pentadius Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 Asi začne jako první ve face-stylu, že? Pak se přidají klasiky F2 s ROOMem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Hehe...Tak pokud máš pravdu tak sem hodně zvědavej jak bude vypadat Superb II RS To neudelaji protoze by to prevalcovalo myslim Passat R36, ale to skoda Superb II RS by byla pecka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Pokud by Superb RS byl, tak bych ho nejradši viděl s 2,5 TFSI 250 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpetr Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Dnešní vydání SM informuje o Fabii II RS.Dle neofiko info se má jednat o motor 1.4TSI/132 kW,ale pouze s DSG.Tak uvidíme jak to nakonec dopadne s manuálem.Ale tenhle motor nezní špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Neumíš to naskenovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Dnešní vydání SM informuje o Fabii II RS.Dle neofiko info se má jednat o motor 1.4TSI/132 kW,ale pouze s DSG.Tak uvidíme jak to nakonec dopadne s manuálem.Ale tenhle motor nezní špatně. to uz je minimalne tyzden znama vec, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpetr Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Neumíš to naskenovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 (editace) DSG je sice pekny, ale zlaty 6gang v FRS1 ... kdyz tam placaji ze se nevejde coz je samodrejme holy nesmysl tak potom nebude ani zvazovany 2.0Tdi.. 1.4ka je sice hezka, ale radsi bych tam videl 1.8TFSi ta ma aspon jeste naky rezervy na zvednuti vykonu... ale toho sem tezko dockame... osobne sme hodne zvedavej co z fabie udelaji... pokud nebudou razantni zmeny na podvozku a karoserii tak to bude "uzky-vysoky" pr*ser.. Editováno: 12. Říjen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 ale za vymenu to stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Já bych teda neměnil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zattrix Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.ASpx?AR=244125 the vRS likely to cost less than £16,000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 (editace) Řekl bych, že nic nového. Cena 16,000? To je logické, když Ibiza Cupra stojí 15,995... U nás je IC za 583 300 Kč, v VB se prodává za cca 450 000 Kč A když se vezme rozdíl mezi základními cenami mezi Ibizou a Fabií (Reference vs. Classic) tak to je cca 30 000 Kč, takže bych já osobně řekl, že pokud bude mít Fabie to co se říká (1,4 TSI, 7* DSG,...), tak bude stát 549 990 Kč. Editováno: 19. Říjen 2009, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Když přičtu 60k za převodovku, 100k za motor, nějakou tu výbavu a naroubuju to na cenu Sportlajny 1.6, tak to tak i vychází... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 (editace) DSG je sice pekny, ale zlaty 6gang v FRS1 ... kdyz tam placaji ze se nevejde coz je samodrejme holy nesmysl tak potom nebude ani zvazovany 2.0Tdi.. 1.4ka je sice hezka, ale radsi bych tam videl 1.8TFSi ta ma aspon jeste naky rezervy na zvednuti vykonu... ale toho sem tezko dockame... osobne sme hodne zvedavej co z fabie udelaji... pokud nebudou razantni zmeny na podvozku a karoserii tak to bude "uzky-vysoky" pr*ser.. pořád lepší jak tahat za zadní nápravou 1080 mm převis a zaplať pán bůh, že tam nebude a ani neměl být smrdutý sazostroj edit: DSG je naprosto super věc, pádla půjdou určitě dodělat, v tom bych problém neviděl Editováno: 19. Říjen 2009, autor: Tomas_ek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 nerad to dělám, ale: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 http://auto.idnes.cz/skoda-fabia-rs-dorazi...4_ak_aktual_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia rs Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Zdravim s 99% jistotou bude i verze combi,to DSG je jisté a motor 1,4 132kw taky posledni info ze škody auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Zdravim s 99% jistotou bude i verze combi,to DSG je jisté a motor 1,4 132kw taky posledni info ze škody auto tak to by se teda prekonali a uz bych asi zacal stetrit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Akorát by mě zajímalo, co myslí tím, že je PQ24 příliš malá na zástavbu klasické převodovky, protože i FR a Cupra má DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 ale to je nova platforma, rovnako ako Polo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 No, takže to znamená, že změna podvozku určitě nebude, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 nizsie pruziny, vacsie brzdy, disky s mensim ET Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Tak to je jasný, ale myslím podvozkovou platformu nebo ju dál od posledních úprav nezměníjou. Že do toho nedají brzdy 256x22 chápu i já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 ved ja som vedel, ako to myslis...ale pochybujem, ze budu vacsie zmeny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 to já taky, na druhou stranu, teď vejvají často novější věci levnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.