Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Prepáč že otravujem, surne potrebujem momenty ojnic,kľuky a celeho spodku. pripadne na čo dať pozor. 1,2 40kw bmd 0903631103 ladislavslivka1977@gmail.com nevedel som čo kupujem. 

  3. Dnes
  4. ahoj, je tu nekdo sikovny z okoli Kladno/Rakovnik (a nebo zapadni cast Prahy)? Chtel bych promazat chyby, odstranit cteni dopravnich znacek (asi jsem neco udelal spatne a nefunguje to a zaroven prestal fungovat line assist) a pote i deaktivovat start/stop. Na financni odmene se urcite dohodneme dekuju
  5. hmm, a co brání tomu co jsem psal já, tedy že to máme připevněné přes samolepící suché zipy 3M dual lock, ty na koberci krásně drží a podnožka je demontovatelná, neboť na zimu manželce dávám gumové koberce a ty mají vysokou hranu, takže je potřeba na zimu podnožku posunout kousek výš..
  6. @lenovomantak jsem to koupil a z toho štětce lítají vlákna jak prase 😆 To pak z toho virtuálu ještě ty vlákna vyfoukáváte pusou, jak já, ne? 😁
  7. Už som pozeral aj tému o3, ale tam to končilo pri chladiacom systéme. Teplota oleja sa neriešila. Našiel som na seat fore 1,6 tdi s tým istým syndrómom ako scala u mňa, ale či to vyriešil dotyčný pred rokmi už neuviedol.
  8. ben06

    Teplota oleja

    Samozřejmě že ta kapalina degraduje, ale v tom sáčku měla být nějaká chemie, která postupně uvolňuje inhibitory a byla to slepá cesta, proto asi G12evo. Řešilo se to i tady tuším v sekci O3, kde měli zanesené chladící okruhy a další z toho vyplývající problémy.
  9. Chladiaci systém je čistení originál chémiou podľa TPI na výplach po G13 a následne aj inou chémiou. K tej záťaži, ak idem po diaľnici, tak po 20km je teplota permanentne medzi 118-125. to že klesne pri dákom stupáku na tých 118 je úplne mimo a tie teploty pre olej, motor ok nebudú. Takže 700km cestu s tým ja reálne nevidím. Diagnostiku prinesie zajtra kolega a prebehnem life data a údaje. Otázne je, že to čidlo čo pracuje s PC auta bude ukazovať teplotu oleja aj na diagnostike. Takže teplota výpovednú hodnotu nedá. Tie tlaky áno. Samozrejme nechcem minúť 10 tisíce, ale rád by som to auto mal funkčné najbližšie 2r. (100k km)
  10. Slezi205

    Vymena volantu

    A instalace rs volantu je stejna jak u volantu O3?
  11. Jestliže máš vyměněnou chladící kapalinu, voda se neztrácí, resp jak píšeš, nemíchá se s olejem, auto normálně topí (obě stran výdechů topí stejně) tak si myslím, že řešíš úplně zbytečnou věc. To znamená, že chladící systém jako takový je v pořádku. Evidentně chladící systém oleje funguje - když říkáš, že při vyšší zátěži teplota klesá. Chladící okruh oleje má dva stupně a neshledávám v tomto závadu. Můžeš vyměnit komplet chladič oleje, případně snímač teploty(a hladiny oleje) oleje ve vaně, olejové čerpadlo, vyčistit sací koš ve vaně atd, ale nemyslím, že něčeho dosáhneš. Bude tě to stát desetitisíce, abys zkusil vyřešit zvýšení teploty oleje o 10°C. V diagnostice, případně přes přípravek(u některých aut to jinak nešlo) se může nechat ověřit tlak oleje v určitých fázích běhu motoru a případně teplota oleje(ta by měla být přes diagn). V případě závady na mazání se systém ozve zcela bezpečně. PS: přepni si ukazatel na spotřebu, tam tě nebude třeba tak drásat. Joke 😁
  12. Nevím co máš za infotaiment a zda máš i přední senzory. Já mám Amundsen+ a bez předních sentorů. Zvuk senzorů mohu vypnout přes displej. Rapidy s předními senzory na to mají i tlačítko pod klimatronikem (druhé tlačítko zleva). Toledo by to mohlo mít myslím obdobně. 20250611_120112.mp4
  13. zdravím,a co zkusit vyčistit chlad.systém pomocí chemie,mělo by to pomoct.nebude to asi tak cenově náročné jak měnit chladič.a měnít častěji chl.kapalinu.
  14. Nejsem si jistý, kdy přišla tato změna, ale je pravděpodobné, že starší volant bude mít ještě zelené podsvícení MF tlačítek. Novější volanty pak taky měly místo tlačítka se sluchátkem tlačítko "view". Na funkci tlačítka by to ale nemělo mít vliv. V tvém případě by to mělo sedět bez problémů. Už jsem měnil volant z Kodiaqa 2017 do O3 2015 a všechno fungovalo.
  15. Tá G13 degraduje od tepelnej záťaže-preto tá hnedá sračka, či máš sáčik či nie. To je druhá vec, že ma nasrala škodovka tým, že v 2019 to do môjho auta napchali, no v 2020 už dávali G12 evo ale nám čo sme to tam mali to nik neoznámil, že si to vymeňte či vymeníme Vám to. Chladiaci systém bol prepláchnutý znova minulý týždeň, odvtedy je voda v poriadku. Preto tipujem ten chladič oleja, alebo ešte olejové čerpadlo-ale ak by bolo olejové čerpadlo vadné, mal by nastať pokles tlaku oleja a signalizovať to. Lenže každý tip neúspešný ide z môjho účtu. 3.7. mám termín. ale dovtedy by som rád určil, čo teda meniť. Zatiaľ plánujem ten chladič.
  16. Před nějakou dobou jsem si všiml překlepu v upozorněních.
  17. Slezi205

    Vymena volantu

    Takze kdyz si chci koupit volant z octavie 3 rs 2015 tak mi bude pasovat airbag z octavie 3 2017? A oba volanty jsou bez vyhrevu
  18. @Slezi205 Příspěvek jsem přesunul do existujícího tématu o výměně volantu. Existují dva typy airbagů podle roku výroby a typu volantu (s výhřevem/bez výhřevu).
  19. ben06

    Teplota oleja

    U Rapida 2019 jsem na jaře po 5 letech nechal na vlastní žádost při prohlídce preventivně vyměnit G13 za G12 Evo, problém s chlazením jsem neměl. Při vypouštění až úplně ke konci vytekla hnědá sračka. Četl jsem o zanášení systému G13 se sáčkem nějakého granulátu v nádržce. Na můj dotaz mě řekli, že sáček tam nebyl a bylo by to vyznačeno na nádržce, proto jsem se o to více už nezajímal. Tipoval bych, že máš chladící systém stále zanesený. Na údaj teploměru vody bych se nespoléhal, je to naprogramovaný sdělovač.
  20. Slezi205

    Vymena volantu

    Zdravím, chci si koupit zkoseny volant z octavie 3 rs 2015 na svoji octavii 3 facelift 2017 a potřebuju poradit jestli to lze vyměnit jako kus za kus? A bude pasovat airbag z moji normalni octavky na volant z octavie rs 3? A je konektor airbagu a multifunkce stejny u rs volantu z airbagu normální octavie?
  21. Ahoj. mam S4 a stale jsem nepřišel jak přepnu spárovaný telefon v applecar play. běžný telefon je v základním okně telefonování, ale v applecar play se nepřepne. běžně se nám to stává když di auta nastoupí manželka drive a je tam při nastartování a ja pak chci navigaci atd mit na sebe a uz se nepřepnu. bluetooth audio a telefon jde přepnout ale ten Apple car play ne 😀 vi prosím někdo kde to udělat?
  22. Aké máš teda auto? Rapid, Toledo? Máš aj predné senzory vo výbave? Štandardne u rapidu a fabii 3 sa senzory vypnú po zhruba cca 5 sekundách, ak sa vyradí spiatočka. Respektíve pri pohybe dopredu a prejdení do určitej rýchlosti.
  23. Jak už jsem psal, mně se tohle řešení líbí. Slícované je to pěkně a jak @Dodi 15 píše, není pak problém ani s gumovým kobercem. Já to tenkrát v Rapidu dal původně do stejné výšky jako v O3 (a stejně nízko to měl z výroby S2) a díky tomu to v místě překrytí hranou koberce trpělo. Mezi ten zvýšený okraj se vždycky dostane špína s kamínky a pak se ten hezký leštěný povrch pěkně dře. Tímhle umístěním se to eliminuje.
  24. Ako ako sa ti to nakoniec podarilo?? Ja by som chcel aby nesvietilo ani osvetlenie spz cez deň.dik
  25. Bohužiaľ, ani ja nie som odvarený zo zvuku, ktorý reprodukuje rádio... zlatá octavia2. Ale, odpozoroval som malú úpravu, ktorá to trochu dokáže zlepšiť. Na fadery som vytiahol zvuk trochu dopredu, teda som potlačil mierne zadné repro a zvuk sa zrazu vyčistil a objavili sa jasnejšie basy. Keď som to rôzne skúšal, tie zadné repro to veľmi kazia, znejú tak zachrípnuto a vyslovene kazia predné repro ktoré hrajú ako-tak normálne. Toto by teoreticky mohlo pomôcť aj canton SS, u mňa testované na sériovom 8x repro. Prikladám fotku aktuálneho nastavenia faderu u mňa.
  26. Ahojte, v poslednom období mám problém s vyššou teplotou oleja. v zime sa menil radiator kúrenia a robil celkový preplach chladiacej sústavy po usadeninách z degradovanej G13ke. S oteplením som si všimol, že teplota oleja je vyššia ako bývala v minulosti. Okresky (90-100km/h)- predtým do 100°C-teraz do 110°C/ Diaľnice (130-140km/h) - predtým do 115°C/teraz do 125°C. Minulý týždeň sa robil ďalší preplach chladiaceho systému, ktorý stále vyplavil nečistoty a chladiaca po pol roku bola zase hneda. Teraz je tam G12evo, olej s vodou sa nemieša, ani naopak. Voda sa nestráca, olej - bežná spotreba ako keď bolo auto nové. Okrem toho som doma penou a oplachom prečistil predný chladič aj z vonka. Rozvody menené minulý rok v predstihu pri 170k miesto predpísaných 210k. Olej je nový, cca 5000 km po garančke. Auto servisované len v ŠA. Syndróm je nasledovný. Cca 30km teploty oleja v norme. Následne sa začne zvyšovať a maximá sú cca o 10°C vyššie ako predtým. Voda je podľa ukazovateľa na 90ke. Ak auto ide do stúpania, teplota oleja začne klesať, pri klesaní naopak stúpa. Už som písal aj na ŠA centrálu, ale dočkať sa normálnej odpovede je asi v nedohľadne. Potrebujem identifikovať príčinu. Viem, že viacero aut čo prešli neduhmi G13ky mali následne problémy aj s teplotou oleja, no jasnú odpoveď som nenašiel. Preto ak niekto má skúsenosť či vedomosť z iného auta s týmto motorom, prosím poraďte. V servise nemali takýto prípad kam chodím a nerád by som štýlom vymeníme toto a toto a ja platím. Moja dedukcia je nasledovná: - keďže sa teplota vody nezvyšuje, myslím si, že chladič oleja neodovzdáva dostatočne teplo vode. (plánujem ho meniť, no vyhol by som sa systémom opravy pokus omyl-eurá do luftu.) - ak to nie je chladič oleja, tak napriek teplote vody ok by som ako ďalšie usudzoval na vodnú pumpu (napriek výmene pred tým zanesením) alebo chladič vpredu zanesený. Ale tu si myslím, že by musela voda stúpať tiež, ale zase ak auto ide do kopca, zvýši sa záťaž, teplota oleja klesá. Pri vyšších otočkách a ustálenej jazde nie. Pri akcelerácii to isté. Teplota oleja klesne o 5-6°C ale akonáhle sa ustáli, vystúpi znova. Fakt som už zúfalý, lebo tá sranda z G13 ma doteraz stála už cez 1000 eur a stále nemám plne funkčné auto aj keď nič nehlási. No v júli by som rád s ním do Talianska a pri teplotách vonku čo budú a terajšom "stave" oleja to nevidím reálne.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...