poganyi Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Ahojte Skodovaci,som bol v servise Skoda a bolo mi povedane, ze by som mal menit predne a zadne brzdy nakomplet (dosticky a ak kotuce), kedze uz maju dost toho za sebou a su zjazdene, co mozem potvrdit, kedze mi to ukazovali. Rovnako by som mal vymenit este pred zimou dorazy zadnych tlmicov, ktore budu za chvilu kaput.Kedze sa v tomto nevyznam, a kotucov je niekolko typov 280,288 atd. vedel by mi niekto pls zistit kody dielov, ktore potrebujem, aby som si to mohol pozriet na nete a hlavne vedel by mi niekto odporucit znacku, ktoru je dobre kupit, kedze nie vsetko je asi kvalitne .Automobil mam Skoda Octavia 1.6 FSI, 2007, kod motora je BLF.P.S.: pripadne vie niekto odporucit aj servis v ba, kde mi to vymenia za rozumnu cenu, lebo predpokladam, ze autorizak skoda by mi dal astronomicku cenu Dakujem vsetkym za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schavi Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 Předek máš 280 x 22, zadek bys měl mít 253 x 10. Když si sedneš na 15min k PC a pročteš si témata, která tu o tom jsou, zjistíš, že každý preferuje jinou značku. Já mám třeba kotouče zimmermann a desky Ferodo DS..desky špiní, takže pokud bys chtěl čisté kola, musíš pořídit keramic.desky (textar apod.) Ale jak říkám, každý preferuje jinou značku..je tu o tom asi 10 témat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2014 A hlavně tady je VYVĚŠENÉ téma s názvem "Brzdové kotouče a destičky - výměna", proč zakládáš další??? Témata jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor89 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 Zdravim, máte někdo zkušenost s kompletním kitem D2 Racing? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 Bude to asi super, ale za víc jak 30 tisíc je to docela úlet. To už je lepší koupit RS brzdy z OIII, komplet se dá sehnat kolem 10, což je třetina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor89 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 Bude to asi super, ale za víc jak 30 tisíc je to docela úlet. To už je lepší koupit RS brzdy z OIII, komplet se dá sehnat kolem 10, což je třetina. A máš na ně nějaký odkaz. Docela bych se podíval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 (editace) Myslíš ty z OIII? Chce to chvilku hledat a taky čekat až se něco objeví. Teď tu jsou třeba http://www.sbazar.cz/protranscar/detail/6971343-vwskodaaudi-brzdy-prestavbovy-set-z-288312mm-na , o tom dost uvažuju teď já. Nebo třeba http://www.sbazar.cz/protranscar/detail/5341118-vwskodaaudi-cervene-gti-brzdy-prestavbovy-set-z . Editováno: 3. Srpen 2014, autor: rarach89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor89 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 No to mi nepřijde jako velká změna oproti klasickým brzdám z RS o2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 Jak jsi na to přišel? Máje akorad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek.mika Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Ahoj, potřebuju radu, jak vyměnit pouzdra čepů u předního brzd třmenu. Stávající nějak ven dostanu, ale jak tam vtlačit ty nové. Musí se odmontovat třmen od hadičky nebo to zvládnu i na autě? Jo a ještě jedna otázka čepi mají imbus nebo torx. Mám 1,9tdi 77kw BKC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 imbus 7 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juricko101 Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Zdravim dnes som menil komplet brzdy na predku kotuce a platnicky po zapojeni senzoru opotrebovania platniciek kontrolka nadalej svieti a diagnostika pise bez chyby viete poradit ako na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 jak vyměnit pouzdra čepů u předního brzd třmenu. jak tam vtlačit ty nové. Musí se odmontovat třmen od hadičky nebo to zvládnu i na autě? nemusíš nič odmontovávať...nové tam natlačíš,hlavne si to pekne očisti (ten strmeň) ,poprípade zľahka potri vazelínkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 Zdravim dnes som menil komplet brzdy na predku kotuce a platnicky po zapojeni senzoru opotrebovania platniciek kontrolka nadalej svieti a diagnostika pise bez chyby viete poradit ako na to ? konektor si dobre zatlačil? ...zacvakol?...ak bude kontrolka svietiť ďalej,problém bude pravdepodobne v kabeláži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Ahoj,přečetl jsem si nemalý počet příspěvků o brzdách a přesto se dovolím zeptat jaké kotouče a desky zvolit. Mám 2.0TDi 103kW PD, čili rozměr je jasnej, 288x25. Jezdím jako člověk a originální brzdy mi nevadí. Jejich účinek je pro mě dostačující. Normálně bych šel znovu do originálních dílů, ale zase bych rád volil něco, co nebude podléhat korozí a špinit tím kola.Četl jsem spoustu dobrých hodnocení na Zimmermann Sport (kotouče) + Zimmernann (desky). Avšak 100 lidí, 100 názorů. Nechci do toho sypat mega peněz, ale jestli dám za lepší desky o 1000 Kč navíc, tak se z toho nepoložím.Co mi doporučíte? Jakou kombinaci. Nechci pískání, vibrace, shity, ani nic podobnýho. Ohledně brzdového účinku, jak už jsem psal, s originálníma jsem spokojenej.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Okruh vlastností je jasný. V tom případě volit kotouče čisté ( né sportovní s drážkami nebo dírami ) nejlépe od firem ( Zimmermann, Textar nebo Ferodo ) a k tomu keramické destičky ( ATE nebo Textar Epad) aby našpinili kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 (editace) Podle zkušeností zde na fóru tedy bude řešení Zimmermann (klasické, ne verze SPORT) a desky ATE Ceramic vyhovující? Brzdí, nepískají a nešpiní kola?A abych to měl kompletní.Na zadní nápravu můžu dát také Zimmermann (klasiku, 260x12) a bzrdy ATE? Tam už není označení Ceramic :| Takže zadek špinavej a předej čistej? Editováno: 26. Říjen 2014, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radawimmer Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Nevím zda tady nejaky prehled je jaky koutouc na jaky typ auta, ale kazdopadne zde na strance hanza-autodily je to perfektne a prehledne ;-) http://www.hanza-autodily.cz/octavia-ii-1z31z5/c-1157/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Teď nevím, zda to je reklama na hanzal eshop nebo ta rada směřuje někomu jinému, ale já teda rozměry zrovna neřeším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki1255 Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 Panove, asi polozim blbou otazku a mozna jste blbejsi odpovedi ale zvolil jsem si na predek pro scouta Zimmermann Sport a keramicek brzdicky od ATE a na zadek klasiku Zimmermann a ma otazka zni: maji se brzdy nejak zajizdet? Nekdo rika ano, nekdo rika ze to nema smysl. Priklanim se k te verzi, ze kdyz si koupim nove auto, tak ty brzdy preci take nezajizdim.. Nebo bych snad mel? A jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 Pokud chceš mít maximální využití daných komponentů ( destičky kotouče ) tak se musejí zajet!! Pokud pohledáš je zde odkaz na exkluzivní stránku, kde je zajíždění brzd pěkně popsáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 On stačí manuál od výrobce 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
~ mikk ~ Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 Bude znatelný rozdíl v účinnosti brzd, když vyměním stávající 280mm za 288mm? Musí se měnit těhlice, třmen, držák třmenu a ještě něco nebo to je vše? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 Rozdíl bude velmi malý spíš neznatelný. Větší brzdný rozdíl bude, když zvolíš sportovní kotouče s měkčími destičkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
~ mikk ~ Vloženo 19. Únor 2015 Sdílet Vloženo 19. Únor 2015 (editace) Smysl by to asi mělo, kdybych šel do 312mm. Dám Brembo Max + orig. destičky a bude Editováno: 19. Únor 2015, autor: ~ mikk ~ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.