Malta Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 mám ho už léta z aukra taky za tu cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Tak to mozno skusim, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 ale bacha co máš na ntbk za operační systém ... bez nějakých habaďůr VAG a tento kabel rozchodíš do verze Win 7 (32bit) označovaný starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Takže na Win 7 Ultimate to nebude fungovať, čo? :-\ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 nechci to tady zahlcovat offtopicem, ale musel by sis udělat nějaký duplicitní OS, nebo koupit VCDS kabel, s tímto KKL ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin AZQ12V Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 (editace) Při problému s cívkami jsem měl tak trošku štěstí. První klekla na volnoběhu přímo před barákem asi v 90tkm. Motor začal kulhat a zhasl. Cívku jsem odhadl hned a byla vyměněna i se svíčkami. Asi po 5tkm. mi u Bučovic při cestě do Brna motor přestal na pár vteřin táhnout a zablikal check. Najednou se však chytla, a zbytek cesty byl úplně normální. Zajel jsem na diagnostiku a v paměti byl výpadek válce.. Po dalších 400km opakování situace.. Vyměnil se zbytek, a poslední funkční cívku jsem nechal jako nouzovku. Nejhorší je, vytáhnout ty konektory.. Cívkám prý prospěje pravidelná výměna svíček, které mají jako nové menší přeskokový odpor, než staré.. Editováno: 2. Prosinec 2015, autor: Martin AZQ12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman7 Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Takže je možne že problem za šklbanim auta (cukanim) može byť vadne alebo staré sviečky, cievky, či možno aj starý palivový filter, popripade nepovie mi niekto ako často (km) sa menia cievky na Fabii 1.2 HTP BME Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Cievky sa menia,až keď sú KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman7 Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Ja si myslim že keď vydržali 197 000 km, tak si zaslužia vymeniť, či nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 ak im nič nie je tak zbytočne vyhodené peniaze , to že vydržali 197tkm značí o tom že sú asi kvalitné , čo tie novšie nemusia byť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 A su tie nove nejake horsie? Mam relativne nove cievky Bosch a auto ma sporadicku zavadu ktora by sa dala pripisat prave cievkam. Roman7: Ak chces mat lepsi pocit tak si kup jednu nahradnu co budes vozit v aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 čo je sporadická závada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 Motor obcas vynecha, ale stava sa to len za urcitych podmienok. Blbo sa to riesi, skusim hned potom zajst za niekym s diagnostikou. Prave vymena cievok na to pomohla v minulosti , ale stava sa to znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Také mi jeden čas pocukávala - za specifických podmínek (do kopce při více sešláplém plynu a středních otáčkách). Vyměnil jsem palivový filtr, spínač na spojce a změnil čerpačku (prémiovou za prémiovou) - každé pomohlo trochu a nyní úplně klid. Jen doplním, že na diagnostice samo nic nebylo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Stávalo sa to vždycky za tých podmienok, či len občas? Spínač spojky nepoznám - dáva len informáciu či je spojka zapnutá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 V těchto specifických podmínkách spíše vždy. Kopec - přidání (zátah motoru) a prostě bylo cítit škubání (ne jedno-dělalo to dokud byl motor v tahu). Spínač na spojce sice dává signál pouze 1 nebo 0 (sepnuto/rozepnuto), ale i tak když je vadnej dává do jednotky nesmyslná data - zkus pohledat řešilo se to tu docela dost. Ale fakt už neřeknu, co to vyřešilo - přestalo to až po všem výše uvedeném. Jen upřesním, že ten spínač šel jako první, pak filtr a nakonec "odchod" od Agipu. Ještě jsem si vzpomněl, že když mi odešla 2. cívka projevovalo se to podobně - neklekla úplně, ale "nedávala" při vyšším zatížení motoru - akcelerace, prudké stoupání..., ale to samo skočilo do chyby a rožla se kontrolka motoru. Mrtvá není, tak ji vozím na dojetí - na dva se fakt jet nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Presne to čo popisuješ sa mi tiež stávalo keď odišla cievka. Cukanie pri každom výraznejšom pridaní plynu. Ale s jemnejším plynom sa ešte dalo jazdiť. Tá závada čo stále trvá je len jedno vynechanie cca 1s, keď je to dlhšiu dobu pod plynom v kopci. Aby to nebolo jednoduché, potom sa to už nezopakuje, až po nejakej dobe miernejšieho jazdenia :-) I tak sa asi bude meniť lambda, tak uvidím či to náhodou nebolo v nej. Aj tento motor kedysi jazdil na šmejdové palivá, ale je to už dávno a vtedy nebol problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Lambdu otestuješ přes diagnostiku, měnit na slepo je škoda. To co popisuješ, se skoro blíží tomu, čemu se kdysi říkalo "díra v karburátoru" - koukal si na škrtící klapku - AZQ má egr ventil a ten jí pěkně špiní - ta taky umí udělat své. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Díky za tipy. Klapka sa zdá byť zvrchu čístá. Ono je to pocitovo ako úplné ubratie plynu. A výkon sa potom vráti skokovo, otvorenie klapky až tak prudké nie je. Ak sa bude meniť lambda tak uvidím či náhodou problém nezmizne. Inak v minulosti sa už výskyt závady zvýšil a zlepšila to výmena cievok. Keď sa to zopakuje, dám to okamžite na diagnostiku a dám vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Klapka z vrchu čistá může být,ale ze spod bývá někdy hezky velká vrstva oleje a karbonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daddo Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Jeste dotaz, jak je to se vstrikovacem? Pokud je civka vadna, prestane se do vadneho valce vstrikovat? Odpoved jsem na toto zde nenasel. Diky. Ano odpoji vstrekovač. Ako je to v pripade, ak je vadna nie cievka, ale sviecka? Odpoji aj vtedy RJ vstrekovac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazakov Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 Ahojte Pri odpájaní a vyťahovaní konektora cievky sa my odlomila ta zaisťovacia časť na konci konektora. Konektor sa dá pripojiť bez problémov len už nie je zaistení úplne ako predtým. Je možné vymeniť uvedený konektor, resp. viete poskytnúť nejaký návod?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 u jednoho se mi to také stalo už před takovými 100t km a jezdím stále, neřešil bych to. Umístění cívky konektoru a kabeláže je tak těsné, že se opravdu nemusíš bát nějakého samovolného vysunutí, nemá kam 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 4. Září 2016 Sdílet Vloženo 4. Září 2016 (editace) Omlouvám se jestli tady již bylo vyobrazeno něco podobného ale tahal jsem cívky a vyrobil jsem si z drátu vytahovák, drát je držák z plastového kýble na Primalex. Práce s ním byla bez problému i když jsem viděl vytahování cívky šroubováky což jde také. Editováno: 8. Září 2016, autor: Turista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jokabuki Vloženo 6. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2016 (editace) Mám HTP 47 kW, najeto 245000 km, jeden den mi odešla jedna cívka, nechal jsem vyměnit + nové svíčky, druhý den odešla druhá cívka. Nechal jsem vyměnit už obě zbývající, protože potřetí už bych se vztekl, dneska jelo bez závad. Ještě, že k tomu došlo blízko bydliště, o víkendu několik set km od domova, vážně nevím. Editováno: 6. Říjen 2016, autor: jokabuki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.