovna o tohle nešlo. Každopádně čím víc nadstandardní výbavy narves do Ambition, tím víc se budeš blížit cenově style a tím míň má smysl o Ambition vůbec přemýšlet. Já Scalu nakonfigurovat viz výše,ale to je asi max, kdy se to ještě vyplatí...Pokud bych přidal třeba ještě full led, tak jsem už na ceně Style. Prostě Ambition je spíš pro ty, kteří nepotřebují nic extra...

Vloženo

Presne ako pise kolega vyssie, par vybav do ambition a cena je vyssia ako style. A hlaven ambition v cesku nema automaticku klimu. Na svk ano. To bolo merito, preco som nehladal potom na ceskom trhu ambition, kedze ani jedna predvadzacka to nemala. Co sa automatiky tyka, fakt sa manual na nu nechyta. Ku skusenosti so skodovackou automatikou doplnim nasledovne:

Ma len 3stupne regulacie v manualy plus vypnuta (astra ma 6 a fakt funguje plynulejsie). Myslel som, ze to ide regulovat plynule na displeyi potiahnutim prsta. Omyl. Vyuzivam to vtedy, ked nechcem klimu a dam vonkajsi vzduch a prestavim intenzitu, aby auto nefukalo naplno. Za dalsie by tato regulacia mohla byt vytiahnuta von. Ale inak ta klima je o 100% lepsia ako manual.

Vloženo (editace)

S automatickou klimatizaci zkušenosti mám.Ale jak jsem psal výše, auta máme spis do města než na nějaký velký štreky (15 min do práce a 15 min z práce). A je pro nás i možná jednodušší zmáčknout knoflík, než automat ladit přes infotainment (hlavně pro mou paní). Režim klimatizace není prostě primární.

Editováno: , autor: Tomíno S.
Vloženo

A co bys tam jako ladil? Nastavíš požadovanou teplotu, zapneš to a to je všechno - už není důvod s čímkoli manipulovat. Manuální klima právě vyžaduje neustálé točení ovladačem teploty - mám toho už za ty roky v různých škodovkách plné zuby, buď to nechladí, nebo chladí moc, v zimě netopí, nebo topí moc...

Vloženo

Tak rychlý jste byli dost, to ne že ne,-). Dobrá, tak aspoň nastavení intenzity chlazení mi nechte jako hůře nastavitelný a nepište, že stačí jenom zaškrtnout v menu..?Tak mě tak ještě napadlo, jak je to vůbec u základních ledek s nastavením sklonu, pokud to není na čidlo..Jestli už se to neovládá přes infotainment jako u VW..

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...