Fuzo Vloženo 29. Srpen 2022 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2022 On 8/16/2022 at 7:07 AM, kozakm said: Tak co noveho? Jak to vsechno dopadlo, jaka byla kompenzace od dealera? Omlouvám se že jsem se dříve neozval. Vybrečel jsem se na FB ve skupině Scala. Kompenzace 0. Majitel prodejny mi slíbil "lepší náhradní auto" až si tam to svoje dám. Tak že nic. Proto že nejsem prase, tak snad tam není nic zničené. Ale štve mě, že odborný servis měl týden auto u sebe a ani je nenapadlo dát auto na he ver a podívat se. K Menčíkovi už asi teda jezdit nebudu. Jo a mimochodem, když jde auto na záruční závadu, má člověk nárok na náhradní vozidlo, dostal jsem samozřejmě NIC. Bojím se že to jinde není lepší. Ještě jsem neodpověděl na dotazník škodovky, co mi dorazil do emailu po "opravě". Ale mám sto chutí to tam popsat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 29. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2022 Nárok na náhradní vozidlo pouze, když nedojede do servisu samo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 Mne zas povedali v servise že ich servis nieje zapojeny do programu Škoda Nahradne vozidla. A skutočne na mape pre východné Slovensko takuto službu poskytujú Košice, Prešov a Kráľovský Chlmec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 Jo to už tu někdo psal na SK někde automaticky dávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 30. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2022 No ale toto není garance, ale pochybení konkrétního servisu při předprodejní prohlídce, zapoměli sundat přepravní podložky. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kozakm Vloženo 2. Září 2022 Sdílet Vloženo 2. Září 2022 Tak to je smutné... a televizi to už taky nebude zajímat, když už o tom samém jednou točili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 2. Září 2022 Sdílet Vloženo 2. Září 2022 Jako sorry pánové, ale jsme lidi, ne roboti. Že mechanik, kterej má stejný starosti jako máme všichni buď v práci nebo osobním životě apod a zrovna u jednoho z 1000 aut co udělá zapomene vyndat dorazy se bohužel stát může. Vyjádření, že je auto zralý do šrotu je fakt velmi úsměvné. V televizi nám hrnou co se jim hodí do krámu a sledovanosti. Není nic jednoduššího než v tomto případě pořešit se servisem a pokud nedošlo k poškození vozu tak holt spadne důvěryhodnost prodejce, resp. servisu a život může jít dál. V opačném případě se řeší individuálně. Jestliže má někdo potřebu hned všechno medializovat, tak se pak nemůže divit, že ho třeba i dotyčný prodejce pošle k šípku. třeba i za cenu nějaké ztráty kytičky. Jsme lidi a dá se vše rozumně řešit. Když je vůle... Peace :-) 2 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 2. Září 2022 Sdílet Vloženo 2. Září 2022 Koupíš si za svoje ušetřené peníze auto a nějaký lemplovský vemeno, který k tomu má manuál co má přesně udělat a vy..kašle se na to a ještě ho omlouvat? Nehledě na to, že tento konkrétní případ byl myslím dvakrát v servisu a i přesto se na to z vysoka než si to majitel našel sám! To je neomluvitelné a já bych to určitě tlačil jiným směrem než omluvou! A to nemluvíme o tom, co tomu může potažmo být, i když škodovka samozřejmě dá papír že nic, nejsou blbý. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Září 2022 Sdílet Vloženo 4. Září 2022 (editace) Právě u opakující činnosti se tyhle přehmaty nejčastěji stávají. Co si budeme, do servisu chodí plno schyzofréniků s každým klepnutím, které se jim nelíbí. Při počtu zalhcení falešnými poplachy pak snadno technik otupí a nenapadne ho se podívat pod manžety tlumičů. Dokonce je pro to odborný název- provozní slepota. Jsem zajedno s @lucky.jack takové věci se prostě stávají i když člověk vemeno není. Editováno: 4. Září 2022, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Září 2022 Sdílet Vloženo 4. Září 2022 A proto by tohle měl kontrolovat ještě prodejce před předáním, je jasný, že chybu udělá každej, proto se u fatalních věcí dělá kontrola dalším člověkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 4. Září 2022 Sdílet Vloženo 4. Září 2022 Ano, zodpovědnost za vykonanou práci má jednatel firmy a ten se měl v tomto konkrétním případě zachovat ve prospěch zákazníka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fuzo Vloženo 10. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2022 On 9/2/2022 at 4:24 PM, lucky.jack said: Jako sorry pánové, ale jsme lidi, ne roboti. Že mechanik, kterej má stejný starosti jako máme všichni buď v práci nebo osobním životě apod a zrovna u jednoho z 1000 aut co udělá zapomene vyndat dorazy se bohužel stát může. Vyjádření, že je auto zralý do šrotu je fakt velmi úsměvné. V televizi nám hrnou co se jim hodí do krámu a sledovanosti. Není nic jednoduššího než v tomto případě pořešit se servisem a pokud nedošlo k poškození vozu tak holt spadne důvěryhodnost prodejce, resp. servisu a život může jít dál. V opačném případě se řeší individuálně. Jestliže má někdo potřebu hned všechno medializovat, tak se pak nemůže divit, že ho třeba i dotyčný prodejce pošle k šípku. třeba i za cenu nějaké ztráty kytičky. Jsme lidi a dá se vše rozumně řešit. Když je vůle... Peace :-) Tak že když poletíš letadlem a zdrbeš se tak sorry i ten mechanik je jenom člověk. A co se týká úkonů před předáním vozidla má mít mechanik checklist a provádět úkony dle něj a rovnou to odškrtávat. Že na to serou je jejich problém. 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.