Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

ahoj, odešlo servo koyo, v autorizovaným servisu mi bylo řečeno, že je vadná řídící jednotka serva = celý díl.

(v lepším případě) 12. tisíc se mi zdá úchylný...

není možná repase?? vzal bych asi i nějaký jetý... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, odešlo servo koyo, v autorizovaným servisu mi bylo řečeno, že je vadná řídící jednotka serva = celý díl.

(v lepším případě) 12. tisíc se mi zdá úchylný...

není možná repase?? vzal bych asi i nějaký jetý... :help:

Zdarec Retro,

ta cena je normální zde odkaz na maličko levnější http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q04...koyo-fabia.html . Servo ti nijak nereaguje? Otáčíš volantem stejnou silou s nastartovaným vozem jako s nenastartovaným? Jestli jo, zkus zajet do nějakého jiného servisu, zda-li se shodnou se škodou. Asi bych vagem proměřil i sám, co háže za chybu. Jest-li je ŘJ řízení fakt KO, tak bych osobně asi z vrakárny použité servo nekupoval, pokud se auta v horizontu dvou let nechceš zbavit. Na servo máš záruku. Ale opravdu si ověř chcípnutí KOYO serva, je tu spousty lidí, co jim servo nesmyslně spínalo a výměna serva nepomohla! Dvacet kolíků pak zamrzelo. Šmejky

Editováno: , autor: Smejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blblo to jak kdy, po nastartování jednou šlo, jednou zase ne...teď vůbec nereaguje, rvu to stejně jak s vypnutým motorem...

zkoušel jsem odpojit čidlo snímače natočení, jestli to hodí do nouzáku - nešlo, promazával kontakty, olej taky ok...

zajímalo by mě jestli nemá někdo zkušenost s tou repasí, nedělá to někdo ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blblo to jak kdy, po nastartování jednou šlo, jednou zase ne...teď vůbec nereaguje, rvu to stejně jak s vypnutým motorem...

zkoušel jsem odpojit čidlo snímače natočení, jestli to hodí do nouzáku - nešlo, promazával kontakty, olej taky ok...

zajímalo by mě jestli nemá někdo zkušenost s tou repasí, nedělá to někdo ??

Nech si zkontrolovat registr závad, pokud se tam objeví hláška ohledně ŘJ=řízení, tak máš s velkou pravděpodobností řídící jednotku serva v háji. Zkus rozdělat, zda-li ti do elektroniky serva "nenachcal" olej, pak by to bylo jasné. Nevím, jest-li se to repasuje, spousty lidí to řešila na vrakárně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přidávám know how:

Fabia r.v. 2000, najeto 91000km, řízení TRW (ne Koyo)

občas za jízdy rozsvítila oranžovou kontrolku a zapištěla, tak jednou za tři tejdny

servo je zatim stále původní, už nevypadá moc dobře, ale ještě funguje

nikde se zatim neztrácí servoolej, z řízení nesákne ani kapka

posilování volantu nikdy totálně nevypadlo, ale servo pobzukávalo občas trochu zmateně a při jízde do zatáčky bylo na volantu cejtit, že občas zaposiluje trochu víc a občas trochu míň (občas to člověka trochu nemile překvapilo:))

na diagnostice to vyhodilo chybu čidla natočení volantu

čidlo vyměněno, stálo 2400 bez práce (stojí tak cca od 2000kč nové v různých shopech)

vše zase OK, posiluje dobře, zvuk OK, kontrolka nesvítí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koupil jsem 2hé servo (KOYO)...po výměně chvíli šlo...po 20 sekundách už zas nee,pak chvíli asik 10sekund jo a teď zase nee...

(podotýkám že jsem vyměnil i snímač uhlu volantu...co tam byl tak na něm bylo jako kdyby zrezavělé(je sice z plastu,ale bylo to špinavé,oranžově zrezavělé)je možnost že protikus by byl navlhlý,špinavý a proto by to nemuselo snímat?

Jinak přístup uplně nap... tak auto půjde k elektrikáři a bude...

Editováno: , autor: AMartyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem sundaval kryt motoru a podbehy a docela me zarazilo v jakem stavu je kryt serva - viz. prilozene fotky. Je to tam cele mokre, a ten plastovy kryt se uplne droli, jak kdyby to bylo z nejakeho testa a pada z toho mrtvy hmyz... :kuk: To by me zajimalo z ceho ten plast delaji - myslim, ze tohle asi nebude uplne OK. Setkal jste s timhle uz nekdo a co s tim mam delat? :help:

post-2916-1250457816_thumb.jpg post-2916-1250457851_thumb.jpg post-2916-1250457841_thumb.jpg post-2916-1250457828_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, čeká mne ta stejná oprava jako většinu z Vás v tomto topicu, a to senzor úhlu otáčení kol TRW.(6Y-3-731 254) V orig. servise škoda mne nabídli tuto součástku za 3000,- kč s daní ale bez práce, prosím nevíte někdo kolik si orig. servis škoda bere za práci, a pořípadě kolik hodin ta výměna bude trvat? Chci se tak nějak připravit na konečnou cenu.

Fábia r.v. 2000

1.4 MPI

Editováno: , autor: Thomaso
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoj...pokud chceš mám na prodej senzor ůhlu natočení TRW...za 700 je tvůj...vymění ti ho šikovnější člověk,přístup nanic,ale jde to...

KOYO... :aggressive: Jinak přišel jsem asik na závadu,proč mě asik nejde servo???

Co si člověk neudělá sám,to nemá...koupil jsem druhé servo KOYO a druhý snímač ůhlu natočení a ejhle ona bude asi chyba na druhé straně...co třeba protikus co který snímá senzor uhlu???

Tak sem vyhodil 5ku za vše a můžu kupovat další díl :-D

post-9538-1250873257_thumb.jpg

Editováno: , autor: AMartyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidičky, tak jsem trošinku rozdělal auto na dovolené. Moc jsem se nepotěšil. Došlo k rozdělání serva, je zaplať pánbůh suché. Snímač vyzkoušen další, v pořadí již třetí, nepomohlo, bliká stále. Došlo k prostříkání všech el. spojů kontaktolem. A hlavní kabelový svazek + husí krky od serva směrem k hlavnímu kabelovému svazku prostříkán konzervačním konkorerm. No a od té doby to je v pí*i :p . Vag neustále hlasí sporadické chyby od řídící jednotky řizení J500 k hlavní řídící jednotce vozu. Jedná se o vagové chyby 01309 - J500 bez komunikace a 01314 - rid.jednotka motoru opět bez komunikace vše samozřejmě pouze sporadické chybky. Podotýkám, že se jedná o adresu 09, což je elektronika. Adresa 44- servo je bez chyb. A je to hahaha. Závěr: kabelové vedení je někde mrdlé od serva do hlavní ŘJ. Ale kurva kde! Hlavní kab.svazek umístěn na šavli jsem cca před 3 měsíci proměřil a byl ok, ale je pravda, že konzervační olej udělal asi své. Co se projevovalo občas, je teď neustálé. Blikám do 5 minut po nastartování, pak třeba 30 minut neblikám, pak zase jo. Někdy se rozsvítí oranžová kontrolka volantu, někdy ne. Ujeli jsme cca 280 km z Jeseníku do Prahy nonstop, blikal jsem jak svině a volant oranžový se nerozsvítil. Pak mne ještě napadlo, že je hlavní řídící jednotka v prdeli, což už tak veselé není(ŘJ serva je ok) :p:p .Tak alespoň, že nemusím řešit nové servo. Až bude nálada, vyměním el kabely od ŘJ serva až po hlavní ŘJ. Tedy spíše si to nechám vyměnit, už mne fabie začíná štvát. Měl jsem v merku jetého roomstera kvůli rodině, ale servo mne odradilo. Přeji všem fábkařům co nejvíce najetých km beznehod a bez blikání. Cuzz

post-3968-1251226886_thumb.jpg

post-3968-1251226929_thumb.jpg

post-3968-1251226977_thumb.jpg

post-3968-1251226985_thumb.jpg

post-3968-1251227017_thumb.jpg

Editováno: , autor: Smejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze napisem aj ja moje problemi s riadenim stale mi svieti oranzovy volant s vykricnikom a riadenie ide tazsie ale pri stati a toceni volantom pekelne tazko alebo parkovani skusil som odpojit snimac riadenia ale je to presne take iste. Dnes som to pozeral olej je na minime zajtra kupim a dolejem okolo cerpadla vsetko krasne suche aj okolo riadenie nikde ziaden unik oleja snimac som mal vytiahnuty vyzeral ako novy nikde nezateceny no krasny len ci je funkcny :aggressive: Ak ste mali niekto podobne symtomy napiste dik .Mam najazdene 150 00 rocnik 2001 1.4 MPI AME riadenie TRW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj...zajímalo by mě jesti ses díval na čidlo...ale na druhou stranu,vydělat čidlo natočení volanu a podívat se do hřebenu řízení...jak to tam vypadá...jestli ta nemáš vlhkost,nebo bordel atd...měj se :-)

Zdravím, na čidlo jsem se samozřejmě koukal, i s hřebenem řízení je vše čisté. V mém případě se bude jednat o el. vedení, jsem si již celkem jistý.

Editováno: , autor: Smejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...