Luďa Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Sem vkládejte co a po kolika km vá na tomhle motoru odešlo do věčných lovišť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 9700 km - nema problema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 24. Září 2010 Sdílet Vloženo 24. Září 2010 23.000 bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tourudi Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 37,000 bez problémov, posledných 7,000 po úprave SW riadiacej jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskada Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 25.000 km bez jediného problému. Yeti 2.0 TDI 4x4, 130kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Azurit Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 tourudi: jaká úprava SW? ;-) btw Emča, za 4 dny 1 rok, 48.000 km a motor OK (jen pořád cuká na tu dvojku a pořád neví, co s tím....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Distephano Vloženo 14. Duben 2012 Sdílet Vloženo 14. Duben 2012 42 000km vše OK 3x zaklepat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host romi68 Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 k dnesnemu dnu nieco cez 137.000km...zatial bez poruchy...klopem na drevo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Mám oba motory 2.0 TDI 103 kw- PD i CR,oba DSG. Octavia II, 175 000 km bez problémů s motorem (r.v. 2006) Yeti 50 000 km,-bez problémů s motorem či filtrem ( r.v. 2011) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sulda1 Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 60 000 km bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 156000 výměna recirkulace výfukových plynů u TDI 103 kw 4x4 výměna celého dílu za motorem v servisu ve Francii 938€ finanční bomba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Já bych sem dával komentáře k motorům které mají přez 150 tis. Známej má taxíka Suberba motor 103 kw CFHC a má najeto 650 tis. 3 spojka 3 vstřiky a 3 rozvoďák. Od výměny k výměně nevezme ani 2 dcl oleje. Mění po 15 tis Castrol 5w-30 edge. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Chtěl jsem se zeptat co to je když přidám plyn u neohřátého motoru na 90 tak jsou hlučnější zřejmě vstřiky. U teplého motoru to už nedělá. Je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Toto vlákno není určeno k řešení specifických problémů tohoto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Po 30tkm zatím nic asi se teprve začíná zajíždět 2,0TDI CR 125kw. 4x4. MR 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 178 tis a dobrý akorát pŕi sešlápnutí plynu zŕetelné zaklepaní TDI 103kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.