Clint Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Kolik tě to stálo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Taky mě zajímá důvod výměny a cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 (editace) Jasny rozvodovy řetěz:) to je sila zvyku. Rozhodl jsem se, protože jsem při startu studeneho auta občas (2x za 14 dní) a nahodile zaslechl male zachrastani - jednou to dokonce zachrastilo, že sem se lekl. Bylo slyšet pouze při otevřeném okénku. Nechal jsem to preventivně vyměnit a mechanik řikal, že ten napinak byl už načlej. Měl sem tam typ "N". Mam tyden po opravě, a zatim mi to ted s novym napinakem ani jednou nezachrastilo "typ K". Menilo se: Napinak, rozvodovy řetěz, kluzné lišty - cena i s praci v ne-autoriz. servisu 7200kč. Nevim co poradit, ja neměl nervy čekat, až to přezkočí, protože motor je dokonalej. Mam ted najeto 105 tisic. Prace stala cca 3000kč a dily zbytek. Dily jsem si nekupoval (asi bych využil CCautodily - kde by byla cena o něco menší, cca o 1000kč, když sem to počital). Ještě dodam, co jsme se bavili, že byl už i řetěz dost natahlej a stejnak by se musel časem vyměnit, protože ten napinak ma určite rozmezí a jak by byl nadoraz, tak už by nenapinal. Hranice je cca 150 - ale to jsou jen doměnky. Slyšel sem o připadech, že to nerachotilo a skočil řetěz bez upozornění. Takže faaak nevim. Každopadně ted jsem klidnějši. Editováno: 11. Říjen 2012, autor: Migen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 Rozvody taky pořeším časem, nechci to nechávat náhodě. V autorizáku to bude asi o bůra dražší tipuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavproch Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Zdravím po delší době, potřebuju pomoct. Prosím o radu nebo spíš vodítko, po čom sa dívat... Skautík 1,8TSI - MR2010 (v létě uplynuly 2roky záruky), QG1 (30kkm) 1. interval (0 až 28kkm) = dolití 1 litr oleje 2. interval (28 až 55kkm) = dolití zase asi 1 litr oleje 3. interval (55kkm až aktuálně 65kkm, tj. najeto 10kkm) = už to sežralo 3,5litru.... Po čom sa dívat? Motor je zvrchu i zespoda (a vůbec ze všech stran) "suchý".... Na obecném motoristickém foru jsem přímou radu nedostal, pouze mi jeden další uživatel 1,8TSI potvrdil, že se jemu stalo to samé, v 80kkm. Ještě na vysvětlenou: prvních 30kkm sem s tím jezdil já a moc jsem se s tím nemazlil (dlouhodobý průměr nad 9l/100km) od 33kkm s tím jezdí kolega s lehkou nohou (průměr pod 7,5l/100km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 (editace) No, mě to chroustá zhruba litr na 15 tis km. (co je kkm za zkratku bohužel nevím...) Editováno: 12. Říjen 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavproch Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 kkm= tis km ....ušetřím dva až tři údery do klávesnice.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 (editace) ja dávam tkm,je to zrozumitelnejšie,to len tak mimo debaty a teraz k problému..vidím,že hľadáš pomoc aj na iných fórach (veď na to fóra sú)..už som ti raz odpovedal,ale v skratke to napíšem aj tu..ak sa bude spotreba zvyšovať,tak to vidím na pekný prúser..olej pôjde cez piestne krúžky,čo u tohoto motora sa stáva..škodovka o tom vie,rieši to prekrúžkovaním,v najhoršom prípade výmenou motora...ale najprv bude následovať "váhová skúška" spotreby oleja...určite sa to tu niekde spomínalo EDIT:tu som ti niečo našiel,príspevok 439 a 440 http://forum.skodahome.cz/topic/116332-kanarek-rsko/page__st__425__p__1671382__fromsearch__1#entry1671382 Editováno: 12. Říjen 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavproch Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 kuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Osobne mam pocit, ze 1.8tsi neni zrovna znama zranim oleje. Vcera jsem si po pul roce rozhodovani objednal Octavku s timto motorem a celeho toho pul roku jsem studoval snad vsechna dostupna fora ve vsech jazycich, kterym rozumim, a ve vetsi mire jsem se o spotrebe oleje nic spatneho nedocetl. Snad jen pri zajizdeni motoru behem prvnich 10000km. Naopak dost lidi pise, ze jim to nezere vubec nic nebo jen od horni rysky k dolni za 30000km, coz je zcela v norme. Bohuzel tva spotreba 3.5l / 10000km na reklamaci neni. To by bylo az vice nez 0.5l / 1000km. Osobne bych to asi neresil a cekal jak se to bude vyvijet. Z logiky veci by to mohly byt gufera ventilu nebo krouzky, ale u takto mladeho auta, se kterym se nejezdilo nejak extremne se mi to moc nezda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 ja nikoho nechcem strašiť,vôbec nemám záujem tu vyvolávať nejakú paniku,ale o spotrebe oleja v tomto motore vie aj škodovka a preto vydala na nadmernú spotrebu oleja ( viac ako 0,5l/1000km) TPI-čko (Technicko Produktovú Informáciu).. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Dneska jsem byl pro auto v servisu a šéf mi povidal, že tam mají oktávku 1,8 TSI, ještě původní a najeto cca 240tis km, bez jediné závady, původní rozvody, původní napínák starej....Odešlo jen palivové čerpadlo. To je dobrá zpráva ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 (editace) Je rozdiel nastartovat auto, a jazdit s nim denne hodiny a haldy kilometrov ako ked ho nastartujes denne x krat a spravis s nim par kilometrov... Ale bodaj by nam tie auta tak vydrzali Ked ja som bol na servisnej prehliadke, tak mali 1,8 TSI, ktore malo 150 000km, 2009 a motor KO kvoli rozvodom. Takze je to asi len casovana bomba Tik, Tik, Tik ..... BUUUUUM Editováno: 16. Říjen 2012, autor: NRoctavia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 (editace) Clinte,to se utěšuješ,nebo co? Holt máme TSI - děj se vůle boží. Editováno: 16. Říjen 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Já to nechám kolem 80-90 tis vyměnit komplet rozvody. Už raději kvůli prevenci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 A možni pri 78 000km ti skocia rozvody, a dostanes fungel novy motor, ktory nebude trucovat kazde rano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 To je taky možné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Strašíte mne. Něco na tom bude, ale z té flotily co máme na parkovišti maji zatím zásadnější potíže spíše 2,0 ropáci. Je fakt že 1,8 moc nemáme, jen několik. Ale tem motor bych snad za nic nevyměnil, po 8 letech nemám ropu a jsem tomu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 (editace) S DSG musí bejt tenhle motor fantazie, ocení každej, kdo popojíždí denně v Praze v kolonách. Ale i ten nepřerušovanej zátah musí bejt famózní. Mě to řazení trochu zdržuje, ale zase mi to řízení přijde zábavnější a sportovnější. Ta sedmička u DSG musí na dálnici ještě trochu proti manuálu ušetřit. Kolik ti to točí při 140 tacho? Měl jsem možnost se svézt s novým Prasákem (passatem) v dieslu 2,0 TDI 125KW DSG. No po pravdě jsem čekal víc, takové nemastné neslané, ne že by to nejelo, ale na předjíždění to chtělo prostě sportovní režim a pedál na podlaze. Auto je hodně těžké a je to znát na dynamice. Úsměv ve tváři to tedy nepřinese. Dokonce bych řekl, že ta 1,8 v oktávii jezdí lépe. Na druhou stranu, jízda s novým pětkovým BMW 535D X-Drive s 315 koníky byla naprostá slast a nevídanej zátah.... Editováno: 17. Říjen 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 ...Ta sedmička u DSG musí na dálnici ještě trochu proti manuálu ušetřit... Je to poskládaný tak, že sedmička zhruba odpovídá šestce u manuálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtr115 Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Tak patrim k dalsim postizenym, kterym "preskocilo". Najeto 69tkm, zaruka 4roky nebo 60tkm, takze po zaruce. Preskoceno jen o 1 zub, takze se to nepotkalo. Vcera opraveno, dnes sem si pro to jel, ale auto mi nestihli vydat (prijel jsem pul hodiny pred zavirackou - opravdu pul hodiny). Nechapu. Cena neco malo pres 3tis kc. Sem celkem vytocenej jak na servis, tak zejmena na vyrobce. Napinak stoji jen cca 1000kc a i pres to vyrobce riskuje totalni zniceni motoru u znameho problemu. Dostal jsem kulanci 70% na dil, coz mi servisak s velkejma fanfarama oznamil, takze nejakych 700kc slo z kapsy vyrobce, ja platil zbytek + cca 3 tis za praci. Tak to si tu kulanci mohli strcit nekam. Servisak jeste tvrdil ze mam dost najeto, tak co bych chtel??? KUR.. 69tkm je hodne najeto??? S autem jinak celkem spokojenost, ale pristup vyrobce je podle me na zalobu. Retez mozna pred mesicem trochu zachrastil, od te doby najeto pres 4tkm naprostou vetsinu po dalnicich v +- rychlostnich limitech. Pravda je ze poslednich nekolik set km s tim jezdila manzelka, tak ruku do ohne ze to nechrastilo nedam. Kdo mate po zaruce, tak napinak radsi vymente, kdo mate zaruku, tak na to kaslete, treba dostanete novej motor kdyz se to potka a vyrobce se chytne za nos a nebude delat mrtvyho brouka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Co mě říkali v servisu, že MB hradí novej motor i po záruce, pokud dojde k jeho zničení, ale musí bejt všechny prohlídky a kontroly v servisní knížce přímo u aut, servisu. Máš pravdu, že napínák vyjde na litr, ale práce a náklady s tím spojené už vyjdou na osmičku. No a jelikož se nepotkaly motory zdaleka všechny, vyplatí se jim to risknout a řešit případné pozdější problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtr115 Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 v okamziku kdy se to potka vubec nevis jestli ti neco daj, nebo jestli zaplatis celej motor, tak by z toho jednoho kleplo. Navic pri trochu vetsim najezdu klesa i kulance az nedostanes nic. je sice hezky mit novy motor, ale ve starym aute?? kdyz ho prodas, tak to stejne nikdo nedoceni, spis se na auto bude divat s podezrenim. Ja bych mel platit kolem 4300, ale je v tom jeste geometrie a serizeni svetel, takze za praci spojenou s preskocenim ja tam kolem 3tis. zejtra budu mit v ruce fakturu, tak sem hodim co kolik stalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 19. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2012 xtr 115 Ahoj, jaké to je když rozvod přeskočí o jeden zub - mám na mysli auto jede - nejede - nouzový stav - zdechne a nejde nastartovat atd. Díky za info a zdravím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 20. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2012 Ja jsem toto kdysi zjistoval u Fabie a bylo mi receno, ze pokud se u auta, kde jsou delany prohlidky dle servisky, zdrbe remen/retez tak hradi opravu vzdy Skodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.