Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ja auto nevlastnim...Jen chci EVO a divam se na inzeraty a abych jel 250km a zjistil na miste ze to EVO neni nechci riskovat. Potrebuji kody motoru pro EVO pro supa 3 a pak si necham zaslat sken technicaku a bude jasno. Jenze ty kody neznam...Myslel sem ze to musi jit poznat dle VIN ale asi nejde.

Vloženo

Ještě jeden dotaz....Co jsem se díval tak Superb 3 s EVO motorem ma pro 110kw verzi kod motoru bud DSRB nebo DTSB. Když jsem procházel internet tak jsem našel protichůdné informace. Některé weby říkají, že DSRB má pouze 340 Nm (1700 - 2750 ot) a DTSB má 360 Nm (1600 - 2750 ot). Některý web zase říká, že DSRB má 360 Nm. Měl jsem za to, že EVO 110kw má vždy už 360 Nm. Bohužel údaj o kroutícím momentu není v technickém průkazu. Neví zde někdo, jak to tedy doopravdy je?

Díky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Má někdo porovnání 2.0 TDI Evo 110 kw u Superba s manuálem a automatem? Hlavně spotřeba, kolik točí otáček při dálniční 130 km/h, atd. Díky.

Vloženo

S manualom pri 135km/h tacho tocim cca 2200ot.

Obecne velky rozdiel v spotrebe pri manuale a DSG nebude. Budeme sa bavit mozno o nejakej zanedbatelnej desatinke v zavislosti od toho ako nechas DSG podtacat....

Vloženo

To se těžko porovnává, musel bys vzít dvě auta, jedno s manuálem a druhé s automatem, a jet ve stejný čas stejnou trasu... Ale aspoň malý rozdíl při dálničním provozu bych očekával.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Okrem otáčok treba myslieť aj na to, že "mokré" DSG oproti manuálu majú v sebe aj výrazne viac oleja, čo zvyšuje vnútorný odpor prevodovky, a všeobecne všetky DSG prevodovky sú o desiatky kíl ťažšie ako manuálne. Aj toto má vplyv na spotrebu, nie len otáčky motora.

Vloženo
V 4. 11. 2023 na 21:51, Klocek napsal:

Má někdo porovnání 2.0 TDI Evo 110 kw u Superba s manuálem a automatem? Hlavně spotřeba, kolik točí otáček při dálniční 130 km/h, atd. Díky.

Manuál/DSG....dlouhodobě nepodstatný rozdíl. Stačí, aby byl protivítr, déšť, větší provoz... a spotřeba ti bude lítat i tak. Sám to vidím na stejné trase. Jde spíš o ne/pohodlí. 

Vloženo

Odporúčam nastaviť filter na autá s meraným nájazdom aspoň 15 tisíc km a nie 1500 km. Rozdiel medzi manuálom a DSG je zhruba rovnaký, akurát nemiešajú tam karty autá s malým nájazdom. Okrem toho je dobré sa pozrieť aj na "automatickú" prevodovku, nie len na "DSG". Veľa ľudí to zadáva zle na spritmonitor.de a tam je aj prekvapivo vysoký rozdiel v spotrebách.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...