Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Viete mi povedať, koľko litrov je olejová náplň? Našiel som 4,5l ale nejak tomu neverím. A ešte otázočka, po koľkých km sa menia rozvody (kod BLB), resp. neviete, či sa niekde nedá stiahnuť servisný nejaký dokument, kde je napísané, čo sa má pri akom nájazde meniť. Ďakujem :help:

Editováno: , autor: Lajos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není pravda , pri teto rychlosti sem mel otacky "JEN NA 4100" takze rezerva je obrovska, spis uz s otackama klesa vykon a tocak. A jak sem psal auto jeste nemusi mit idealne ustaleny vykon a tocak (ma najeto teprve 6600km)

Zajima me (kazdy zkusil u sveho autka maxximalku) a proto je vhodne uvest pri kolika km najetych to kazdy zkousel

Hospodských keců o tom, jak někomu jede auto o 20, o 30 nebo bůhví kolik km rychleji, než udává výrobce, tady najdeš dost. Tohle je takový vděčný téma, který se neustále omílá a příjde mi to spíš trochu úsměvný, než užitečný. Ale když myslíš, tak vem navigaci a můžeš si realitu ověřit přesně. Jen ti připomenu, že ten policejní Passat jede stoprocentně mnohem rychlejc. Tak na to při tom testu mysli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nema vliv nafta na maximalku a vykon?? Ted je nafta redena 3procenta repkou a uz asi to neni tak jak bejvavalo. Jeste trosku redeni (co nakaze EU ))) a zachvili to bude rozdil jako kdyz vemete N95 a N98 oktanovy (u FSi motoru kde i v manualu je napsane snizeni vykonu u naturalu 95)

Ja to totiz tehdy testoval maximalku na stare Octavce z r.v. 2005 a tehdy nembyla nafta redena, a ta se tehdy rozjela na 220vzdy a nekdy i 222 proste tesne za 220

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nema vliv nafta na maximalku a vykon?? Ted je nafta redena 3procenta repkou a uz asi to neni tak jak bejvavalo. Jeste trosku redeni (co nakaze EU ))) a zachvili to bude rozdil jako kdyz vemete N95 a N98 oktanovy (u FSi motoru kde i v manualu je napsane snizeni vykonu u naturalu 95)

Ja to totiz tehdy testoval maximalku na stare Octavce z r.v. 2005 a tehdy nembyla nafta redena, a ta se tehdy rozjela na 220vzdy a nekdy i 222 proste tesne za 220

Nechci kecat ,ale nekde sem kdysi videl test i graf motoru 2.0Tdi v moto clanku ci casopisu (jeste kdyz byl novinka ten motor) a mam dojem ze psali ze standartne dosahuje 115kw a tocak 340Nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravim panove moje OII (11/2004) byla "kapanek nemocna", takze byla u pana doktora:

1. 81tkm - praskla hlava, nesla zavarit (mozna jsem to mel resit drive), takze nova hlava a rozvody = 30.000,- :076 od ty doby starty jak z partesu, zejmena studeny, na drc... driv se to klepalo jak jak kdyby tomu mel vypadnout motor...

2. 83tkm - klapka vyf. plynu ("emise do dilny"), uz se objevovalo drive a zmizlo, ted sivitilo porad = 8.400,- :angry: jo a chcipa to podsttane kultivovanejs, driv to kopalo jak koza...

tak jsem zvedavej a doufam, ze je to posledni co jsem do toho nasypal ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar kluci,

potřeboval bych poradit v následovné záležitosti.Mám Octavii 2,0 TDI, z roku 2006, Vzhledem k tomu, že je to soukromý vůz tak ma najéto cca 30 000km. Problémy s ní byly minimální, vybíjení baterky do rádia a následná porucha způsobená při opravě první nezapojen konektor žluté kontrolky pod kapotou. Jinak nic, o auto se strarám, olele je vžy dost a správné kvalite,můj jízdní styl- trochu mu přitnout, ale bez přehánéní. Začátkem května jsem jel z Ostravy do Olomouce k lékaří. ASI při rychlosti 160 km motor spadl do nouzových otáček. Vzhledem k nedostatku času jsem pokračoval pomalu ,cca 100 - 120 do Olomouce.PO vyřízení záležitosti jsem motor /čas.vypnutí cca 10 min/ motor naskočil bez problému.

Navštivíl jsem servis Porsche a tam mi mechanik sdělil, že ji to běžné a když je motor už pořádku tak nic nepozná a mám pokračovat

Od této doby jsem ujel cca 2 000 km díky bohu bez problému. Poradte co s tím, nechat to vyhnít a pak se uvidí - v případě drobné závady anebo začit bojovat .

ještě jeden dotaz , auto není v záruce, odejde turbo po nějakých 30 000, náklad na obravu jde za mnou, nebo automobilka něco příspěje? :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi by nebylo od věci sem napsat kód motoru... zda je to 8V či 16V a zda to má filtr DPF... atd. ;) osobně jako laik si myslím, že na tvém místě bych to nechal být, dokud se to nezačne opakovat... a turbo klidně odejít může a při tolika km bych určitě bojoval o to, aby mi na to fabrika přidala... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

size="4"]Nazdar kluci,

potřeboval bych poradit v následovné záležitosti.Mám Octavii 2,0 TDI, z roku 2006, Vzhledem k tomu, že je to soukromý vůz tak ma najéto cca 30 000km. Problémy s ní byly minimální, vybíjení baterky do rádia a následná porucha způsobená při opravě první nezapojen konektor žluté kontrolky pod kapotou. Jinak nic, o auto se strarám, olele je vžy dost a správné kvalite,můj jízdní styl- trochu mu přitnout, ale bez přehánéní. Začátkem května jsem jel z Ostravy do Olomouce k lékaří. ASI při rychlosti 160 km motor spadl do nouzových otáček. Vzhledem k nedostatku času jsem pokračoval pomalu ,cca 100 - 120 do Olomouce.PO vyřízení záležitosti jsem motor /čas.vypnutí cca 10 min/ motor naskočil bez problému.

Navštivíl jsem servis Porsche a tam mi mechanik sdělil, že ji to běžné a když je motor už pořádku tak nic nepozná a mám pokračovat

Od této doby jsem ujel cca 2 000 km díky bohu bez problému. Poradte co s tím, nechat to vyhnít a pak se uvidí - v případě drobné závady anebo začit bojovat .

ještě jeden dotaz , auto není v záruce, odejde turbo po nějakých 30 000, náklad na obravu jde za mnou, nebo automobilka něco příspěje? aggressive.gif

Zdravim...u tátovo MERCEDESA S320 CDI to také dělalo... Jel jsem prostě normální kládu a po 30 minutách auto ztratilo výkon. Když jsem zastavil, vypnul zapalování a znova nastartoval, tak jsem mohl zase tu chvilku ject normálně.

Tenkrát to dělala prasklá hadice na turbo, po výměně to zase jelo suprově. Nevim jestli Tě tahle rada pomůže, ale za podívání nic nedáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi by nebylo od věci sem napsat kód motoru... zda je to 8V či 16V a zda to má filtr DPF... atd. ;) osobně jako laik si myslím, že na tvém místě bych to nechal být, dokud se to nezačne opakovat... a turbo klidně odejít může a při tolika km bych určitě bojoval o to, aby mi na to fabrika přidala... ;)

Je to 16V bez filtru PDF - typ motoru BKD ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim...u tátovo MERCEDESA S320 CDI to také dělalo... Jel jsem prostě normální kládu a po 30 minutách auto ztratilo výkon. Když jsem zastavil, vypnul zapalování a znova nastartoval, tak jsem mohl zase tu chvilku ject normálně.

Tenkrát to dělala prasklá hadice na turbo, po výměně to zase jelo suprově. Nevim jestli Tě tahle rada pomůže, ale za podívání nic nedáš.

dne sjsou auta také malý počítač , holt po restartu (vypnutí a zapnutí motoru ) je jako resatrt u PC a zase slape jako hodniky :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar kluci,

potřeboval bych poradit v následovné záležitosti.Mám Octavii 2,0 TDI, z roku 2006, Vzhledem k tomu, že je to soukromý vůz tak ma najéto cca 30 000km. Problémy s ní byly minimální, vybíjení baterky do rádia a následná porucha způsobená při opravě první nezapojen konektor žluté kontrolky pod kapotou. Jinak nic, o auto se strarám, olele je vžy dost a správné kvalite,můj jízdní styl- trochu mu přitnout, ale bez přehánéní. Začátkem května jsem jel z Ostravy do Olomouce k lékaří. ASI při rychlosti 160 km motor spadl do nouzových otáček. Vzhledem k nedostatku času jsem pokračoval pomalu ,cca 100 - 120 do Olomouce.PO vyřízení záležitosti jsem motor /čas.vypnutí cca 10 min/ motor naskočil bez problému.

Navštivíl jsem servis Porsche a tam mi mechanik sdělil, že ji to běžné a když je motor už pořádku tak nic nepozná a mám pokračovat

Od této doby jsem ujel cca 2 000 km díky bohu bez problému. Poradte co s tím, nechat to vyhnít a pak se uvidí - v případě drobné závady anebo začit bojovat .

ještě jeden dotaz , auto není v záruce, odejde turbo po nějakých 30 000, náklad na obravu jde za mnou, nebo automobilka něco příspěje? :aggressive:

Ahoj,

mě se BKD projevovalo podobně a nakonec to byla závada na regulaci turba -opotřebení lopatek a poškození regulace lopatekek (auto zároveň strašně houkalo 1500-2300 Ot/min něco mezi sovou a sanitkou) . Mě to opakovaně jednou za čas padalo do nouzáku až se ta frekvence začala pomalu stupňovat a vygradovala pádem do chyby " Emise do dílny". Někdy pomůže jen turbo nechat vyčistit a dá pokoj, bohužel v mém případě to bylo na repas. Nejsem věštec, abych rozpoznal důvod padání do nouzového režimu u tebe, ale myslím že napíchnutí na diagnostiku by mohlo říci více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,

zdravim Vas vsechny. Minuly tyden jsem zakoupil Octavii 2, 2.0/103KW, najeto 90 tis., vyroba 2/2006. Hvizda v ni turbo, coz mne trochu znepokojuje. Vzdy predtim jsem jezdil v benzinu a nemam s tim zkusenosti. Nicmene auto se mi velice libi a hned jsem si jej zamiloval. Ale kdyz jsem zacal prochazet web, zda je to hvizdani u turba normalni, tak je vsude psana sama spina, ze se jedna o nepovedeny motor, v servisu je to auto casteji nez na silnicich, nikdy vice atd...

Je zde alespon nekdo kdo je s timto motorem spokojen? Nebo jsem se napalil?

Dekuju za odpoved.

Radek Cerny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,

zdravim Vas vsechny. Minuly tyden jsem zakoupil Octavii 2, 2.0/103KW, najeto 90 tis., vyroba 2/2006. Hvizda v ni turbo, coz mne trochu znepokojuje. Vzdy predtim jsem jezdil v benzinu a nemam s tim zkusenosti. Nicmene auto se mi velice libi a hned jsem si jej zamiloval. Ale kdyz jsem zacal prochazet web, zda je to hvizdani u turba normalni, tak je vsude psana sama spina, ze se jedna o nepovedeny motor, v servisu je to auto casteji nez na silnicich, nikdy vice atd...

Je zde alespon nekdo kdo je s timto motorem spokojen? Nebo jsem se napalil?

Dekuju za odpoved.

Radek Cerny

Ja jsem zatim spokojen

najeto 90tis

zatim jedina zavada bylo vyrobni vada sváru věnce setrvačníku

Jinak musim zaklapat vše OK

post-1295-1244299779_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude tím že ti spokojení sem nepíšou, jak by to tu vypadalo kdybych sem každý kdo si tenhle motor koupil napsal :

mám 2.0 TDi a stále jezdí. Ty tisíce lidí co ho mají to berou jako samozřejmost a drtivá většina běžných spotřebitelů

asi ani neví že by jim (možná nikdy) mohla prasknout hlava. Už je mi i trapný že se tohohle motoru zase zastávám

ale za chvíli by se mohlo stát že by mi ten můj motor někdo preventivně vyndal a oběsil. S těma turbama je to taky pořád dokola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude tím že ti spokojení sem nepíšou, jak by to tu vypadalo kdybych sem každý kdo si tenhle motor koupil napsal :

mám 2.0 TDi a stále jezdí. Ty tisíce lidí co ho mají to berou jako samozřejmost a drtivá většina běžných spotřebitelů

asi ani neví že by jim (možná nikdy) mohla prasknout hlava. Už je mi i trapný že se tohohle motoru zase zastávám

ale za chvíli by se mohlo stát že by mi ten můj motor někdo preventivně vyndal a oběsil. S těma turbama je to taky pořád dokola.

JJ souhlas :palec2: a to samé jak je spousty pisatelů na 1.4Tsi (bože tak malý motor a tak velké výkony to nic nevydrží apod.... a šup koncert VW jim hodil 1.2Tsi 77kw!! to pánové čuměli a znovu se pustili do debat že tenhle už tuplem odejde apod...

Shrnul bych to že 2.0TDi je špičkový motor v nabídce , když se budem držet diskuze Octavie, je silný pružný a na lehkou Octavii dokáže celkem slušně potrápit i řidiče vyšší střední. Bohužel výkon jde stále dopředu a dnes 2.0Tdi 103kw je již výkonově standart. Ale pořád je to supersport oproti 1.9 TDi, takže na výběr v TDi je jasná volba pokud chcete držet krok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...