Přejít na obsah

Studený start


fifa

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Ruger aku mas motorizaciu.Mne to robi presne to iste co popisujes ty.Na prvy krat po dlhsej dobe auto velmi spatne startuje..ked nabehne vypnem a znova zapnem je to bezproblemove..Rozmyslal som nad tou zapalovaciou listou..

1,4 16V 55kW. Díval jsem se do dílénské příručky a tlak bohužel přes vag zmeřit nejde. Musí se do palivého okruhu připojit měřák. Ta závada mě už začíná pěkně srát. Nejhořší na tom je, že se neví čím to je a měnit x věcí na slepo se mi nechce.

Co jsi zkoušel měnit ty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk. :)

Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo?

post-23349-1229246472_thumb.png

1 - Palivova nadrz

2 - 25 Nm

3 - Upevnovaci pas

4 - Odvzdusnovaci vedeni

5 - Privodni vedeni paliva

6 - Palivovy filtr

7 - 5Nm

8 - Snimac ukazatele zásoby paliva

9 - EI. palivove cerpadlo

10 - Zpetne potrubi

11 - Privodni potrubi

12 - Tesnici krouzek

13 - Prevlecna matice

14 - Odvzdusnovaci ventil

15 - Uzaver

16 - 1,5 Nm

17 - Uzaviraci vicko nadrze

18 - Gravitacni ventil

19 - Odvzdusnovaci vedeni

20 - Nadobka s aktivnim uhlim

21 - 10 Nm

22 - Odvzdusnovaci vedeni

Editováno: , autor: moldow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje fabia 1.4 MPI 44kW rv. 2000 dela presne to same taky to dela pri studenem startu a jakmile clovek chce hnedka jet tak to jakoby napul chcipne jakoby vynechal valec cukne to a pak se to zase ustali nebo to zdechne uplne.

Editováno: , autor: Mortiq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo?

pal-sus.png

1 - Palivova nadrz

2 - 25 Nm

3 - Upevnovaci pas

4 - Odvzdusnovaci vedeni

5 - Privodni vedeni paliva

6 - Palivovy filtr

7 - 5Nm

8 - Snimac ukazatele zásoby paliva

9 - EI. palivove cerpadlo

10 - Zpetne potrubi

11 - Privodni potrubi

12 - Tesnici krouzek

13 - Prevlecna matice

14 - Odvzdusnovaci ventil

15 - Uzaver

16 - 1,5 Nm

17 - Uzaviraci vicko nadrze

18 - Gravitacni ventil

19 - Odvzdusnovaci vedeni

20 - Nadobka s aktivnim uhlim

21 - 10 Nm

22 - Odvzdusnovaci vedeni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vedel by si podla obrazku identifikovat o co islo?

pal-sus.png

1 - Palivova nadrz

2 - 25 Nm

3 - Upevnovaci pas

4 - Odvzdusnovaci vedeni

5 - Privodni vedeni paliva

6 - Palivovy filtr

7 - 5Nm

8 - Snimac ukazatele zásoby paliva

9 - EI. palivove cerpadlo

10 - Zpetne potrubi

11 - Privodni potrubi

12 - Tesnici krouzek

13 - Prevlecna matice

14 - Odvzdusnovaci ventil

Konkrétne vymenil č.9 - elek. palivové čerpadlo. Keďže nie som odborník, tak som sa ho spýtal ešte raz. Ja som si myslel, že čerpadlo je všetko to, čo ide do nádrže.

15 - Uzaver

16 - 1,5 Nm

17 - Uzaviraci vicko nadrze

18 - Gravitacni ventil

19 - Odvzdusnovaci vedeni

20 - Nadobka s aktivnim uhlim

21 - 10 Nm

22 - Odvzdusnovaci vedeni

:palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě změřili tlak v palivové soustavě vše ok. Dále flash řídící jednotky. Závada, ale pořád přetrvává. Ráno startuji napodruhé.Někdy se ale zadaří a je to na poprvé. Teď mám v plánu před startem napojit řidící jednotku a porovnat teplotu co udává čidlo s okolní jestli tam není nějaký rozdíl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě když jsem to měl u mechoše, co mě měřil tlak v palivovém systému, tak mě čistil ještě jakousi hadicku v saní, protože ve vagu byla nějaka zavada s množstvím nasávaného vzduchu. Po opravě to porad startovalo napodruhe.Pak jsem koupil benal u slovnaftu a obcas se podarilo nastartovat napoprvni. Predtim jsem mel jenom Shell nebo OMV. Jezdim na LPG takze k pumpe pro benal jedu tak jednou za mesic. Po vyjeti slovnaftu jsem vzal od Benziny. A po par startech uz startuju napoprvni. Takže hurááá samo se to spravilo. Doufám, že napořád. Stejně si myslím, že to benzínem asi nemohlo být, ale hlavní je že to fachá. Uvidíme dál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj,

resim spatny start u felicie a ma stejne priznaky jak pisete. proste na poprve se stane malo kdy ze vydrzi motor v chodu. zkousel jsem vag a vyhodil mi chybu 00525 - lambda sonda (G39) 07-10- signal prilis maly - sporadicka. chybu jsem smazal a zkusim se na ni podivat znovu. myslite ze by to mohlo byt ono?

Editováno: , autor: Laras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Velmi Vás prosím o radu,

Mám Fabii 1,4 MPI 2002 sedan 50 kW. Při studeným startu (když nechám auto stát den) mi při zpátečce i na jedničku chcípá motor, někdy úplně zaklepe a chcípne. Nechcípne jen když zatůruju a vyletím z parkoviště jak raketa. Před 14 dny jsem měl vydný modul MPI kdy mi auto cukalo a nemělo vůbec tah celou dobu jízdy do servisu cca 2 km.

Děkuji za odpověď pokud s tím máte někdo zkušenosti ( frize@seznam.cz )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte chalani!

Hľadal som na fóre, ale nikde som nenašiel riešenie. :( Potreboval by som pomoc s mojím autom. Je to škoda fabia 1,4 Mpi 50 kw. Pri studenom štarte chytá strašne zle... až na 2, 3-krát...a pritom chytne a hneď zdochne... Smutný Niekedy chytne na tri valce. Na aute som vymenil sviečky, vzduchový filter, palivový filter, čidlo chladiacej kvapaliny + termostat /ostával otvorený/, prečistil som škrtiacu klapku, dal som ju znova nastaviť... ale problém stále pretrváva... Smutný

Na Vagu nič neukazuje... teploty jednotlivých čidiel zodpovedajú skutočnosti, len v skupine 3 pri nenaštartovanom aute ukazuje klapka 9%, pri zohriatom, vypnutom motore 0%. Môže to byť ono?

Takže škrtiaca klapka to nie je. :( Už fakt neviem, čo tomu môže byť. :( Ešte chcem prekontrolovať ten kabelový zväzok... a vyskúšať vymeniť zapaľovaciu lištu...

Dnes som skontroloval palivové čerpadlo, či dostatočne tlačí do predu... a je v pohode. :) Nahneval som sa... a vybral som sviečky, prečistil som ich... hodil naspäť... a čuduj sa svet, auto "skoro" chytilo na prvý krát. Žeby som opäť kupil kazové sviečky? Zajtra vyskúšam od kamaráta sviečky... a uvidí sa. :) Držte palce

Myslel som si, že toto je iná stránka... že si tu užívatelia snažia navzájom pomáhať... ale opak je pravdou... :(((

Inakšie, ak by mal niekto podobnú závadu /nebudem SEBEC/, tak je to čidlo chladiacej kvapaliny... stáva sa, že občas sa kúpi aj nová vec pokazená....

Editováno: , autor: Coudy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, taky mam problemy se starty. Jezdim na LPG, takze na benzin pokazde startuju a jedu nez se zahreje motor. Motor spatne startuje tak 2 ze 3 startu. Nekdy chytne na prvni kopnuti ale posledni dobou musim tak 2x dlouze tocit a treba az na treti pokus to chytne. A kdyz treba chytne napoprve, tak v casto hned chcipne a potom zase musim 2x dlouze tocit. Pridani plynu nebo jeho drzeni na podlaze moc nepomaha. Dela to u studeneho i tepleho motoru...u tepleho snad jeste vice. Kdyz uz nastartuje tak na benzin i LPG dobre drzi otacky, napr. pri dojizdeni ke krizovatce po vyrazeni otacky opet drzi a nekolisaji vic, nez je u MPI normalni. Zkousel jsem i pred vypnutim motoru prepnout zpet na benzin a dojet kousek na parkovisti a az potom vypnout motor-nepomuze. Mam zrovna po vymene tesneni pod hlavou, nadobky chlad. kapaliny, vyfuku (vlnovec a koncovy dil), rozvodu, a nechal jsem si udelat vypinani vstrikovani na vypinac (ten je ale zapnuty :-) ) a uhlu naotceni kol. Mam takovy pocit, ze se to objevilo po tom, co jsem vyjel nadrz do nuly (musel jsem blbec startovat nasilim na LPG :-( )

VAG nehlasi zadne chyby ani kontrolky nesviti...

Jedna se o 1.4 MPI 50kW AQW EURO 4 101.000km

(Nezakladal jsem nove tema, tak doufam, ze mi tu nekdo poradi ;-) )

Dekuju mockrat za kazdou radu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U mna sa tiez zacinaju prejavovat zle studene starty vymenil som aj cidlo teploty chlad. kvap. Vag nic nehlasi ked je auto zohriate startuje normalne zistil niekto co to sposobuje mne sa to javi na zapalovaciu listu len ako sa da odskusat ci je zla jedna sa o 1.4 50Kw AME

Editováno: , autor: stukator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...