Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Tak to nevím ale myslel jsem si že turbo bude nějak např. podtlakově řízený, jaký by mělo smysl aby tlačilo když jedu z kopce a brzdím motorem ale nevím no, třeba jo......

No taky nevim, varim z vody :) Myslim ze smysl to mit bude i u toho brzdeni motorem - bez plynu samo do motoru nepujde palivo, ale vzduch jo, takze kdyz ho tam turbo natlaci vic, tak motor musi prekonavat vetsi prekazku na stlaceni, tudiz i brzdeni motorem bude ucinnejsi :)

A ted me bijte za nesmyslny nazor lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dneska všimnul že při 95km/h tj. 1900 ot. se poněkud změní zvuk a je cítit taková slabá jakoby rezonance, nejdříve jsem myslet třeba na hůře vyvážené kolo nebo tak něco ale pak jsem zjistil že to udělá na těch 1900 ot. pokaždé, bez ohledu na zařazenou rychlost, bez ohledu na to jestli jedu z kopce bez plynu nebo do kopce s plynem.

Prostě pokaždé to na těch ot. začne ale jen přesně na 1900 ot. pod i více to okamžitě přestane.

Z toho usuzuji že to nemůže dělat nic na co má vliv aktuální rychlost, tedy nebude to od kol, ložisek, kloubů atd. spíše asi něco na motoru, setrváku, spojce nevím ?

Setkal jste se s tím někdo ??

Hlásím že mi to dělá taky, resp dělalo to na podzim, pak to přestalo.. a teď to zas dělá.. ale jen při těch určitých momentech.. takže si řikám, že je někde asi něco uvolněného, co má možnost rezonovat.. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj všichni,mám takový problém při plné akceleracy na 3,4,5 převodový stupen je slyšet od motoru hrčení asi tak do 3000tis otáček a pak je klid že by turbo? a pak ještě jedna věc když třeba dojíždím do křižovatky vyřadím na neutrál tak je občas citit drobná vybrace s jemným klepáním nevíte někdo co by to mohlo být? nedávno jsem měnil manžetu na poloose jestli to nějak nesouvisí. Jedná se o O2 1,9tdi 77kw čipnuté cimbu najeto 130000km.Děkuji všem za rady

Editováno: , autor: štěpán 4x4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni,mám takový problém při plné akceleracy na 3,4,5 převodový stupen je slyšet od motoru hrčení asi tak do 3000tis otáček a pak je klid že by turbo? a pak ještě jedna věc když třeba dojíždím do křižovatky vyřadím na neutrál tak je občas citit drobná vybrace s jemným klepáním nevíte někdo co by to mohlo být? nedávno jsem měnil manžetu na poloose jestli to nějak nesouvisí. Jedná se o O2 1,9tdi 77kw čipnuté cimbu najeto 130000km.Děkuji všem za rady

nikdo neví? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, už dlhšie sa rozhodujem nad kúpov O2 v 1,9TDI zdá sa mi podla diskusie, že až na pár múch je to celkom podarený motor.

Auto by som chcel od 2005-2006, niečo okolo 80 tis. km, nemám sa obávať porpzhliadnuť sa aj po niečom okolo 130 000 KM?

Chcel by som niečo z rakúska,nemecka.

Rád by som bol, keby ste mi poradili na čo si mam pri kúpe dať pozor a skontrolovať.

Ďakujem a teším sa na vaše reakcie,rady a pripomienky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak v první řadě ten motor moc povedený není. je to sice držák, ale línej a strašně hlučnej. druhá věc, v dnešní době bych se spíš než na kilometry soustředil na stav auta, protože se ti může stát, že koupíš auto s tachometrovýma 90tis km a ve skutečnosti to bude vylítaná herka s 400tis km. tyhle motory toho vydrží dost, takže bych se nebál ani nájezdu kolem 100tis km. sám mám 151tis km a ten motor šlape jak hodinky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oct II 1.9 TDI 4x4 77kW - líný první rychlostní stupeň

Jel jsem v Oct II 1.9 TDI 4x4 77kW r.v. 2007 a nemohlo mi uniknout, že měla dost těžkou pomalou jedničku (jsem zvyklý na Fabiu combi, Oct I 1.9 TDI combi, ve kterých byla jednička mnohem lehčí). Když jsem chtěl, aby se na jedničku auto trochu hýbalo, musel jsem motor dost vytočit.

Auto jinak táhne odspodu velice dobře.

Zajímalo by mne, zda-li je to vlastnost Oct II, případně Oct II 4x4 nebo zda-li je to nějaký problém.

Taky by mne zajímalo, zda-li se při zařazeném 1. rychlostním stupni u tohoto modelu přenáší vždy trvale 50% hnací síly na zadní nápravu, což mi říkal prodejce, nikde jinde jsem to ale neslyšel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat kdo jste již měnil filtry: olejový a palivový jaký tam přesně máte (velikost), mám OII 1.9 TDI r.v. 2005

olejový: http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

palivový: chtěl bych bosch ale nevím jaký http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

Bylo mi doporučeno olejový Hengst E19HD83 a palivový UFI 26.021.00

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potřeboval bych poradit, potřebuji vyměnit vstřiky na mé OII, 1,9 TDI PD 77 kW a můžu mít za dobrou cenu vstřiky z vW Passat 1,9 TDI pD 96 kW, dají se vyměnit nebo je to problém. Díky za radu

Nedavno jsem to resil s mechanikem u meho Golfa V a pry neni problem, motor je naprosto identicky a vymena bude u VW zcela bez problemu, predpokladam, ze u OII taky, v Passatu neni problem s ROZUMYM chipem mit cca 170PS, rozhodne do toho jdi!!!!

Editováno: , autor: tom.faktor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno jsem to resil s mechanikem u meho Golfa V a pry neni problem, motor je naprosto identicky a vymena bude u VW zcela bez problemu, predpokladam, ze u OII taky, v Passatu neni problem s ROZUMYM chipem mit cca 170PS, rozhodne do toho jdi!!!!

Omlouvám se , ty vstřiky jsou z VW Bora, 85 kW, dají se dát do OII za vstřiky 77 kW. Poraďte prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...