Jump to content

Octavia IV a konkurence


Recommended Posts

Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). 

 

“Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.”

 

Link to post
Share on other sites

Dle škodovky ( nedávno vydali článek asi aby obhájili názory na cenu)( předpokládám data z jiných zemích, v CZ se mě ani teď nikdo neptal na povolání a příjem) kupují nejčastěji ,,sales manager” s přijmem cca 120tis. měsíčně. Směnař z lidlu, z Kaufu za 25 ani zaměstnanec ŠA na to prostě neušetří ( ani na jinou verzi O4).

Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....

Link to post
Share on other sites
před 13 hodinami, LukášCBR napsal:

Mě osobně zarazila cena, která s 6M převodovkou začíná na ceně o cca 57tis.Kč nižší, než nová Octavia RS (889.900 Kč). 

 

“Osmá generace Volkswagenu Golf GTI bude v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou začínat na ceně 832.990 Kč.”

 

 

Otázka je, jak se budou lišit výbavy.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nová A3 už vystavena na showroomech, okoukl jsem, jak dost se liší od O4

Auto na živo vypadá dynamicky, nízké, ty hranaté tvary tomu dodávají šmrnc. Disky sice jen 17" ale vypadají daleko lépe a mají profil pneu jen 45 proti 55, vzhledu určitě pomohli.

Cenu nemá cenu komentovat, v ČR to nebude žádná masovka, spíše pro. bohaté manželky a sportovní verze pro fajšmejkry. 

Sedí se v tom pěkně, vzadu mi přijde méně místa než u zbylé trojice, průchod na lyže je řešen sklopením opěradla, kufr nic moc taková větší Scala.

Zpracování - typický koncern, středový tunel vrže, silnější dotek na lišty, výdechy také, karosérie slícovaná O.K.

Přední tapece také navrchu měkčený plast velmi honosně vypadající, přišlo mi malinko tvrdší než Leon, O4, jinak zbytek tvrdý jako kámen, vzadu též. Zajímavý detail, vzduch jde i do dveří, ochladí nebo ohřeje loket. Výdech nahoře vypadá zajímavě, něco nového, hlavně Climatronic, výhřev a SS na tlačítka.

 

Co bych u této konfigurace vyloženě neschroustal je ten hezký klavírovaný lesklý černý plast. Hezké jen na pohled, ale prach, otisky, mikro škrábance už nikdy více.


7EAA8CB7-BCC1-46E2-A15E-6DA4A950AA27.thumb.jpeg.96f1a0af28c79fd2e577b0c096ed97e5.jpeg

 

Už tu nemám prostor - 26 fotek

Nová A3 HB

Edited by Jan R.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
před 8 hodinami, Jan R. napsal:

 

Se přiznám než bych ušetřil na rozumnou verzi mega cca 5.let to koupím levnější a zbytek vrazím do domu, chaty ....

 Ono je dobre si taky říct co za to mega dostanu,kupovat si za mega Octavku kterých bude i čtverkových jezdit mraky a hlavně firemních mi přijde celkem "ujete".

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
V 22. 8. 2020 na 6:54, _Denis_ napsal:

Nechci nikomu kazit iluze, nebo radost, ale manažeři nejezdí v Octávkách.

Neber jim ty iluze, že si manažer v úspěšné firmě koupí oktávku. :D

 

Jinak Fiat na tom není úplně dobře s Tipem. Škoda... https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-fiat-tipo-kombi-1-4-t-jet-normalni-auto-se-louci-135973

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...