lukyssek Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 přední brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Chybí jim tam vzadu výfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Ano, brzdy to jsou, trmen je na spatne strane. Vubec bych rekl, ze i kotouč je proti bubnu nejakej malej. Na to, ze buben ma mit 230mm, průměr kotouče se zda prilis malej. Mozna se jim tam zamotaly zadni brzdy. Kdo vi, každopádně je to spatne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 (editace) Mam pocit, ze o zamek u spolujezdce prisla uz Fabia nekdy kolem roku 2002 bez ohledu na central. Ty zadni brzdy mne prisly divny, kdyz sem videl tu prezentaci barev. Ale ted jsem si jich nevsiml. S nejvetsi pravdepodobnosti bude mit vetsina Rapidu FS-III s prumerem 256mm, takze rozmer zadnich bubnu 230mm je na obrazku mimo, i kdyby to zkresloval ten lem, co maji. Trmeny ani nevim, jestli vubec muzou byt naopak. Ruzna auta je maji nekdy dopredu, nekdy dozadu. Ted nevim, jestli je to u koncernu zavisle na platforme a nebo se rozhoduje napr. podle rozlozeni hmotnosti apod. Mimochodem, vedeli jste, ze nektera auta (Octavia a Superb) s pravostranym rizenim dostavaji mensi posilovac brzd? :-) Editováno: 27. Srpen 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Trmeny maji jasne danou konstrukcni polohu, zamenit se samozrejme nedaji. U Rapidu je to poloha vpredu, stejne jako u Fabie/Pola/Ibizy, cili na te vizualizaci je to spatne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2012 Mimochodem, Roomster měl nejprve udávaný rozvor 2617mm. Po faceliftu čísla změnili na 2608mm, prý kvůli jiné metodice. Nově je udávaný 2621mm. Rapid, který má podle všeho má i totožnou podlahu dostal do nákresů 2602mm.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 (editace) K těm zadním bubnům, ty budou pro jakou motorizaci? Při testu 1.2TSI 63kW byly vzadu kotouče. A nebo to bylo v rámci předprodukční série a udělali je všude stejné? http://www.auto.cz/s...jak-jezdi-67921 Edit: Zámek u spolujezdce jsem měl na Fábii MR2004 s centrálem. Editováno: 28. Srpen 2012, autor: nuff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 To bych nebral vůbec vážně. Při faceliftu Roomsteru např. jedno z referenčních aut mělo jiné ovladače mechanické klimatizace oproti seriovým nebo byly kombinovány bubny se silnějším 1.6TDI apod. Navíc specifikace jsou rozdílné pro jednotlivé trhy. U nás TSI 63kW s bubnama, v Německu od 55kW všechno kotouče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Nevím, jestli to tady už bylo, Toledo půjde na trh prý od půlky listopadu. Su docela zvědav, jak se k tomu místní Seat postaví. Volant a podsvětlení budíků na zelenou je docela jednoduchá úprava :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Z www.facebook.com/newrapidskoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 ja bych si vybral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom077 Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 A na tom předním kamionu jsou Octavky III ..... Joke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 jak tak koukam a soudim,... zrejme testovaci auta pro chorvatsko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Molvy Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Ten bílý Rapid s černými koly vypadá opravdu zajímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 jo no,.. na prvni pohled mi to pripadalo jako OII ma to i kridylko a ve predu nejaky lizo jak koukam talze zrejme nejaka verze sport a jak koukam tak i na dverich dole cernej pruha jako ma CITIGO SPORT PAKET ale bila je proste luxus,... urcite to bude i perlet LABUZO NO nechal bych si libit 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Ten vypada na nakou sportovnejsi verzi me se libi ty kola nahore , to je nahoda ze mam taky 5x100 Odeslano z Iphone 4S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 (editace) jozzi: Kolega čeká až budou kola z Rapidu v obchodech a něco kupuje ( má OI Tour Kapůčo ) a současná nabídka pro kola z FII/RO ho moc neoslňuje. Jinak ty černá kola docela mazec i s tím "Sport-styling paketem" Editováno: 31. Srpen 2012, autor: nuff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 U mne by to taky chtelo zmenu, uz se na ne moc tesim a kapuco je nej barva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 ooooooooooo jeeeeeeeeee to zas tady bude mit kazdej druhej kola z RAPIDA :D stejne jako KENTAURY, TRINITY a GIGARO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 (editace) Bastlírna jedna báseň... Editováno: 1. Září 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Podobnost čistě náhodná ? Nový VW Jetta, představený 31.8.2012 v Číně. Zdroj: http://www.noticiasa...sual-exclusivo/ , fotka RAPIDu z http://www.skoda.de/...hp?e=348-9-35-3 a zajímavý odkaz: http://forums.vwvort...k-Polo-sedan%29 Jasně, předek, zadek (a možná dveře) budou jiný-škodovácký, ale ten skelet je dle mého soudu (díky rozvoru: u Jetty uvádějí 2,6m, RAPID má 2602mm) jasně totožný s budoucím sedanem RAPID. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 (editace) A nové Toledo,vyráběné v M-B je ten sám fígl, jako to bylo s OI- Golf - Toledo. Šetřit se musí, jinak ty Korejce neutlučou.Reálně, Rapid je hezčí. Editováno: 2. Září 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 I fakticky je hezčí! On ten RAPIDí sedan nebude asi špatnej, pokud dodrží linky liftbacku. VW totiž mimo Evropu (+Ameriku) je designově někde jinde, ale asi je to kvůli místním trhům (viz třeba ty facelifty Jetty na těch stránkách forums.vwvortex.com) protože jinak by tam neprodali tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Tak jako se VW povedla transformace Superb 2001 > Passat Lingyu (kterého se nakonec prodalo xkrát víc jak Superbu), tak se to samé má udát s Rapidem. Je to ale dost humus, skoro to vypadá i na záměrný humus. Čínská Jetta bude jestli se nemýlím nejníž v hierarchii hned po http://www.vw.com.cn/zh/models/new_polojinqu.html Nad tím budou Bora, Lavida, Sagitar (Jetta), Passat (tuším NMS), Passat Lingyu, Magotan (Passat) a Phaeton. Mají těch modelů nějak málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Nechci sem tahat politiku, ale je to gól jak se na jednu stranu plká lidská práva,jak tam chudáci musí na nás dřít, ale na druhou stranu se tam naše bývalé vztahy musely utnout- Tatra, Liaz a teď tam celý svět vyrábí a i nás ta "made in PRC" připravuje jak mor o práci. Pomalu ale jistě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.