Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2376 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  1. Jiná řidicí jednotka

    • 0 odpovědí
    • 802 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 828 zobrazení
  2. Kufor, svetlo bliká

    • 0 odpovědí
    • 840 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  3. kontrolka ABS + ASR 1 2

    • 43 odpovědí
    • 30.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 16.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  4. Skrat(?)

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  5. Immo Chip

    • 0 odpovědí
    • 805 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  6. Jednotka centrálu

    • 0 odpovědí
    • 786 zobrazení
  7. Závada 013112

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 123 odpovědí
    • 44.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 105 odpovědí
    • 40k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 9.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
    • Je to blbost už jen proto že OII měla sedačky ve vyšší výbavě mnohem lepší než OIII. Eletrika ti samozřejmě nebude sedět například airbagy jsou úplně jiné a zadní sedačky ti nesednou ani mechanicky. Když už měnit díval bych se po sedačkách z golfu mk5-6
×
×
  • Vytvořit nový...