Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Zdravím místní draky, chtěl bych se zeptat na váš osobní názor.Cena vozu se mi zdá při pohledu na motor a výbavu velice nízká.Auta se stejnym motorem ale s výbavou abmiente jsou v podobném nájezdu za 450 i víc tisíc Kč.Kdybych dával auto do zakázky tak bych nechtěl jak černou barvu tak světlej interiér, ale za tyhle prachy bych to klidně oželil.Teď je otazka, zda to není nějaký podvch..nějaké vaše zkušenosti s nakupováním u škodaplus?

%3D1%26inOperationTo%3D2011%26loadFrom%3D118%26loadTo%3D118%26fuelList%255B%255D%3D1%26fuelList%255B%255D%3D2%26fuelList%255B%255D%3D3%26mark%3D32%26model%3D404%26maxItems%3D50"]odkaz

Editováno: , autor: schneefall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, já si vůbec nemyslím, že je to podvrh. Cena mi přijde reálná...mám RS o rok starší než tohleto a horko těžko bych ho za 400 000 prodával (i když asi jo), mám malý nájezd cca 19 000 km. Takže rozdíl 1 roku, ale zase RS s příplatkovou výbavou vs 1,8 z inzerátu mi logicky dává podobnou prodejní cenu, možná malinko lepší ve prospěch RS, ale je to myslím solidní nabídka od škodaplus. Vezmi sebou nějakýho kamaráda automechanika pro sichr a rozjeď se do Prahy :) Čus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To schneefall ,cena je to opravdu pěkná.Osobně bych za výbavu ambiente jak píšeš 450 tisíc nedal,ale proč je vyšší výbava levnější to nevím,možná proto,že za pár dní bude auto opticky staré 2 roky.

Původně jsem také uvažoval o něčem takovémto,ale před pár měsíci jich takových na škodaplus moc nebylo,tak jsem nakonec koupil novou,ovšem s velmi slušnou slevou.

Jinak moje předchozí škodárny byly právě z programu škoda-plus a .... spokojenost.Snad jen kombíková fabka,ta se po prodeji mému bráchovi podělala..

Co se týká motorizace 1,8TSI....naprostá spokojenost. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škodaplus ok, byt vim, že se tam dá prodat i auto, o kterým dealer škoda ví uplne kulovy..pred rokem jsem tam pres znamyho prodal prave 1.8tsi. 'ale auto bylo fakt super, asi by ho jinak nevzali). svetlej interier...je des. jeste kdyz jsou sedacky kozeny, tak se to da tak nejak cistit, ale tyhle latkovy, to je peklo. ja mel vnejsi lemy sedacek kuzi (ok), vnitrek latka(hnus). po 12tkm byly modry od dzin, ktery jsem nosil dyl, nebyly novy, nenoseny. vypada to luxusne, ale je to na palici, pokud resis vzhled interieru jako perfekcionista

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nejsou po chipu žádné problémy?

najel jsem s tim 13tkm. zadny problemy, vubec bych se toho nebal. jsou lidi co chipujou, co nechipujou a co maj obavy chipovat. ja jsem v prvni skupine. chipnul jsem vsechno, co mi prislo pod ruku a melo turbo. celkem cca deset aut. nikdy zadny problemy. tsi bylo supr, jen mi vadila spotreba a ten bezovej interier. faktem je, ze kdybych se rozhodoval dnes, zda prodat ci ne, asi bych rekl ne, to tsi s chipem je fakt sranda. ted mam vytunenyho dizla, ale je to porad nafta no.byt ta auta jedou asi tak stejne, s benzinem jsem si uzil vic adrenalinu...no ale spotreba byla proste jinde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najel jsem s tim 13tkm. zadny problemy, vubec bych se toho nebal. jsou lidi co chipujou, co nechipujou a co maj obavy chipovat. ja jsem v prvni skupine. chipnul jsem vsechno, co mi prislo pod ruku a melo turbo. celkem cca deset aut. nikdy zadny problemy. tsi bylo supr, jen mi vadila spotreba a ten bezovej interier. faktem je, ze kdybych se rozhodoval dnes, zda prodat ci ne, asi bych rekl ne, to tsi s chipem je fakt sranda. ted mam vytunenyho dizla, ale je to porad nafta no.byt ta auta jedou asi tak stejne, s benzinem jsem si uzil vic adrenalinu...no ale spotreba byla proste jinde

a jaká byla spotřeba po chipu? Na netu se píše, že by se měla snížit. Je to pravda?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spis ne. pri normalnim jezdeni je sice spotreba +- stejna. pri vyuziti vykonu ale dramaticky roste. vic nez u dyzlu. zalezi jak jezdis a kolik km. kdyz budes vykon vyuzivat jen obcas, nebal bych se toho. da se vejit pohodlne do 9l. ja to mel kolem 8.5 ale bylo tam dost mesta a dlnic. tam to jde nemilosrdne nahoru, jen na okreskach se mi to darilo snizovat. tam je to skoro jako naftak. ale mesto 10, dalnice 150kmh tak 9, okresky dalka kolem 100 tak 6l na sto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Máte někdo zkušenost s chipnutím 1,8tsi?

ja to mam chipnute v profituningu v kovacovej pri zvolene v serii to malo krutak 265 a 177PS po chipe mam 315krutak a 208PS mam aj graf ide to super nelutujem :-) je to sice za 450ecok ale aspon mam istotu ze je to dobre urobene a neposkodim si daco co by ma potom stalo ovela viacej penazi.pekne mi upravovali krivku a az na 4 pokus sa to podarilo aby isla plynule a nemalo to vykonove skoky.samozrejme vedia z toho urobit aj viacej ale toto je rozumne zvysenie na seriove suciastky.a ver tomu ze 6 valce na ceste sa divaju co ich to prehana za octavka :kol-28: pretoze toto uz je vykonostne na urovni niektorych 4valcov v objeme 2,5 -3,0l

Editováno: , autor: dano30109
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,

dnes jsem dělal kontrolu motoru (stav oleje, kapalin atd.). Pak jsem nastartoval motor a poslouchal na volnoběh. Často motor důkladně neposlouchám, ale vím, že má mít takovej cvakavej zvuk (což odpovídá). Ovšem já tam slyším ještě jinej zvuk, jakoby tam něco jemně houkalo, takový divný, těžko se to popisuje. Hledal sem na netu a našel někoho kdo natočil stejný motor a dělá mu to uplně stejně. Odkaz přikládám zde:

Zvuk o který mi jde, je nejslyšitelnější asi od 7 - 10 vteřimy videa když je mikrofon někde nad olejovým filtrem (pokud se pak zaposloucháte, je slyšet v celém videu).

Nevím, jestli zminěný zvuk nemůže indikovat nějakou vadu (předpokládám že ne protože motor jede pořád stejně), a proto Vás chci poprosit, kdo máte 1.8 TSI (mám modelový rok MR08 - kod motoru BZB), o poslechnutí vašich motorů a srovnání.

Za jakýkoli postřech budu vděčný. Ještě upřesním, že při jakémkoliv zvýšení otáček zvuk zmizí.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě upřesním, že to dělá při plně zahřátém motoru. Dnes rano sem někam jel, pak to poslechnu a ten zvuk tam není (to houkani), tak ja už nevim :). Jen potřebuji vědět, jestli tady někto nahodně otevře kapotu a poslechne to a napíše sem.

To:p2p - z duvodu, že ted tam ten zvuk nebyl, tak nemá smysl se stavovat. Každopadně to budu občas sledovat a dam vědět, jestli se zvuk zase objevý nebo ne. Jinak si myslím, že se s najetými kilometry zvuk motoru částečně mění.

Az zase pojedu, tak se pokusím nahrát zvuk přímo mého motoru a hodím to sem. Pak mužem porovnavat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě zase něco "houká" za studena :) , když se to zahřeje, je to ok. Slyším to i při vypnutém rádiu v kabině, takové slabounké a trvající vždy 1-2 sec s přestávkama kolem 5-10 sec. Také nikdo neví. Nikde nic nesvítí, diagnostika ok a jede to. Takže asi počkám, než se to nějak projeví...

Migen: z toho videa nic neslyším. Jinak cvakání je normální.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vím, tak LPG je u těchto motorů trochu problém kvůli přímému vstřikování. Montáž je dražší než obvykle a navíc to méně jede, takže do mého LPG nikdy. (nehledě na to, že nádrž zabírá místo)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a na to si prisel jak ze to mene jede? muj kolega tady v nemecku ma uz 3ti auto a ma tam prime vstrikovani (http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=3&cHash=0ffbe3b58b) a nemuze si to vynachvalit, jinak ma to na 1.4TSI a ma presne tu znacku co jsem dal link, a sam rikal ze na plyn to jede lip nez na benzin... takze asi tak, jedina nevyhoda je cena prestavby ale pro toho kdo hodne jezdi je to jasna volba... jinak ted cekam az prijde na trh OIII a jsem zvedav jestli daj original prestavbu LPG do nejakeho TSI motora, tu starou plecku s 1.6 LPG a neprimym vstrikem LPG at si strcej nekam ;-)

prej v nove generaci bude uz CNG a LPG s primym vstrikem, jen se obavam aby si to nenechalo VW jen pro sebe, sice oni uz maj dlouho v nabidce CNG (passat atd) ale mel bych zajem o TSI s origo LPG od Skodovky, tak uvidime...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všeobecně LPG jezdí mizerně, ještě sem nejel žádným autem s LPG, které by trochu jelo a vystřídal jsem jich dost. LPG je shit, nechci to ani zadarmo, měli jsme s tim řadu problémů, od filtrů, svíček až po zmrzlou vodu v nádrži. Soused má ted LPG ve svým autě, novém a přiznává, že to jezdí hůř, ačkoliv před koupí tvrdil, že to není možné. Navíc LPG kurví motory.

Jinak promiň, ale 1,6 MPI byl super motor, měl jsem ho v první oktávce a nikdy nebyl žádnej problém, spotřeba kolem 7,5/100. Ten motor byl držák a špatně také nejezdil.

Píšeš, že s LPG to jezdí lépe :D To tam asi ještě přibyl nějakej tajemnej kompresor ne? :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši jste kokoti, místo toho aby jsme se dozvěděli fakta a zkušenosti z provozu LPG na TSI, začnete bádat a spekulovat nad tím, že kdo jezdí na LPG nemá finance? hloupost....prosím o reakci pouze členy, kteří mají zkušenosti a poznatky z praxe na TSI !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...