Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pan tiskový mluvčí povídá jen to, co mu nakukají jeho šéfové. Jeho poznámka o poklesu napětí při zvýšeném odběru spíš platí pro polomrtvé baterie, ošetřované zázračným "inteligentním nabíjením". U dobře nabité baterie toto nehrozí, je schopna pokrýt zvýšené proudové nároky, nehledě na to, že je neustále dobíjena alternátorem. Ve ŠA by měli spíš přemýšlet nad tím jak zajistit dobíjení baterie do 100%.

Tak asi už tuším kde je problém s aktualizací infotainmentu a odpojeným štekrem z baterky?

 

Problém v tomto případě je, že auto skutečně neví na kolik je baterie nabitá a aktualizaci map, infotainmentu ap. přeruší po vypnutí motoru. Čili nepokračuje dál a neždíma baterii. Update pokračuje opět po nastartování.

Říkal jsem si, proč se první týden Scala pořád aktualizuje....

Štekr mám prozatím odpojený než mě Ferda poladí rekuperaci a vypne nesmyslný start/stop.

 

Upraveno od xtrack

@xtrack ked nemam navi, tak nema co sktualizovat, ci?

@csabacChodí tam i aktualizace ostatního softu infotaimentu, určitě loga stanic, zabezpečení pro connect, určitě ti tam něco chodí i bez navi.

  • 3 měsíce později...

Kdyz budu mit odpojeny konektor od "meraku proudu na minus polu baterie", tak pri nastartovanem motoru si muzu nekde v menu infotainmentu zkontrolovat stav aktualizace a pripadne si vynutit a spustit sam aktualizaci infotainmentu?

  • 2 měsíce později...

Můžete mi prosím někdo poradit, jak odpojit ten konektor z mínus pólu baterie? Zkoušel jsem jej opatrně vytáhnout, ale drží dobře. Je tam i taková šedá pojistka, povytáhl jsem a pořád to nejde, Nechci něco na silu urvat. Díky za pomoc.

 

Myslím že ta šedá pojistka se musí vytáhnout a potom ještě stisknout před vytažením konektoru.

OK, zkusím. A díky moc.

 

V 16. 11. 2020 na 11:16, Martab napsal:

Myslím že ta šedá pojistka se musí vytáhnout a potom ještě stisknout před vytažením konektoru.

Potvrzuji, že konektor jsem odpojil přesně tak, jak jsi radil 👍

Dik. 

  • 2 týdny později...
V 20. 4. 2020 na 13:15, pasat napsal:

https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

Pasat - díky, článek na www.garaz.cz i když vyšel už v dubnu stále tam je...Nyní jsem si ho přečetl a jsem už přesvědčen  (když to tvrdí odbornik )  že se tomu dá věřit a s tím odpojením konektoru .  Pasat- díky užitečná zpráva. Většina určitě ten článek nečetla a já až nyní.

Prosím tě ty odborníky z garáže a i jinde ber s rezervou, většina jsou jen opisovači a takový nějaký pan Žák tak ten má opravdu výživné články. 

před 18 minutami, ben06 napsal:

Prosím tě ty odborníky z garáže a i jinde ber s rezervou, většina jsou jen opisovači a takový nějaký pan Žák tak ten má opravdu výživné články. 

Jo jasný.... Já jsem nemyslel tyto odborníky ale / pana Zdeňka Jandu, majitele firmy Cimbu Autosport který se upravami a zejména chiptuningem zabývá už od konce osmdesátých let / Zdeněk Janda spolupracuje se zhruba devadesáti značkovými i nezávislými autoservisy, jak v článku popisuje deaktivaci  Stop-start  . Proto když se k této fintě vyjádřil na www.garáž.cz hned se ozvala Škodovka a ohradila se proti tomuto článku. To je jasný, že jsou nasraní, že jim to někdo prokouk a jde ten Stop-start lehce a jednoduše obejít vyřadit z provozu...

Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek.

 

Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.

Upraveno od thejohndoe

před 15 hodinami, thejohndoe napsal:

Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek.

 

Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.

Kamaráde máš recht a souhlasím s tebou..Stále tahat prodlužovák a dávat baterku na nabíječku To mě může ..... Ono stačí v domáctnosti mobil a já budu ještě hlídat baterku v garáži abych druhý den vyjel... To jo !

před 14 hodinami, Pawouk napsal:

@Josef177 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora!

.. jo omlouvám se .Soryy

OT

 

Tak toto mě pobavilo.

Tady je někdo zralej na banán. A ještě tě má u zadele. To je asi provokatér :-). Musel jsem. :-)

 

Upraveno od Dodi 15
text

před 8 hodinami, Josef177 napsal:

.. jo omlouvám se .Soryy

Co sorry? A uděláš znovu stejný přestupek? A v dalších tématech také. To je opravdu na pováženou... Zasloužená odměna je na cestě.

  • 5 měsíců později...

Zdravím, zkusil jsem dnes to samé, co je v návodu v prvním příspěvku. Konektor jsem našel na mínusu, poměrně lehce odpojil a šel nastartovat...ale nikde mi nic nehlásilo. Tlačítko de/aktivace fungovalo, display psal aktivováno, nebo deaktivováno...očekával jsem tu chybu...Dík

 

Chyba se objeví až v okamžiku, kdy jsou splněny podmínky pro vypnutí motoru, tj. v okamžiku, kdy by start-stop motor vypnul. Tlačítko se pouze tváří, že funguje, ale žádnou funkci po odpojení konektoru neplní.

Potvrzuji, vše OK. Jen doplním, že "chyba" se zobrazí jen jednou po každém startu a i když dojde během jízdy několikrát ke splnění podmínek, tak už bez hlášení chyby. 

Dobrý den,nezkoušel někdo přemostit nebo úplně vyměnit kabel k - pólu.V

To by nefungovalo. Jednotka na - polu by detekovala 1/2 proud. A to by byl závažný problém.

Když dojde k odpojení konektoru ,tak taky nic neměří. Systém nedostává žádné údaje o procházejícím proudu.Napětí se snímá asi někde jinde.V

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.