motosman Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Zkusím dohledat. Ještě mě napadá vrstvené vstřikování. No, budu hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Spise bych se bal dsg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Hrábek Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Já mám už druhé auto s DSG a jinou převodovku už nechci. Navíc řazení pod volantem super. Také tempomat jen nastavim a převodovka sama dořadí. Vždy po koupi nechám preventivně vyměnit olej a filtr v DSG ,zde i olej v haldexu a snad vše bude ok jako v předchozím autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 to si známej myslel taky, olej v ní měnil po 30 000km... každého preference jestli dsg nebo manual, to tady řešit nechci... tady to má i pěkně nafoceny no... http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-6st-pevodovek-dsg http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechatronik-6st-pevodovek-dsg-161 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Hrábek Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Taky jsem před casem na tyhle stránky koukal. Ale je to stejne,jako když v autoskole pousteji následky dopravních nehod. Všichni doufají, ze jim se to vyhne a snaží se tomu předcházet,cim jen mohou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 cosby - asi si vychytal zlý kus , policajných SII 3,6 je tu veľmi veľa a žiadne nemali problémy ani po 400tkm , nejaké tie DSG boli , aj Haldexy . Na hučiaci zadný dif mi bola extra doporučená výmena oleja po maximálne 60tkm - inak nemá interval výmeny ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Když diferák začne hučet žádná výměna oleje nepomůže a v 60.000 je výměna nařízená.Mám 123000 a vyměněný ojel je podruhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 odkedy je výmena oleja G052145s2 v diferáku niekde nariadená ? mení sa len haldex olej a to je do MR2009 každých 60 000km a novšie každé tri roky bez počtu km .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobmaster Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 tak můj důvod, proč mám VR6 není strach z výměny vstřiků, oprava turba....osobně mám rád ten lineární průběh akcelerace atm. motoru. Kopance od turba hodně lidí přesvědčují, že jim to krásně jede. Rychlý nástup výkonu a dál nic - berte to prosím s rezervou, záleží určitě na konkrétním motoru . U nafty mně vadí dunění a smrad Navíc asi všichni znáte tu závislost na zvuku a projevu 6válcového motoru. Když pak pořizujete nové auto, tak se těžko smíříte s úbytkem válců o dva kusy... můj další logický posun bude spíš na V8,ale to až... PS: Jak říká můj kamarád: "Nežere,...nejede!!!". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Tak to abys ses posouval docela rychle, protože více válcové motory jsou bohužel na ústupu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 popravdě,ten zvuk V6 je moc hezký,ale né u Superba.Možná je to konstrukcí motoru,ale chybí mu ta výraznost. Jinak kokta posílal odkaz na Sixtu a ten doporučuje výměnu pokud vím a osobně bych tam nikdy nenechával olej 200.000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobmaster Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Jine vyfuky a hned to bude jina kava:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 To jo,chtělo by to laďáky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Neco vyzkousim jak se otepli tak uvidime ale musi to byt decentni z traktoroveho randalu uz jsem vyrostl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 něco asi tak? http://www.youtube.com/watch?v=aYCNSZUV5vIhttp://youtu.be/Dw1x8ZQ0VaE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 když už tu někdo natuk ty policejní passaty tak u nás dálniční D5 3x skřín a druhej motor...holt razí heslo firemní auta jezdí nejrychlejš a nejlevnějš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 A kolik ma nabehano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 (editace) běžně dají 100 000km za rok... jinak tohle je lepší varianta, má to el. klapku... ale ta cena http://www.hms-tuning.de/en/products/exhaust-systems/skoda/superb/superb-36l-v6/ Editováno: 30. leden 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 jinak chlapy když couváte a vytočíte více kola do raidu, tak vám to taky udělá takovy zkřípnutí a ránu? jak když se při tom točením něco zmáčkne, manžety nebo něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Hrábek Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Jo,taky umím za 7 jet,ale dlouhodobá myslím je okolo 10.5 a kdo tvrdí něco jiného,tak si vymýšlí.Rukama mi prošlo už několik V6 a prostě-co válec,to litr navíc. Měl jsem i Supa 1,8 TSi a tak to přesně sedělo.Dva válce míň,dva litry dole. Jinak brát 3,6 jen proto,že nechci platit vstřiky u TDi,turbo atd je nesmysl.Znám lidi,co mají na TDI i s DPF najeto 200.000 a neměli problémy. Já mám na svém Supu najeto 123000.Při 86000 KO lambdy,116000 výměna spojek v DSG a teď čekám na vyjádření škodovky kolik dají na kulanci za výměnu haldexu.Hučí jak sviňa.Závadu na kulanci uznali a dnes by měli říci jaká bude spoluúčast.Co vím o policejních Passatech tak ty samé problémy.DSG-Haldex. Stará dobrá TDi rotačka. Také se Cosby toho auta zbavuješ, né? Hledáš buď výměnu či prodej, pokud jsi to ty ) V inzerci nic negativního, jako tady nepíšeš, krom strohé informace, že byly měněny spojky. Zkus tam zkopírovat tvá výše zmíněná slova a uvidíš, jak zájemci se budou rvát.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 No o tydle auta se zajemci nervou ani kdyz jsou v top stavu. V cesku porad plati ze skodovku si za trictvrte mega jetou nikdo nekoupi:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. leden 2014 Sdílet Vloženo 31. leden 2014 Také se Cosby toho auta zbavuješ, né? Hledáš buď výměnu či prodej, pokud jsi to ty ) V inzerci nic negativního, jako tady nepíšeš, krom strohé informace, že byly měněny spojky. Zkus tam zkopírovat tvá výše zmíněná slova a uvidíš, jak zájemci se budou rvát.... Až bude Haldex vyměněn,napíšu to tom.Spotřebu snad psát nemusím,kdo kupuje takové auto,musí s ní počítat.Že odešly lambády taky psát snad nemusím,tohle je spotřební věc-jako u TDI žhaviče.Máme svůj servis a běžné věci si dělám sám. Jinak-sousedka koupila nového Superba TDi 125 kw.V 45.000 nové turbo,60.000 komplet spojka a také to při prodeji neuváděla.Proč že?Kdo kupuje ojetinu,musí s investicemi počítat a to nikdo nemusí nic zatajovat-jako skryté vady.Mi haldex začal hučet ze dne na den.Turbo taky odejde ze dne na den.pokud by ,mi chtěl tohle někdo říc/,že je to skrytá vada pošlu jej někam. Jinak o spojkách v DSG se ví,někdy v 08/2010 byly inovovány,píše to i Sixta na stránkách.Co se týče Haldexu tak to si myslím jsem vyjímka.Je mi 42 roků,škodovky mám a zajímám sedlouho a Haldexy jsem měnil jednou u OI a jednou u OII,né sobě ale známým.Ale jak jsem psal,je to vyjímka.Auta byly kupované jako ojeté a bůh ví jak a kdo měnil olej.Stačí si přečíst Sixtovy stránky a víte,že tohle se nemá podceňovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 taky mi není jasný, proč by si měl Cosby v inzerátu vylívat srdce s tím, co bylo všechno měněno. Hlavní je, aby uvedl aktuální stav a víc přeci psát nemusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Takže Haldex je doma,ještě čekám na pružný unášeč na kardan,je dobré prý ho vyměnit,už jsem cítil malé vibrace a je to tím. paradox-haldex jsem sehnal za 4000,-Kč a ten unášeč stojí ve škodovce 7000,-Kč a starší jej dávat nechci.Haldex jsem sehnal starší,najeto 60.000Km,super cena.Jak to budu měnit,udělám možná foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.