Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

No to čumím. OIII je, zdá se mi, pro některé jednotlivce nějaké nedotknutelné božstvo, proti kterému se nesmí říct ani "ň". A to se jenom podotklo něco málo o zmenšující se nádrži... Pánové, trochu nadhledu by to chtělo, jinak to tady bude vypadat jako někde u jehovistů, nebo ještě hůř - jako u nekritických škodovkářů (ač sám jsem zatím vždy vlastnil škodovky, tato zaslepenost je mi cizí), kterým se nesmí sáhnout na jejich hračku. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO bojler: Aha, tak děkuji, že jsi mě poučil.

Poněvadž jsem de facto denně najezdil 400 - 500km při kombinované spotřebě (dálnice (cca. 160km/h), města a většinou okresky) cca. 6 - 6,5l/100km, zkus si spočítat, na jak dlouho mi asi vydržela plná nádrž.. Měsíčně jsem tak projezdil cca. 20 tis. Kč. Samozřejmě, tyto kilometry byly služební (a taxikáře jsem opravdu nedělal), nicméně 90% prodaných Octávií je služebních - čili to nic nemění na malé nádrži..

Jinak ale souhlasím s Pawoukem, na tento kec jsem musel reagovat, jinak však považuji tuto debatu za přehnanou - někdo to holt vidí tak, někdo zase jinak.. Já sám bych si Octávii asi nekoupil, ačkoli mám Škodovky vesměs rád, ovšem zásadní problém vidím pro zaměstnance, neboť, neberu-li v potaz to, že mě tankování otravuje (zvlášť, když nestíhám), mnozí mají např. pouze Benzina kartu a Benziny jsou od sebe kolikrát i 50km. Proto vidím v malé nádrži zásadní problém.

Naopak ten, kdo si Octavii koupí, neboť se mu líbí, či se mu zdá být nabídka výhodná, přehlédne i malou nádrž.. A pokud ne, koupí si něco jiného..

Vesměs jsem tedy také spíše pro menší kufr (velký kufr je sice fajn, ovšem nemám-li combi, je dle mého zbytečně velký) a větší nádrž, jedná se však jen o názor, který tento fakt nezmění.. Tak se navzájem nehádejme a nekažme si náladu.. Vždyť fórum má být o pohodové konverzaci po těžkém dni, no ne? :)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se hádat nechci, ale pokud najezdíš denně 400-500 km, tak jaký rozdíl máš v tom, jestli máěš 50 litrů nebo 65 litrů nádrž? Buď tankuješ jednou za 1,5 dne nebo tankuješ jedno za 2 dny. Vím, že za celý rok ti to ušetří asi 30 tankování, ale v tomto případě mi to přijde absurdní řešení :D

Ano, 50 litrů je problém pro benzínové motory, dokud nebyli TSI, tak 80%, možná i 90% octavii byly TDI, páč s benzínem se nedalo moc jezdit, buď to nejelo nebo to žralo i pole kolem silnice. A opět, pokud člověk najede na 50 L nádrž 450 km, tak kolik najede při stejném tempu na 65L nádrž? 550 km?

80L nádrže opravdu standart nejsou a většinou je člověk najde právě u motorů, které žerou jako prokoplé a průměrná spotřeba pod 9L/100 km je jim naprosto cizí, protože jezdí za vyšší spotřebu a tam opravdu 50 litrů je málo. Znám i člověka, který byl schopný 2x tankovat během cesty Praha - Brno, ale ten neměl Octavii samozřejmě.

A hlavně, zas tuto zásadní věc řeší člověk, který pak napíše, že by si Octavii stejně nekoupil.. tak proč to kurník řeší? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

80L nádrže opravdu standart nejsou a většinou je člověk najde právě u motorů, které žerou jako prokoplé a průměrná spotřeba pod 9L/100 km je jim naprosto cizí, protože jezdí za vyšší spotřebu a tam opravdu 50 litrů je málo.

...

Přesně. Lancia Dedra 2.0 4x4 Integrale jak vyšitá. Nějakej čásek pobyl jeden exemplář v rodině.

Nádrž byla snad na 80l, "půlhekťák" do ní zahučel jak Němčour před Stalingradem do krytu a rafika se stejně dál klepala těsně nad polovinou stupnice, spotřeba minimálně 10l/100km a to se to muselo jen lechtat. Průměr vysoko přes 12 a po městě naprosto běžně kolem 20 - nejen že to auto žralo jak prokopnutý, ale ještě mělo takovou "zajímavou" vlastnost, nevím jestli to byla vada nebo nějakej bug v elektronice - ale pokud se rozsvítila kontrolka "rezervy", muselo se nejpozději okamžitě k pumpě, jinak ho po chcípnutí už nikdo nenastartoval. Prostě se svítící "hladovou žárovkou" elektronika nedovolila vůbec nastartovat, dalo se jen dojet k pumpě, po chcípnutí natankovat aspoň 10l aby zhasla "hladová" a auto šlo znovu nastartovat.

Kolikrát musel fotřík škemrat u souseda, aby ho hodil s kanystrem k pumpě a zpátky, protože u baráku se parkovalo "s kopečka" a když se zbývající benzín v nádrži po "sklopení čenichu" přelil do přední části, rozsvítila se výsměšně při následujícím pokusu o start "hladová"...

Právě kvůli svojí nenažranosti šlo auto z baráku, nikdo neměl nervy se klepat, kdy si "ten nenažranec zase postaví nádrž" ve chvíli kdy bude opravdu potřeba někam nutně a rychle dojet a nebude po ruce kanystr s benzínem na dolití...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akosi mi unika podstata tejto debaty o velkosti nadrze. Ale budis.

Este mi vysvetlite co ma velkost nadrze spolocne s velkostou kufra. Ako poznam platformu MBQ pre SK37, tak nadrz je pod zadnymi sedadlami. Velkost kufra je skor ovplyvnena zadnou napravou.

Ja mam Yetiho 4x4 1.8TSI (zerie to teda na dialnici celkom dost) a myslim, ze nadrz je dostatocna. Castejsie stojim pretoze potrebujem oddych ja a nie preto, ze by som potreboval tankovat. Takze kvoli tomu, zeby mi dochadzal benzin urcite nepanikarim ako niektori sudruhovia v tomto vlakne :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poněvadž jsem de facto denně najezdil 400 - 500km při kombinované spotřebě (dálnice (cca. 160km/h), města a většinou okresky) cca. 6 - 6,5l/100km, zkus si spočítat, na jak dlouho mi asi vydržela plná nádrž..

Denisi, kolik takových jako ty asi bude? Deklarovaný nájezd odpovídá každodenní trase Praha-Brno, což odpovídá cca pěti hodinám denně na silnici. Ok, pro tebe to může znamenat o 15l větší nádrž dojezd o 200km delší a odpadnutí tankování třeba ve čtvrtině případů. Je to ale typický uživatel Octavie, který zaplatí vícenáklady na jinou nádrž?

A k Pawoukovu příspěvku. Myslím, že zrovna u mě je jakékoli podezření na zbožňování Octavie mimo. Pro mě jde o zcela nezajímavé auto. Tak jako někomu vadí velikost nádrže, mě vadí řada jiných věcí, často drobností, ale pro mě důležitých. Kvůli nim ale nebudu shazovat (a už vůbec ne dopředu) celé auto. Podle mě zmenšení nádrže drtivá většina uživatelů nepozná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě to auto je technologický pokrok vpřed a řešit tady rozdíl 5ti litrů v nádrži se mi už nechce. Protože kdo tohle nechce brát jako daný fakt, najde si vždy výmluvy, proč mu to nevoní atp. ...

Chtěl jsem se s Vámi podělit o informace, které mám a i o osobní poznatky, které jsem s tím autem v rámci testů a srovnání s konkurencí získal. Nic víc.

A opravdu nejsem ten, kdo by tankoval pokaždé jen za 500,- nehledě na cenu PHM. Jezdit musím a auto potřebuju ke každodenní obživě a budu muset jezdit i v případě, že litr bude stát 50 Kč... A většinou tankuju v Německu, kde jsou PHM zpravidla dražší (ARAL a Shell)... To jen tak na okraj diskuze.

Sranki: podvozková platforma MQB má vliv na velikost a tvar nádrže, protože se to musí všechno vejít mezi nápravu a příčně uložený tlumič výfuku ;) A toto řešení jde napříč koncernem, není to zas JEN výmysl škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No upřímně projel jsem celou evropu s 50l nádrži a nikdy jsem s tím neměl problém. Na autě mi vadí uplně jiné věci než je 50l nádrž. Dovedu si představit jediný případ, kde to může vadit a to když jezdíš hvězdicově z jednoho místa a nemůžeš tankovat po cestě. I s benzínovým autem co má přes 200PS ujedu vzdálenost skoro 600km po německé dálnici s rychlostním průměrem kolem 120km/h

omicron : Kdyby si někdy viděl jak se řeší každé kilo při vývoji auta docela by ses divil kolik ti 20kg navíc může udělat. A ten prst si prosím schovej vysmát se nenechám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to bylo podle me, tak by mi bylo jedno, jestli se proda VW nebo Skoda - investoval bych do toho, kde je vetsi poptavka, ve finale ty prachy stejne jdou do VW, nejedna se o zadnou konkurenci, ale jednu firemni skupinu :) Tudiz snad dobam schvalne utlacovanych vykonu motoru pro SKodu uz odzvonilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...