Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

TSI som chvilku aj zvazoval, no zial benzinove auto sa mi nema sancu zmestit do limitu (car policy definuje limit ktory zahrna mesacne najomne a nejaku cast odvodenu od spotreby. realne teda vychadzaju diesle a niektore hybridy, no idem skusit zratat aj cisto elektricku EV6ku od Kie)

 

vdaka za tie podrobne info k brzdam.

Vloženo

ano, takto som o tom uvazoval este do minuleho tyzdna. ale ta EV6 s vacsou baterkou a rozumnym dojazdom mi po zvazeni tiez zacina davat zmysel. zatial vsak nemam kalkulaciu najomneho a je velmi lahko mozne, ze to proste financne vyrazne nevyjde. no chcem to aspon nechat naratat nech viem. (Enyaq je prilis drahy na to aby som to vobec skusal)

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Pokud se nepletu, tak v nabídce Octavie je ta barva teprve od září (cca), takže vzhledem k domácím lhůtám (11-12 měsíců) pochybuji, ze vůbec taková Octavia je už vyrobena. Ja osobne jsem na žádnou zatím nenarazil, a to dění kolem RS sleduji docela důkladně. 

Vloženo

Phoenix velke zklamani. Vsude na prezentacich a ofiko fotkach vypada uplne jinak nez ve skutecnosti. v realu je az lehce do hneda (dle svetla).

VW ma tu svou oranzovou mnohem hezci..

Vloženo (editace)

Měl už někdo z vás možnost slyšet ten sportovní výfuk u RS 120 let motorsport? Vzhledem k současné situaci jich vyrobených asi opravdu moc nebude, ale třeba už někdo našel video na Youtube nebo tak? S dealerem jsem domluvený, že jakmile jim dorazí (objednával si předváděčku), tak mi dá vědět a případně by ji dali i na zvedák aby se mrkli, jestli se jedná o stejný princip jako např. u Kodiaqu RS (DSB) a nebo je ten výfuk opravdu úplně jiný (očemž osobně pochybuji) a zda-li by se to dalo dát i na moje RS. No každopádně termín jim taky posunuli do dubna 2022 😄

Editováno: , autor: fabik263
Překlep
Vloženo

Na Remus už jsem se taky díval a kdyby to byla pravda, hodně příjemně by mě to překvapilo. Ten zvuk se mně osobně líbí, přijde mi decentní, žádný extrém, co se k takovému autu ani nehodí. Jen se teda obávám, že to opravdu spíše bude řešené tou formou Dynamic Sound Boost, jako u Kodiaqu RS.

Vloženo
V 27. 11. 2021 na 22:48, fabik263 napsal:

Na Remus už jsem se taky díval a kdyby to byla pravda, hodně příjemně by mě to překvapilo. Ten zvuk se mně osobně líbí, přijde mi decentní, žádný extrém, co se k takovému autu ani nehodí. Jen se teda obávám, že to opravdu spíše bude řešené tou formou Dynamic Sound Boost, jako u Kodiaqu RS.

Na RS245 (O3)  pokud vím byl jiný střední díl výfuku, tedy žádná elektronika...

Vloženo (editace)
V 16. 10. 2021 na 20:53, PistaTT napsal:

PS pred par mesiacmi som mal moznost vyskusat RS iV, Auto bolo prekvapivo velmi silne nedotacave (v priamom porovnani povedzme so Superbom 2.0 TDI 4x4), TDI urcite pred objednanim pojdem vyskusat. 

Není to překvapivé, RS iV je "velmi těžké", navíc nemá ani standardní RS snížený podvozek, ale podvozek běžné výšky, kde se kompenzovalo tuhostí tlumičů, o stabilitě po rozhození mám také své mínění, opět výška plus váha a to nejde jen o "blbnutí, může přijít krizová situace (á la losí test). Musím povědět, že výbava RS u iV mi osobně dává nejmenší smysl. Je pomalejší než TDI, o TSI nahoře ani nemluvě. Nedotáčivé, těžkopádné. Pokud vybiješ baterii, máme těžké auto se 150 koni, které když budeš dál honit, pojedeš za dvojciferná čísla. Samozřejmě nechci paušalizovat neznám přesně Tvé záměry a způsob použití, mluvím obecně. Brzdy se budou také více hřát a dříve odcházet, ať už vadnutím nebo opotřebením protože váha. A ve finále není ani snížené, tedy benefit "sport look" zde též postrádám. Dává mi ta baterie smysl v Superbu, v normální výbavě Octavie, u RS iV  nikde nevidím.

 

Taky udělali docela prasárnu, škodovka a dealeři konkrétně. Dlouhou dobu od vydání, představení O IV RS na prodejnách jako předváděcí právě jen  a pouze RS iV a tlačili to lidem na sílu, později pak přišla TSI, poté TDI a nakonec TDI 4x4. Poprvé jsem s ní svezl někdy na jaře u dealera v Olomouci. Nevím, zdali Ti nějak pomohu těmito (ne)informacemi.

 

Pokud máš jako služebák a nemusíš řešit spotřebu, TSI. Pokud se spotřeba řeší a limituje Tě trochu rozpočet, TDI, pokud je rozpočet pružný TDI 4x4, jsem fanda čisté stopy a aktivní i pasivní bezpečnosti v čemž je 4x4 nezastupitelné. Je to prima univerzál, tak nějak celkově.

Editováno: , autor: iMe1980

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...