Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Dnes
  2. Pokud jsi záruce a chceš dál záruku mobility musíš intervaly a úkony dodržovat. Já se divil, když jednu dobu byla první výměna brzdovky až po třech letech a následně klasicky po 2 než to dali zase zpět na 2 roky u první výměny.
  3. A taky když osadíš zpětný ventil a zvedneš kapotu, vytéká ti kapalina na čelní sklo. Bezva věc, když auto umyješ, vyleštíš sklo a pak jen koukneš pod kapotu na náplně a kapalina ti zblemcá to naleštěné okno 😏
  4. koupil jsi tzv "entry market" model tak co bys cekal, hodinky s vodotryskem? (pro vztahovacny je to vtip) Jj da se dodelat ten zpetny ventil tady na foru uz se urcite nekolikrat resilo, tak zkus pohledat Pocitej ale s tim ze i tohle ma sve nevyhody, muze ti pak kapalina zamrzat v hadicce (alkohol se pomalu odparuje az zustane cista voda)
  5. To teda neni moc simply clever da se to nejak resit pridanim nejakou ventilu?
  6. fabia nema zpetnej ventil tak holt nejakou dobu trva nez pumpa vytlaci vodu az nahoru.
  7. Možná se to tu již řešilo ale je to obsáhlé téma, je normální že při ostriku předního skla začne stříkat až po stěračích? Stěrače stihnout skoro celé jedno setření než začne téct voda. Což není ideální jelikož stěrače pěkně dřou sklo na sucho.
  8. Ja myslim ze na asijskych, africkych a jihoamerickych trzich bude Skoda spalovaci jeste hodne dlouho. Jak to bude vypadat u nas uvidime za 10 let. Pokud se elektromobilita posune kupredu co se tyce infrastruktury, doby nabijeni, rozumne ceny za kwh na verejnych rychlonabijeckach a elektromobil velikosti napr. dnesni skody fabia bude stat 400 tkc, nevidim duvod kupovat vuz se spalovacim motorem.
  9. V koncernu VW AG, nakonec i ve Škoda Auto a.s. je to s elektromobilitou na 100% dané, aspoň tedy podle představ jejich managementu, jak jinak si vysvětlit závěr článku ve Škodováckém odboráři č. 11/2025 tj. "Padá spousta otázek i nápadů – jedno je však jisté, na konci budeme plně elektrický koncern Volkswagen a plně elektrická Škoda. Více informací přineseme v ŠO po zasedání Evropské a Světové rady." Tož tak, jen si připomínám slova předsedy Podnikové rady a místopředsedy Dozorčí rady Škoda Auto Jaroslava Povšíka, alias největšího bosse odborů ve Škodovce, který ještě cca před rokem mluvil trochu jinak, tedy zpochybňoval úspěšnost 100% elektromobility ve Škodovce. Možná byl umlčen nějakým slibem stávajícího vedení automobilky, že se 100% elektromobilitou bude vše v automobilce v pořádku a zaměstnanci o dobré a dobře placené zaměstnání nepřijdou a objednávky se pohrnou jedna za druhou....
  10. Čínská technologická automobilka XPENG Motors vstupuje oficiálně na český trh. Prvním autorizovaným prodejcem se stal Mach Motors v Praze 5, kde si zákazníci už nyní mohou nové elektromobily XPENG prohlédnout a rezervovat. XPENG Během následujících měsíců plánuje značka otevřít další showroomy a servisní místa v krajských městech. „Naším cílem je rychle vybudovat síťšesti prodejních a servisních center a do konce roku 2026 dodat zákazníkům minimálně 1 000 vozů. Věříme, že máme potenciál získat až 10 % českého trhu s elektromobily,“ říká Petr Lehký, country manager značky XPENG pro Českou republiku. XPENG tak pokračuje v rychlé evropské expanzi, která začala úspěšným uvedením vozů v Německu, Švédsku, Nizozemsku a také 19. 6. na Slovensku. Českým zákazníkům nyní nabízí trojici čistě elektrických modelů: sportovní sedan P7, elegantní SUV kupé G6 a luxusní SUV G9. Všechny vozy kombinují moderní design, vysoký výkon, […] Článek Automobilka XPENG oficiálně v Česku se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  11. Tak včera vyzvednuto z e-shopu (u prodejce) a moc z toho nadšený nejsem 😀 Když je to tou plastovou stranou nahoru, tak to degraduje ten vzhled. (Ano, pokud budu chtít převážet něco opravdu špinavého, tak poslouží super) Když je to tou kobercovou stranou nahoru, tak Ok, ale nemuselo by to být na dva kusy 🤦🏻‍♂️ Zkusím později udělat pár fotek.
  12. brunco

    Zamykanie

    Ahoj. Mám Octaviu 4, 2021, 2.0TDi 85kw a chcel by som sa opýtať či sa Vám nestala rovnaká alebo podobná situácia. Po odomknútí som si sadol a chcel naštartovať ale tlačidlo štart/stop nereagovalo, písalo na displeji medzi budíkmi v pravo dole SAFE a ešte k tomu auto nešlo zamknúť. Po výmene batérie v kľúči problém stále potrvával, tak som musel odpojiť batériu. Po napojení naspäť mi auto už naštartovalo a asi na 2 sekundy napísalo že kľúč nebol rozpoznaný. Keď som skúsil auto zamknúť alebo odomknúť s náhradným kľúčom tak to išlo lenže vždy keď sa odomkne a nezamknem ho hneď po pár sekundách, tak už nejde zamknúť. To isté aj opačne keď sa zamkne a chcem ho odomknú po par minútach tak to nejde, jedine že ho otvorím "starým spôsobom" a to ručne cez kľučku na dverách.
  13. @Alda_cz servis tohle absolutně nezajímá, prostě je daný škodovkou takový interval tak vymění a neřeší.
  14. Zkouseli jste nekdo pri pravidelnem servisu pozadat pred vymenou brzdovky pouze o test vlhkosti ? Zda-li neni vymena zbytecna ? Nebo na toto servis nikdy nepristoupi a automaticky to po 2 letech udela ?
  15. Cerpadlo chladenia plniaceho vzduchu? To v scheme existuje
  16. Včera
  17. Sup4KV

    Vytlumeni podbehu

    Několik SUP4 odhlučněných u nás už jezdí. Bohužel neznám nikoho z mého okolí. Vzhledem k tomu, že komplet odhlučnění je cca 75-90 kg podle vozu (kapota, mezimotor, dveře, podlaha, střecha, kufr, páté dveře, podběhy vpředu i vzadu) tak ty podběhy budou asi zanedbatelné. ZÁRUKA - NETUŠÍM, úprava cca. o 4 dB což je pocitově cca. o 30%.. Trochu jsem si taky pohrával s myšlenkou odhlučnit kufr + zadní podběhy , ty zvuky od zadní nápravy prostě jsou takový jaký jsou (DCC+ apod.)
  18. Lidi jsou lini si o aute cokoliv precist nejlip abys jim to i predvedl jak a co najit 🙂
  19. Urcite neni 🙂 mel sem dva tydny s3 200kw a katastrofa Hluk v s4 je uplne jinde…
  20. Ja by som si z toho ťažkú hlavu nerobil, ak ti to začne regenerovať po 100km prípadne ti to bude padať do núdzaku tak to potom rieš vyčistením DPF (ak nebude prasknutý) a jazdi ďalej. Zbytočne robiť paniku. Kamarád na Passate B6 s 2.0TDI PD má na origo DPF bez čistenia natočených 320tkm a to pri tomto kóde motora umierali tie DPF tak pri 180tkm a regeneruje mu to po 250-300km.
  21. RS objednaná 30.4. s prémiovým lakem, minulý týden jsem dostal info, že dodání bude více než rok. Takže teď měním barvu na klasiku. Čekat na barvu půl roku nechci. Informace od ŠA mám tedy stejné...
  22. A není to náhodou V188?
  23. jsme na tom úplně stejně, máme jeden z prvních FL 1,5 TSI, jak jsem psal, máme dodělané Webasto a monitorování aku, manželka jezdí úplně stejně málo, denně topila ráno i po práci a nikdy jsme nemuseli dobíjet, přitom sám výrobce Webasto uvádí, že kolik minut se topí , tolik minut by pak mělo auto jízdou dobíjet baterku, což se určitě neděje... předtím jsme měli Citigo, domontované topení a dobíjet jsme podle monitorování baterky museli každý víkend, ale.Citigo mělo mnohem menší baterku a náš Kamiq, jelikož má tažné, má nejspíš baterku o něco silnější než standard...
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...