Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Cjoctavia: vzhledem ke zvyklostem Skodovky vsechno dobre, co neni videt na prvni pohled, postupne osekat bych byl rad, ze tam vubec dali nejaky "kryt". Ale jinak tez nechapu, jak to mohlo nekomu vrzat. I kdyby to snad opravdu vrzalo, tak nechapu, jak to lze pres motor za jizdy slyset. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekal jsem, co za negativum bude vytažené tentokrát. Protože i kdyby se jednalo o zlaté jabko, tak se u nás začne nadávat, že není k jídlu. A už se našlo, všechny nové Octavie nebudou v nejvyšší výbavě :-) Nadřízený včera řekl jednu velmi zajímavou věc. Češi a Slováci se nedokáží prodat a trpí nedostatekem sebeúcty. A má pravdu, ta malost je někdy až směšná.

Pokud si někdo někdy všiml kamionů nebo vlaků převážejících nová auta směr západ nebo jih, nikdy o malém podílu nejvyšších výbav ani nekvákne. Naopak, většinou jde o nejvyšší motorizace a výbavy. Trochu jiné je to u Fabie, tam je podíl základních verzí vyšší.

Výbavu Prima si kupují hraniční zákazníci, kteří přetekli z Fabie/Roomsteru. Jde jak o klientelu privátní, tak firemní. Velká většina prodejů je pak Ambition a Elegance. Tour a Primu zastoupí Rapid, takže nebude důvod pro 334 900Kč a oholenou výbavu kvůli ceně od.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechapu proc to beres jako negativum? To je proste konstatovani faktu, ze jeste nikdo vlastne nevidel, jak bude vypadat u nas bezne se vyskytujici O3. Toto konstatovani nevypovida ale jinak celkem o nicem a uz vubec ne o kvalitach nove O3. Nebo ti vadi, ze je i par lidi, kteri nepeji 100% chvalu ale pouze 98%ni a treba se i zamysli nad veci?

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by se někdo nad věcí zamyslel, tak nebude honem honem řešit obrovskou odlišnost běžné Octavie, aniž by znal specifikaci. Stejně tak by se neustále neobjevovaly bláboly o tom, jak je u nás Škoda drahá a v Německu je Rapid Ambition za 430k levný apod. Máme v povaze nadávat, ať se děje co se děje.

Naprostá většina bude u nás ve verzích Ambition a vyšší. Z vnějšího vzhledu to znamená oproti vystaveným modelům stříbrná světla (což je za mě plus), pravděpodobně většinová absence LED zadních světel a litá kola 16 palců a větší. Holota typu Octavia Prima bez bočních lišt, tonovaných skel a s hnusnýma poklicema končí.

Můj dojem z fotek je u přední části velmi rozpačitý, nijak nadšený nejsu z interieru. To ale neznamená, že musím hned začít hned plivat, nadávat a hledat samá negativa. A už vůbec ne dod doby, dokud to auto na šestnáctkách uvidím a budu si moct udělat reálný obrázek.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych byl rád, kdyby O3 měla aspoň podobnou základní výbavu jako má G7 :) to by bylo fajn a za cenu třeba 400 000 kč proč ne :) a zákl. výbavu G7 fakt neberu jako holotu, přijde mi to na základ docela slušný :)

Nic méně, já osobně bych si rád koupil O3 v Elegance, ale prostě nemám pak 10 000 kč měšíčně na splátky :(

Ale myslím si, že stejně jako O1 nebo O2 nebyl moc rozdíl mezi základní verzi a L&K :) ano, velikost kol a xenony a zrcátka v barvě, mlhovky :) ale není to nic tak strašného :) u O2 jsou ty rozdíly větší, ale třeba u O1 byly ty auta stejný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojlere- je taky zapotrebi brat v potaz jak dlouho pracuje rakusak, nemec, francouz na novou oktavku elegance a jak dlouho cech.. i blbej reckej duchodce ma vetsi duchod nez je prumerny plat v cr.. tak nevim co tu pises za veci.. poradne vybavenou oktavku si koupi firma, mozna tak nejakej bohatsi clovek.. nebo je to vesmes vzdy kupovana ojetina dotazena z nemecka atd.. staci si precist noviny-cesky prumysl pada, prace neni, cim dal tim vic lidi resi financni problemy, zdrazi se vse od vlaku, mhd, elektriky, plynu, jidla, inflace 3.5procenta ja vidim kolem sebe desitky lidi co jezdi ve starych favoritech a feldach -asi je to bavi a nemaj sebeuctu si koupit octavku v plne palbe..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi, neřešme tady zase České a zahraniční poměry, vždyť je to pořád dokola.. Já mám na ČR svůj názor, jiný má zase svůj názor a další má zase pro změnu další názor.. Není dáno, že si Čech nekoupí L&K stejně, jako že si Němec nekoupí Classic. Špičkově vybavené OIII s velkými koly však od firem nečekejte, u OZ vychází jedna sada gum na sezónu a firmy se kolikrát hodně cukají kupovat 16", natožtak větší. Podobně vybavené OIII lze opravdu očekávat především u soukromých subjektů, kteří na to mají.

Bojlere, bereš to zbytečně moc osobně. Já s tebou souhlasím, že jsou Češi rejpalové a závistivci, kteří nejsou nikdy s ničím spokojení, výše uvedená konstatování však pouze nastínila realitu, která nás v příštích letech čeká a to především kvůli lidem, kteří píší, že se jedná o nejhezčí Octavii všech dob. Tobě se třeba černá světla nelíbí, no dle mého je to podstatný krok kupředu a vzhledem k četnosti osazení černých světel ostatními světovými automobilkami soudím, že se to líbí většině lidí. Jak je však z fotografií patrné a jak zde již bylo zmíněno, OIII v mnohém působí např. jako Audi - tento posudek však píší rovněž lidé, kteří ji nikdy neviděli v reálu, ale pouze na fotografiích. A problémem, který jsem mj. také já konstatoval je fakt, že na fotografiích jde o modely, které svou výbavou to Audi opravdu připomínají - tvarování je velmi podobné a vezmeš-li v potaz LEDkové osvětlení, již zmíněná černá světla, pořádná kola a sportovní podvozek, OIII není nepodobná např. tomu Audi, které představuje, stejně jako M-B a BMW, vyšší třídu. V reálu v 90% případů zkrátka půjde o další "tuctovou" Octavii, na 16" jsem ji sice nikdy neviděl, fotografie zamaskovaných modelů na 15" a poměr velikosti 18" (19"?) vůči autu však naznačují, že je auto jako takové na tento rozměr kol příliš robustní a neberu-li ohled na další již x-krát zmíněné doplňky, které subjektivně zvyšují hodnotu vozu, dle rčení "kola dělají auto" nelze očekávat žádné ohromení u např. většinou firemních modelů, v budoucnu se prohánějících po cestách na 15", či 16" kolech..

Tím vším tedy chci říct, že popisovat tento model za "nejpěknější" je ukvapené ze 3 důvodů:

1) Všechno nové se líbí více, na starý model jsme se koukali 8 let, tento vidíme pohromadě teprve pár hodin

2) Nesuďme dle fotografií, mohou zkreslovat

3) Pokud máme auta porovnávat, je nesmysl porovnávat špičkově vybavené modely se zažitými modely současné 2. a první generace, které jezdívají po cestách většinou v nižších výbavách.. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se na tu výbavu L&K vyložené těším. Doufám jen, že k ní konečně budou i nějaké další exklusivní barvy (jako u RS), i když ta bílá metla je úžasná už na současné O2 FL... Dost o ní uvažuji, v kombinaci s černo pano střechou dám asi vale černé, kterou už mám na druhém autě... Moje LKáčko jde příští rok do světa a zůstanu asi věrný

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz tady myslim bylo zminovane, ze modra Race bude standardni barvou dostupnou pro vsechny modely. Sprint si myslim je takrka na 100 procent, Rallye by melo byt taky. Ale kdo vi, treba dojde k upravam na posledni chvilku jako u faceliftu Fabie a bude vsechno jinak. Jiste to asi nevi ani ve Skode :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se vystavuji okty v plne vybave, tak proc maji baterku v pytliku? Tohle byl Fail u turek a lidi je skodovce vraceli, tak proc to dali do O3? Rapid ma taky baterku v pytliku?

Tohle mi neprijde jako setreni, to mi prijde jako vysmech a myslim ze nebudu daleko od pravdy, kdyz reknu ze pro zahranicni trhy budou baterky klasicky v plastu. Mi nerikejte, ze by nemec koupil baterku v pytliku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rapid ji nema v nicem, stejne jako Fabie. Podle me to to tak bude pro vsechny trhy. Klasicky pripad cost cuttingu. Vsak ja cekam co se jeste objevi, co tam jeste oproti O2 osekali, ale pohledem to neni videt. :) Jak by napsal bojler, vybava co zakaznik neoceni. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

roku 1985 vitej, to vychazely v zahranici snad posledni modely s holou baterkou, ja bych si za ten plast 300Kc klidne zaplatil... ale nejhorsi je, ze treba na moji tourku kryt motoru nemuzu sehnat a to bych do nej litr investoval

Jak je to pak s mytim motoru? Vydrzi ten papir? Co to je vlastne za matros? Ma to stejny parametry jako plast, jen to neni tak pevny nebo je to jen vizualni marketing.

mike_k:

zadni napravu osekali, o tom se ale mluvi uz dlouho

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k:

zadni napravu osekali, o tom se ale mluvi uz dlouho

V tomto pripade to nevidim jako "osekavani", proste se multilink da jen do tech silnějších verzi, které ho realne potrebuji a vyuziji, to ma svou logiku. Nekde probehly ty první odborne novinarske testy, kde motoristicti pisalci sami priznali, ze to na tech slabších motorizacích není pro laika nijak poznatelne.

Vim také ze servisu, ze ten kdo si koupi lacinejsi provedeni (dnes vse u O2 s multilinkem), ani se moc nenamaha pote pravidelne nechat na tom delat geometrii, coz je nutne. Pro hladu zakazniku je problém chodit i na pravidelne predepsane prohlidky.

Ale cost cutting je videt i dnes, s nastupem posledního model. roku současného modelu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz tady myslim bylo zminovane, ze modra Race bude standardni barvou dostupnou pro vsechny modely. Sprint si myslim je takrka na 100 procent, Rallye by melo byt taky. Ale kdo vi, treba dojde k upravam na posledni chvilku jako u faceliftu Fabie a bude vsechno jinak. Jiste to asi nevi ani ve Skode :)

jj, z beznej Octy zmizne zelena Arctic a Race blue naopak pribudne aj pre bezne verzie. Inac dost som zvedavy na Octu v hnedej Topaz ;)

post-10844-0-52561800-1355322422_thumb.j

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci,pitváte ptákovinu - baterka v papundeklu,nebo v plastu - není to jedno? Stejně fůra majitelů ani neví,kde tu baterku má... :kol-28: Zadní náprava,no už jsem se o tom tady někde zmínil,kolik % běžných uživatelů by za normální jízdy poznalo rozdíl mezi nimi??? Pak tady někomu vadí,že jsou tam nějaké díly snad v interiéru,nebo kde,původem z G7. No a? A co takhle například motory,ty už mohou být z G7?

Já myslím,že můžeme být rádi,že škodovku koupil VW a ne Renault,poněvadž by se tady teď nejspíš vedle diskuze o voze typu Dacia Logan,nebo něčeho podobného.Tož tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My vám naštěstí stále můžeme ukázat starší fotky finálního auta bez maskování (mimochodem je zřejmé, že tyhle fotky se k nám přímo ze škodovky opravdu nedostaly, proč by firma takto lákala na auto, které včera ani neodhalila...),

... to je fakt jako házet hrách na zeď.. :mellow:

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...