peetr Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 ventily se stejně musí nějak nastavit ne, s tou hydraulikou to neznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Jo, povolit až do ztráty kontaktu vahadla s ventilem, utáhnout až bude kontakt potom utáhnou o dvě otáčky a utáhnou kontramatku. Jinak je to stejný jako u Favo/Felda atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 27. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 v noname servisu 1500,- když sem viděl, co všechno musí dolů....nic pro mě zatím jsou problémy v normě, tak počkám, jestli se to zhorší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Jasně, já jsem takovej šťoura bet to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fery Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 Mám fabii 1,4 44kw 2002, nevím jestli smůla, ale oprav dost - (vetší opravy- odešel posilovač , zapalovací lišta , naposledy - okno u ridice sjelo a nešlo nahoru ) , těd po startu často hned nebo po chvíli svítí kontrolka chladící kapaliny - dle servisu -(olej se dostava do baňky chladící kapaliny atd- nutná výměna těsnění pod hlavou , cca 5-7 tisic ) mám to dát opravit , nebo stím jezdit , po cca 10 min jízdy stačí znova nastartovat a už kontrolka neblika a stav normálně v půlce na budíku , nestalo se někomu to samé , jde mi oto jestli to nechat třeba až po zimě, nebo to řešit radši hned , aby ještě něco neodešlo , díky ahoj všem , nebo to radši prodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirik64 Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 (editace) JJ problém jestli prodat nebo ne řeším taky na cokoliv šahnu tak musím spravovat po někom kdo to odflákl. K tvému problému známý měl nebo má stejný problém na služební a vůbec to neřeší - až chcípne tak nastartuje a jede bez problému. Takhle to prý už dělá půl roku. Neřeší EDIT: pravidla fóra bod č.4 Editováno: 22. Říjen 2008, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 Tvůj problém z kontrolkou chladící kapaliny vůbec nemusí mít s těsněním pod hlavou nic společného, je tady na fóru o tom dost, hledej příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 1,4MPi 2003 presne ten samy problem. Vypustila se kapalina, napustila se nova (G12) a pritahla se hlava na krev a jeste kousek. od te doby zatim v klidku a jezdim s tium uz 3 roky, az to udela znovu tesneni vymenim, ale zatim drzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermin Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Zdravim. Chci se zeptat někoho znalého,jestli mi povíte , jak poznám poškozené těsnění pod hlavou motoru a jestli má k tomu Fabia 1.generace, 1.4 MPi, 44kW sklony. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 v oleji nas vodu ( chladiacu ) resp. v expanzke mas olej mastnu skvrnu. este ma napada ze vseobecne sa da povedat auto dymi a moze sa prehrievat teda vyssia prevadzkova teplota ktora moze zapricinovat prehrievanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Este aj stracanie sa chladiacej kvapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 PROCHY603: jj p.s.: inak tesnenie pod hlavou casti jav u MPI ze odchadzalo pri najazde zovseobecnim 50-100tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermin Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Díky všem .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
allias75 Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Auto vtedy zvykne slabšie kúriť. Vo Favorite sa mi to prejavilo tak, že som nemal vodu v oleji, ani naopak, ale rýchlo išla teplota nahor a vyrovnávaciu nádržku na vodu malo roztrhnúť.Proste motor tlačil tlak ako kompresor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Niekedy vodu poškodené tesnenie nepusti priamo do oleja, ale rovno do válca,čo spôsobi zvlhčenie sviečky a tým vyradenie konkretného válca-nespaľovanie zmesy- dýmivosť motora(voda). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fery Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes No pokud je to klasickej českej motor 1,4 tak foukly tesneni pod hlavou neni nic neobvyklyho. Motor je to v podstate stejnej jako Favorit, Felda a neni problem to tesneni vymenit. Zalezi jak si kdo troufa. Cena tesneni je podle me cca 250KC coz je pakatel. Zalezi, ale kolik si vezme servis. Brouseni hlavy se muze a nemusi udelat. Z hlediska 100% funkcnosti je to lepsi, ale pokud se to neudela a jen ocisti od bordelu tak to bude taky jezdit. Jinak staci vypustit vodu, odpojit vsechno od hlavy + vyfukovy potruby a pak to musi jit dolu, ale to se od stolu povida pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Fery: trosku pohladaj tu na fore, inak bezne u MPI aj tu to uz riesilo x ludi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fery Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Fery: trosku pohladaj tu na fore, inak bezne u MPI aj tu to uz riesilo x ludi. OK , houmre , vím , jsem myslel, že třeba někdo může, přispět s nečím novým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 u mna menene tesnenie 2 krat a cena je asi 250 material a 500 robota slovenske koruny. vydrzi asi 100tkm. u mna sa to nebrusilo ale dalsi pokus uz to pojde zbrusit a dam aj kvalitnjsie tesnenie je modrostrieborne vyzera ako kovove a u autostangl stoji asi 1300 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 amigo: tak myslim ze si ten co mu moze o tom pisat a uz mas skusenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f888 Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 za 5000 ti mali dat novu hlavu kurvy. u nas majstri dokazu hlavu vyvarat hlinikom a potom zbrusovat trva to sice asi den naviac a stoji to do 2000sk. ale to neni autorizovany servis ale sikovny majstri. ja mam fabiu 4 roky a milion kilometrov ale v skodaservise som este nebol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fery Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím... jj, no právě , taky říkali něco cca do 6 litru atd. , moc se mi do toho nechce , ale kontrolka pořád bliká a baňka je dost zevnitř zašpiněná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 najdi si v okoli kutila s dilnou ten to za 3 hodiny a 500 penazi udela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.