Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Takže už jsem i po čipu a po důkladné diagnostice od TDIfuna ( vřelé díky a doporučuji :palec2: ). Jak jsme psal o tom drobném cukání tak je to vyřešeno - problém byl s váhou vzduchu a TDIfun jako jediný vyřešil. Konečně po dlouho době můžu říci, že jsem opravdu spokojený jak s výkonem tak i celkově s chováním motoru lol . Jediný co mě brání dát 1 s * jsou ty vibrace na volnoběh, ale to překousnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám OII 2.0 TDI MR 06 a mám problém s klapkou sání motoru - ulámaly se mi tam zuby na plastovém kolečku, takže klapka nazavírá. Nová stojí cca 6L, mám ale starou z 1,9 TDI MR 04. NEvíte někdo, jestli je zaměnitelná? Z 2.0 má číslo 038 128 063 L. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám OII 2.0 TDI MR 06 a mám problém s klapkou sání motoru - ulámaly se mi tam zuby na plastovém kolečku, takže klapka nazavírá. Nová stojí cca 6L, mám ale starou z 1,9 TDI MR 04. NEvíte někdo, jestli je zaměnitelná? Z 2.0 má číslo 038 128 063 L. Díky.

Myslim ze je na 99% jina 1,9 a 2,0TDi

pro 2,0TDi zacina cislo dilu 3G0 ... ... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom blazen by kupoval DPF :-) ne Vážně naco ??? kvůli přírodě? To bys musel být velký aktivista zelených. DPF má jenom nevýhody (zanáší se, když je trošku ucpané je menší výkon atd... jediné plus = TDi nekouří a nejde do ovzduší tolik splodin (a za to ještě připlácíš dle ceníku nemalou částku.

Když to ještě jde tak koupit jedině bez DPF (ušetříš peníze a starosti) řešit TDi 16v a 8v je tudíž bezpředmětné. Bohužel EU brzo vyjimky zruší a už bude vše jedině nově se dát koupit s DPF. Ale až to bude tak to budou už všude nasazené CR TDi :-)))

No asi nevíš o čem mluvíš.Já mám DPF a nevím o něm.Taky moji kolegové.Výhodou je,že DPF motory 2,0 TDi jsou jednovačky,takže tam neodchází hlavy-nejsou děravé jak cedník jako má 2,0 16V.

Dnes už auto bez DPF prakticky nekoupíš(nové)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už se mi ani nechce psát ty story o 2.0 TDI pořád dokola, tak snad jen, že systém PD je neštěstí, který nemělo spatřit světlo světa. Doufám, že jsem s CR nešlápnul opět do hovna.

Dobrý chápu averzi kvůli 2.0Tdi (také tu nechci zmiňovat a opakovat) ale PD jako systém byl ve své době uvedení v roce 1998, kdy nahradil stary TDi 81kw opravdu dobrý (výkony šly nahoru, ale točivý moment šel skokem kupředu)

příklad špička mezi 1.9TDi 81kw 235Nm nahrazen 1.9TDi PD 85kw 280Nm později 96kw(110kw Rs verze) 310Nm A tyto motory byly dobré. Samozřejmě konkurence kolem roku 2004 začla pomalu dotahovat Comonraily 1 2 a dnes již 3generace a jak se ukázalo je CR prostě lepší klidnější úspornější a stejně výkonný.

Ale v letech 1998 - 2004 (kdy nastoupilo PD bylo špička a kvalitní do roku 2004) konkurence tehdy výkonostně neměla šanci.

výkony VW TDi Passaty

1996-1998 1.9TDi 81kw 235Nm

1998-1999 1.9 TDI PD 85kw 280Nm

2000-2004 1.9 TDI PD 96kw 310Nm ---- zde byla asi spička VW Tdi PD dál už to šlo z kopce a měl nastoupit CR bohužel nastoupil až v roce 2008

2004-2008 2.0TDI PD 103kw 320Nm (125kw 350Nm)

2008- až do dneška 2.0TDI CR 103kw 320Nm (125kw 350Nm)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi nevíš o čem mluvíš.Já mám DPF a nevím o něm.Taky moji kolegové.Výhodou je,že DPF motory 2,0 TDi jsou jednovačky,takže tam neodchází hlavy-nejsou děravé jak cedník jako má 2,0 16V.

Dnes už auto bez DPF prakticky nekoupíš(nové)

Koupíš a zrovna nejprodávanější Octavie stále jde objednávat i po faceliftu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zrovna nedavno v mem velice blizkem okoli odeslo castecne jedno 2,0Tdi DPF do vecnych lovist. Najeto 103tis km, stari 2 roky. Praskla hlava, turbo, vstriky. Otazka je, zda to nebylo zpusobeno chovanim uzivatele, ale zas takovy zavodnik to neni. CO se tyce oleje, tak longlife, bezne do stejneho TDI dolevam. Cca 1l na 10-15tis km. Jezdim z 90% dlouhe trasy od 100km nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale já taky nespochybňuju výborný parametry těch motorů, ale mluvím o všech těch jejich bolístkách přes poruchovost, hlučnost, žravost oleje atd. Ale to už pro mně začíná být mrtvá kapitola.

O tom oleji jsem to psal v jiném vláknu v motorech - podle některých zdrojů turbo motory kvůli své konstrukci musí při provozu v otáčkách 3400 - 4000/min spotřebovat 1l oleje na 10000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadá mě tedy ještě jedna vec je to totiž bazarovka od skoda auto nějaký referent. Tak jestli nebyl nějaký problém s tím původním víčkem , který ten šroub měl. A oni tam dali to z té Octavky I jen to víčko a víc neřešili. Ale jestli by pasovalo to nevím jen má teorie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadá mě tedy ještě jedna vec je to totiž bazarovka od skoda auto nějaký referent. Tak jestli nebyl nějaký problém s tím původním víčkem , který ten šroub měl. A oni tam dali to z té Octavky I jen to víčko a víc neřešili. Ale jestli by pasovalo to nevím jen má teorie.

Na OC1 sa vymiena cely filter. Na OC2 sa meni len vlozka do naftoveho filtra. Nedaju sa pouzit-zamenit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do OCII se montují dva druhy palivového filtru na naftu. První typ byl s odsávacím šroubkem a s odděleným držákem filtru, montoval se do 8/05. Ten novější již nemá odsávací šroubek a má integrovaný držák filtru. Vložka je pro oba typy stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem po delsi dobe mel mozno o vikendu projizdet naseho draka 2.0Tdi103kw :) a zjistil nemilou vec. nekolikrat se mi stalo, ze sem se nemile presvedcil o velkych turbo dirach u tohoto motoru. Zvlast v mestskem provozu

Místo : mesto, Rychlosti 50-58km/h = pred vami je semafor (blika oranzova) a chcete projed

Priklad jedu mestem, kdyz je volno a neni zacpa 58 km/h coz je bezpecna rychlost i proti zmereni radarem na 4°stupen je krize a je potreba vyrazit (bez sance) !

Jedu mestem na 3°stupen kolem 50 km/h = vyrazit rychle take bez sance!! otacky jsou kolem 1600

Jet mestem 58km/h na 3° je zase spatne na spotrebu.

Pritom neni to jen semafor (jedete ve dvojpruhu ) ve vasem pruhu nekdo odbocuje a chcete rychle vjed do vedlejsiho atd..

3°stupen poradne zabira az kolem 60km/h a radit 2° v 50km/h je síla.

Jaké máte Vy zkušenost?

Editováno: , autor: Res5ekt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si při akceleraci všimnul prodlevy mezi sešlápnutím plynu a reakcí motoru (bych odhadnul několik desetin vteřiny). Je pravda, že motor začne pořádně táhnout až od 2500. Uvidíme jestli se to zlepší po čipu. Když srovnám O1 74kW+čip a O2 103kW co se akcelerace týče tak u mě vyhrává O1, kde akcelerace byla okamžitá. Takže to chce čip a trochu přidat v nižších otáčkách!

A pak rozjezdy, to je taky bída. Už několikrát se mi stalo, že jsem chtěl vyrazit od semaforu a místo toho mi chcípnul motor. Prostě si musím hodně dávat bacha na spojku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny ...před týdnem jsem si koupil O2 2.0TDI, s jízdními vlastnostmi jsem celkem spokojen, ale zlobí mi něco jiného.

Když nastartuju poprvé auto, tak po chvilce na volnoběh se z něj ozývají takové prapodivné zvuky (jako klepání), když zařadim a kousek popojedu, tak to přestane... Dělá to vždycky po prvním nastartování ve dni. Když už jsem nastartoval auto ráno a jdu ho nastartovat večer, tak už to nedělá.

Motor má najeto 99 tisíc km, nic uvolněno sem nenašel, když otevřu kapotu, tak nic není slyšet přes ten motor, nejvíce je to slyšet když se naklaním k přednímu kolu.

Tak opravdu nevím co by to mohlo dělat, napište mi prosím jestli jste se s tím někdo někdy setkal a co by to mohlo dělat.

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdy jdeš na čip? Kolik máš nejeto?

Najeto 30tis. Na čip zatím nejsem domluvenej jen proto, že jsem stále nedořešil vyšší spotřebu (už jsem to tu psal). Nechám ještě v servise přeflešnout origo SW, ale moc si od toho neslibuji vzhledem k stáří vozu (1R) a původu (referenčka škody auto). Prostě to mám ještě v záruce a v okamžiku kdy půjdu do čipu tak hrozí, že už nic nevyreklamuju. Na druhou stranu by při čipování mohli zjistit důvod vyšší spotřeby. Přeci jen "diagnostika" v origo škodováckém servisu, kterou mi jak tvrdili udělali při vypnutém motoru toho fakt moc neřekne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...