Přejít na obsah

Spotřeba různých motorů ve Fabii I


tondas

Doporučené příspěvky

chlapci ci tam citam a pozeram že spotrebu tu ma každy inu a to aj na rovnakych motorizaciach ..... ja na svojej 1,2HTP 47kw v serii jazdim už dlhšie na spotrebu cca do 6,5l/100km a to je kombinovana... nevravim že jazdim podla predpisou sem tam mi dokaže prepnuť a vytačam to auto ale spotreba je stael do 6,5L ..

inak čo sa tyka obmedzovača tak to som skušal len raz a na 3st. som dal 120km a na 4st. mi to islo až 150km.. a maximalka n dialnici bola 180km.. som spokojny .. ,,

ked jazdi tatka a to jazdi podla predpisou on spravi stael spotrebu tych 5,5l .. ja som toho nazoru že to aka je spotreba je len na vodicovy,

Editováno: , autor: stenly
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než to svádět na objem, to spíš na výkon ne? Ne každá 1,4 musí být slabá ;)

tak to teda mužu svadět na objem... řídil sem kamaradovo audi A3 1.8T ..s tim se da předjíždět ve stovce i na pětku..pač ten plyn sešlapneš a auto se rozjede... a to jeslti má někdo 1.4 Mpi 16V to mu moc nedodá...to sem si taky zkusil..hotová katastrofa jako moje obyč 1.4 ...když nebudu ten motor pořadně točit tak se s tim autem mužu leda tak plazit za 120kou která tou stovkou taky pojede... mě ani tak na fabce nevadí že nejde třeba přes 200km(h to stějně moc nevyužiju..mě vadí točivej momen..tomu vozu uplně chybí akcelerace..ale bavim se pouze o 1.4 ...Rs to je jiná jízda:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...njn, turbo je turbo... 1,8T máme v Oktávce - jede to pěkně, když chceš tak ani moc nežere. 1,4 nejede špatně pouze s kopce nebo jakž-takž po rovině, do kopce nemá "krouták" (turbo)...

Do 100-120km/h (tj. do trojky) zrychluje docela dobře (pokud jedu sám, nebo max. 2)...a pak už na "terénu" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...njn, turbo je turbo... 1,8T máme v Oktávce - jede to pěkně, když chceš tak ani moc nežere. 1,4 nejede špatně pouze s kopce nebo jakž-takž po rovině, do kopce nemá "krouták" (turbo)...

Do 100-120km/h (tj. do trojky) zrychluje docela dobře (pokud jedu sám, nebo max. 2)...a pak už na "terénu" ;)

Jo jo přesně jak píšeš, po rovině a z kopce....prostě tomu auto chybí krouťák...a to jestli má nebo nemá 16V už toh omoc nezmění... jen se divim že škodovka neudělá u Fabii silnější obsah...ikdyž u těch nových Fabii..tu bych si nekoupil ani kdyby tam byl dvoulitr v benzínu:D:D ten novej design je pěknej krok z pět..jen se divim že to tam nikoho nenapadne...to vypadá jak auto Mr. Beana :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to teda mužu svadět na objem... řídil sem kamaradovo audi A3 1.8T ..s tim se da předjíždět ve stovce i na pětku..pač ten plyn sešlapneš a auto se rozjede... a to jeslti má někdo 1.4 Mpi 16V to mu moc nedodá...to sem si taky zkusil..hotová katastrofa jako moje obyč 1.4 ...když nebudu ten motor pořadně točit tak se s tim autem mužu leda tak plazit za 120kou která tou stovkou taky pojede... mě ani tak na fabce nevadí že nejde třeba přes 200km(h to stějně moc nevyužiju..mě vadí točivej momen..tomu vozu uplně chybí akcelerace..ale bavim se pouze o 1.4 ...Rs to je jiná jízda:D

Dal si pěkně blbej příklad, když to chceš pořád svádět na objem ;) Když už, tak srovnej 1.4T vs 1.8T a protože my jsme se bavili o atmosférických 1.4, tak když už jsi zmínil objem 1.8, tak se svez s 1.8/92 a zjistíš, že je jí potřeba dostat do otáček taky ;) Jinak rozdíl mezi 50kW a 74kW je podle dost znát a 74 je jak dělaná na předjíždění, mě dost překvapuje, že ty co to tak točíš, si nic nepoznal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal si pěkně blbej příklad, když to chceš pořád svádět na objem ;) Když už, tak srovnej 1.4T vs 1.8T a protože my jsme se bavili o atmosférických 1.4, tak když už jsi zmínil objem 1.8, tak se svez s 1.8/92 a zjistíš, že je jí potřeba dostat do otáček taky ;) Jinak rozdíl mezi 50kW a 74kW je podle dost znát a 74 je jak dělaná na předjíždění, mě dost překvapuje, že ty co to tak točíš, si nic nepoznal...

ale jo v ten tozdíl v KW na silnici poznáš..to nepopíram..ale přeci jen to pořád neni ono, ještě k tomu když tu mojí Fabuli už mam tak vytočenou že to lítá skoŕem jako 16V..navíc ve srovnání s 1.8T a nějakýma 90Kw si myslim že se to stejně nedá srovnat... jinak v v 1.4 s turbem sem se opravdu nevezl..nevim o nikom kdo by měl turbo na fábce..ja osobně sem nad nim uvažoval..ale je to celkem drahý...možná jednou to přijde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do Fábie 1,4 turbobenzín nedávají. 16V má/měla by mít v 5tis.ot. ještě sílu, což 8V už dost strácí... ale zase se musí pořád točit - narozdíl od 8V zas nejdede moc odspodu.

taky mě zarazilo kde vzal to trubo..ale to je jedno..do fabky se dá turbo koupit...mrkněte na tohle...a informoval sem se že to neni jen na diesly

http://www.motortech.sk/gtpower/gtpower.htm

pak už by se ta kepka fabia mohla trochu hejbat ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posledních 10.000 km je spotřeby dle počítače 7,1 l/100km. Například cesta Pardubice Vídeň a zpět, což jest 530 km, žádná dálnice pouze vrchovina, mírný provoz tak průměrná spotřeba je 5,9 l /100 km. Motor 1,2/47 kW (zajetý).

nj na dlouhé vzdálenosti je fabka dobrá na spotřebu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4T se do fabie nedává, ale ani se do ní nedává 1.8T... Mě spíš šlo o to, že porovnáváš atmosfericky plněný motor s motorem plněným turbem ;) Taková 1.4 s turbem bude mít taky daleko lepší zátah z nízkých otáček, prostě všechny turbomotory jedou pěkně už při nízkých otáčkách ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene tak sem to nemyslel..jedu třeba svých 100km/h na pětku...pak chci někoho předjet..jenže s takovym obsahem v takový rychlosti už toho moc neuděláš...tak ve 100km/h zařadim trojku...a vytočim jí na maximum..myslim že na trojec dostanu tak 125 - 130 km/h pak už musí čtyřka jinak zapracuje omezovač

nevěřím svým očím, ten motor by ti měl nakopat zadek. Až budeš auto prodávat, tak nastříkej na přední sklo nějakou dobře viditelnou značku. Chudák další majitel. Generálka motoru....

Kdybys přemýšlel hlavou, tak by ti došlo, že točit MPi 50Kw do omezovače je k ničemu. Teď mě opravte, ale nemá náhodou MPi max výkon při 5000ot.??? a max točivý moment při 2500ot.??? Co to má za smysl točit osmiventilové OHVéčko takovýmto způsobem?? Kdybys točil tu dvojku tak do 3500ot a pak tam dal trojku

atd. rozjedeš se svižněji.

Ten motor má točivý moment vcelku slušný, ale ne tam kde se ho snažíš najít ty.

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžu nereagovat. S 1,4/50kW se DÁ jezdit v pohodě kolem 5 l/100 km. V extrému to jde až ke 4 l/100 km. Ale to musí člověk chtít!!! Jezdím trvale "na spotřebu" a mám se šestiletou Fabií za poslední rok průměr 5,4l/100km. Jezdím 80% silnice I. třídy obsazeno 3 lidmi a kufr z 3/4 plnej. Ale přiznám se, že jsem trochu brzda provozu.

Na trase Rychnov n.K. - Brno mám průměrnou rychlost necelých 60km/h. Obce jezdím 60tkou, mimo obec 80 - 90. To vše při hezkém počasí za 4,5 - 4,8 l/100km.

A na závěr: Myslím si, že spotřebu ovlivňuje tak ze 75% řidič a zbytek auto.

k tomu se můžu jenom pripojit ... mám FI 1,4 MPI 44kW a dlouhodobý průměr mám 5,4l/100km. jezdím praha - hradec králové,liberec. ve městě 60, mimo 80-90 a na dalnici kolem 120. je pravda že skoro nebrzdím a když už,tak se snažím jenom motorem. už jsem jel i teď v zimě za 4,8,ale to už je i na mě moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem jel dvakrát ze Strašnic na Smíchov a zpátky po jižní spojce a pokaždé spotřeba 5.6 l/100km.

Tom

souhlasím, ja jezdím z rudné přes jižní spojku do hradce a v pohodě kolem 5,4l/100km. je teda pravda,že nejsem žádnej závodník,ale brzda provozu taky ne. po dálnici jedu kolem 120km/h. za celou cestu šlápnu na brzdu maximálně na barrandově na světlech,jinak brzdím jenom motorem. se slečnou "závodíme" kdo bude mít nižší spotřebu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevěřím svým očím, ten motor by ti měl nakopat zadek. Až budeš auto prodávat, tak nastříkej na přední sklo nějakou dobře viditelnou značku. Chudák další majitel. Generálka motoru....

Kdybys přemýšlel hlavou, tak by ti došlo, že točit MPi 50Kw do omezovače je k ničemu. Teď mě opravte, ale nemá náhodou MPi max výkon při 5000ot.??? a max točivý moment při 2500ot.??? Co to má za smysl točit osmiventilové OHVéčko takovýmto způsobem?? Kdybys točil tu dvojku tak do 3500ot a pak tam dal čtverku atd. rozjedeš se svižněji.

Ten motor má točivý moment vcelku slušný, ale ne tam kde se ho snažíš najít ty.

no nevim nevim..si to zkus..celkem se mi zdá že na dvojku dosáhnu 80 rychleji než když ve 2500 zařadim trojec..jinka neboj..občas to rozraham na dvojec ap ak řadim rovnou čtyřku...jinak prodávat se nebude..při současných cenách a pádu už to nemá smysl prodat...až to dojezdí tak dojezdí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevěřím svým očím, ten motor by ti měl nakopat zadek. Až budeš auto prodávat, tak nastříkej na přední sklo nějakou dobře viditelnou značku. Chudák další majitel. Generálka motoru....

Kdybys přemýšlel hlavou, tak by ti došlo, že točit MPi 50Kw do omezovače je k ničemu. Teď mě opravte, ale nemá náhodou MPi max výkon při 5000ot.??? a max točivý moment při 2500ot.??? Co to má za smysl točit osmiventilové OHVéčko takovýmto způsobem?? Kdybys točil tu dvojku tak do 3500ot a pak tam dal čtverku atd. rozjedeš se svižněji.

Ten motor má točivý moment vcelku slušný, ale ne tam kde se ho snažíš najít ty.

Proč proboha chudák, já koupil feldu s vědomím, že 200tkm dostávala čočku, ale zároveň dostávala údržbu a je v perfektním stavu, narozdíl od většiny vráků. Olej nežere, motor běží pěkně a je aspoň velice živá... Já jí už tak nehoním, protože jsem student a koukám na spotřebu (nemám problém jezdit za 5,5), ale občas jí taky proženu na dvojku do 80, trojku přes 120. To motoru jen svědčí, když se občas prožene ;) Podtáčení je 10x horší než přetáčení ;) Jestli ty nikdy nevytočíš motor nad 3500, tak po 100tkm z něj musí bejt lenoch až hrůza, proto bych moc nechtěl auto po důchodci...

Kdybych se měl řídit tím co píšeš, tak bych předjížděl půl hodiny, na pětku nebo čtyrku ve 2500 :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč proboha chudák, já koupil feldu s vědomím, že 200tkm dostávala čočku, ale zároveň dostávala údržbu a je v perfektním stavu, narozdíl od většiny vráků. Olej nežere, motor běží pěkně a je aspoň velice živá... Já jí už tak nehoním, protože jsem student a koukám na spotřebu (nemám problém jezdit za 5,5), ale občas jí taky proženu na dvojku do 80, trojku přes 120. To motoru jen svědčí, když se občas prožene ;) Podtáčení je 10x horší než přetáčení ;) Jestli ty nikdy nevytočíš motor nad 3500, tak po 100tkm z něj musí bejt lenoch až hrůza, proto bych moc nechtěl auto po důchodci...

Kdybych se měl řídit tím co píšeš, tak bych předjížděl půl hodiny, na pětku nebo čtyrku ve 2500 :doh

diky za oporu.. ale onmá taky na půl pravdu..fakt je ten že ten motor vytáčením taky dostáví svoje grády...ale fakt je ten že je ohodně živější..když to řeknu lajcky tak je dost vytahanej ten motor..alepson je zaručený že nebude po 100tkm klepat:-) a předjíždět auto a mít na otáčkoměru 2500 otáček..to s Fabii snad ani nejde..:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se motor netočí studený, tak mu podle mě občasné vytáčení nevadí (předjíždění, nájezdy na dálnici, rychle se odlepit z křižovatky), ani do omezovače, vždyť od čeho by tam jinak byl, ba právě naopak. Já u felcky ani nemám otáčkoměr, takže ze začátku jsem to vyzkoušet i musel, abych věděl kam až můžu točit...

Jinak souhlasím, že dlouhodobé otáčky za maximálním výkonem asi zrovna moc prospěšné nebudou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V něděli jsem tankoval do plné nádrže jako obvykle a nestačil jsem se divit co my vyšlo za spotřebu.

Podle PalPC jsem měl 7.8l/100km a podle natankovaného paliva a počtu ujetých kilometrů mi vyšlo 8.6l/100km.

Může sice blafovat stojan, ale o 3 litry pochybuji.I když je pravda,že do posavaď mi docela seděla spotřeba dle PalPc a skutečný výpočet.

Setkal se s tím někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V něděli jsem tankoval do plné nádrže jako obvykle a nestačil jsem se divit co my vyšlo za spotřebu.

Podle PalPC jsem měl 7.8l/100km a podle natankovaného paliva a počtu ujetých kilometrů mi vyšlo 8.6l/100km.

Může sice blafovat stojan, ale o 3 litry pochybuji.I když je pravda,že do posavaď mi docela seděla spotřeba dle PalPc a skutečný výpočet.

Setkal se s tím někdo?

8.6 l ??pohoda..palubní počítač se podle mě nemílí..a jak si to počítal??nikdy přesně nevíš kolik máš v nádrži...a ten stojan..taky sem slyšel že někde ukazuje víc natankovaného palava než je pravda..ale to nikomu nedokážeš..a nemyslim si že by to bylo o 3 l to asi ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...