Sudetak Vloženo 5. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2021 Stavěný vzruch, to zní tak nějak ezotericky až eroticky, jistě to bude účinné :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 6. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2021 Hele já to dělal. Je opruz sundat to sání, je potřeba se k tomu dostat i zespodu. Jinak já na to měl koupené tři spreje http://www.retech.com/cz/vyrobky/1/21 Plus nějaký ten čistič brzd. Pěkně válec po válci, ventily zavřené, nastříkat, nechat působit, měl jsem ze svařovacího drátu udělané různé háčky a jehly. A drátěný kartáček ne čištění samopalu. Musí se tomu pomoct i mechanicky, vysát normálně průmyslovým vysavačem a znovu a znovu. Sem tam jsem to.i čističem brzd propláchnul, vyfoukla vzduchem,na závěr pořádně vytřít hadříkem. No pomohlo to hodně. Ale byla to celkem drbačka, není to práce na jedno odpoledne. Já měl zároveň vstřiky na kontrole, tak mi to nevadilo, byl na to čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 7. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2021 jj, uz jen u EA211 sundat sani, to musi byt neco v domacich podminkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evzene Vloženo 26. Ledna Sdílet Vloženo 26. Ledna Abych oživil téma. Problém se objevil i u mě nepravidelný chod při cca 50km/hod 3 rychlostní stupeň a 1800 ot. Auto najeto 39 000 . Občasné výpadky zapalovani . Svíčky nové komprese v pořádku. Demontoval jsem svody vyčistil ventily a sání. Výměna všech těsnění , problém nepřestal. Nakonec pomohlo aktualizace soft na 3742 +základní nastavení adaptačních hodnot(lambda+klapka ). Prozatím klid . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 26. Ledna Sdílet Vloženo 26. Ledna Vyteče defakto jen z toho sání a něco málo z malého chladiče. Tak litr. Ale pokud nemáš nějakou velkou vanu tak je lepší to vypustit všechno, páč když to taháš ven, tak to cmrndá všude možně. Na čištění doporučuju odstraňovač karbonu a těsnění od retechu. To bylo to jediné co dokázalo ty usazeniny relativně dobře rozpouštět. A pak už jen škrabkat, šmrdlat, vyfoukat a znova. Na fotce výše je tam toho nula nula nic, já měl najeto cca 250tis a nánosy byly slušné. Čištění mi zabralo dobře celou pracovní směnu. Jestli ne víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Ledna Sdílet Vloženo 27. Ledna Tak dost. Někomu není jasné zadání tématu? OT smazáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 3. Února Sdílet Vloženo 3. Února V 3. 7. 2020 na 8:43, josefvlach23@gmail.com napsal: Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech Ahoj, môžem sa opýtať kolko stálo to vyčistenie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 3. Února Sdílet Vloženo 3. Února Jelikož tady byl naposledy v roce 2020, tak hádám, že neodpoví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 3. Února Sdílet Vloženo 3. Února škoda, lebo mám dosť podobný problém vo fabii 3 , bolo to v troch servisoch ale nikto s tým nevedel čo je , diagnostika chybu neukazuje, ale asi nikto nemal rozobraté servo ovladača klapky turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 4. Února Sdílet Vloženo 4. Února Napiš mu soukromou zprávu, třeba se ozve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vfi Vloženo 16. Února Sdílet Vloženo 16. Února Mám CZDA, najeto 74K. Všímám si na volnoběh zhruba každých 20 vteřin jeden drobný záškub. Jsou opravdu drobné, musím vypnout rádio, přes vibrace z reproduktorů si jich skoro ani nevšimnu. Otázka co s tím? Je to normální? Diag nic. svíčky maj 3,5 roku a cca. 30K najeto. Preventivně bych asi vyměnil, moduly, svíčky a kabely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Února Sdílet Vloženo 16. Února A není to zbytečné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vfi Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Třeba je, neumím to asi dobře posoudit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Ozvali sa mi zo sevisu, kde nevedeli prísť na tento problém. Prišla im tam O3 1.8tsi s tým istým problémom čo sa tu popisuje. Išli rovno po turbe a zistili že tam je nejaký ventil na vypary alebo také niečo.. nerozumiem sa do toho a že ten sa neotvara a nezatvara správme. Riadiaca jednotka chybu neukazuje ale po vybrati turba a vyskušani sa prišlo na problém. Buducí týžden idem teda do servisu a uvidíme či mám aj ja tento problém. Potom sa ozvem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Jenže 1.8 TSI je z jiné konstrukční řady motorů a rozhodně ten motor není stejný jako 1.4 TSI. @vfi Tak zkušebně vyměňovat ty díly můžeš. Třeba to zrovna některý z nich bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.