Přejít na obsah

Infotainment Columbus 10


Doporučené příspěvky

Tak info je ode mě, SW mám v autě, a mělo by to být pro navigace se SW 17XX, 18XX, 19XX, takže možná i HV56, já mám HV58, ale pokud šel nahrát SW verze 17XX do HV56 (a to šel pokud vím), mělo by to asi jít předpokládám, případně prosím někoho kdo ví, ať tu informaci doplní.

 

Kolega přidal bližší informace zde 

Je to dle tvrzení i pro HV56 

Editováno: , autor: Jan155
  • Díky 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,zkoušel někdo po skončení aktivace "Infotaiment online" zakoupit opět tuto službu?

My jsme se firmě"Škoda" svěřili,po mnoha peripetiích tuto službu zakoupili.Jaké bylo naše překvapení,když jsme zjistili,že tato funkce nepracuje,tak jak předtím.Po dotaze ve AS nám bylo sděleno,že službu zajišťuje třetí strana a oni za nic neručí.Ale peníze si vzali.

Začínáme litovat,že jsme se této firmě svěřili již po páté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, zvik napsal:

že tato funkce nepracuje,tak jak předtím

Ok, ja pochopil, že jde o služby infotainment online, ovšem z citace nahoře jsem pochopil, že například pouze něco nefunguje. Takže nefunguje vlastně nic. Šlo mi o to, že se třeba mohlo jednat o nějaký výpadek jedné služby. Ovšem tohle je jiná. Určitě bych se nenechal odbýt tímto argumentem. Službu prodávají oni, tak snadno zákon nefunguje. Z podobné logiky věci by neměl být problém T-Mobile, když Ti doma nepojede internet, jelikož to jede na síti CETIN. Ne. Oni tu službu prodávají, oni jsou zodpovědni. S kým jsi komunikoval? Ze zkratky AS chápu, že se servisem. Určite bych tedy spíš kontaktoval Škoda Auto na zákaznické lince a situaci jim popsal. Servisy umí být velmi neochotné a rádi lidem lžou… Jinak předpokládám, že

odhlásit a přihlasit účet v autě jsi již zkoušel. Přes app MyŠkoda (připadně webovou verzi Škoda Connect) vidíš pod účtem aktivované předplatné těchto služeb?

Editováno: , autor: iphonik4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, OpelIns1 napsal:

urobil si refreš profilu v aute?

kupoval som obe licencie v pondelok po roku (v SK je bezplatne len rok) a po zadaní kodov som urobil refreš profilu v PC a potom aj v aute.

Všetko funguje ako má.

Žádné kódy jsem nedostal,v aplikaci My škoda i Škoda connect je vše aktivované.Nechodí pouze Infotaiment online,Care connect funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, OpelIns1 napsal:

ako si zistil, že nefunguje Infotainment online?

 

predpokladám, že keď si otvoríš SKODA CONNECT v PC a pozrieš sa na Přehled služeb máš tam tento zoznam

 

image.thumb.png.f5a65b9cf8036b8e68cc209ffba1e941.png

 

Ano,tak to mám.Při cestě na dovolenou to nenahlásilo ani jednu uzavírku nebo kolonu.Pokud jsem měl ještě starou aktivaci, vše fungovalo, problémy na cestách hlásilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a predpokladám, že si stretol nejakú kolonu, ktorá v navigácii nebola.

urob reštart infotainmentu - držíš tlačítko VYP na infotainmente ca 20 sekund, displej zhasne ale musíš ho držať ďalej, on sa znova rozsvieti a za 2-3 sekundy znova zhasne. Potom pusti tlačítko a nechaj infotainment naštartovať.

Po štarte skontroluj BRNO či sú tam nejaké červené zápchy- Keď nie sú skús reštart znova.

 

U mňa po zakúpení novej licencie funguje všetko OK. Ale veľmi často sa stáva - od nového auta -že on-line dáta nie sú načítané a musím reštartovať infotainment.

Písal som to aj v návode k Infotainmentu že to treba vždy skontrolovať. "biela zemeguľa" neznamená, že všetko funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, OpelIns1 napsal:

a predpokladám, že si stretol nejakú kolonu, ktorá v navigácii nebola.

urob reštart infotainmentu - držíš tlačítko VYP na infotainmente ca 20 sekund, displej zhasne ale musíš ho držať ďalej, on sa znova rozsvieti a za 2-3 sekundy znova zhasne. Potom pusti tlačítko a nechaj infotainment naštartovať.

Po štarte skontroluj BRNO či sú tam nejaké červené zápchy- Keď nie sú skús reštart znova.

 

U mňa po zakúpení novej licencie funguje všetko OK. Ale veľmi často sa stáva - od nového auta -že on-line dáta nie sú načítané a musím reštartovať infotainment.

Písal som to aj v návode k Infotainmentu že to treba vždy skontrolovať. "biela zemeguľa" neznamená, že všetko funguje.

Restartováno několikrát, bez výsledku.Momentálně jsem mimo republiku, ale zkoušel jsem se připojit na účet, také se nezdařilo se.Mám pocit, jako by nefungovala data.Z PC se normálně přihlásím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, zvik napsal:

Restartováno několikrát, bez výsledku.Momentálně jsem mimo republiku, ale zkoušel jsem se připojit na účet, také se nezdařilo se.Mám pocit, jako by nefungovala data.Z PC se normálně přihlásím

Ale je divné, že v aplikaci MyŠkoda auto vidím na správném místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...