Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


627 témat v tomto fóru

    • 40 odpovědí
    • 19k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 24.5k zobrazení
  1. palubni pocitac 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 24.1k zobrazení
  2. Problem palubny PC a Bolero

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  3. Chyba lambdy?

    • 14 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.8k zobrazení
  4. svetla

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 111 odpovědí
    • 38k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  5. Nefunkční tempomat

    • 15 odpovědí
    • 33.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  6. Airbag spolujezdce

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  7. Demontáž alternátoru

    • 17 odpovědí
    • 28.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Příteli okřídleného šípu, první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.
    • Pokud je to stejný 8" MINI, jako v řadě Scala/Kamiq (a to s největší pravděpodobností je), tak určitě ne.
    • Je to závada i u Rapida. Poslední 2-3 zimy kromě hor někde bylo fakt i pod -10° ? Bydlím v podhorské oblasti a můj Rapid 2019 ještě opravdovou zimu zatím nezažil 😉
    • Ahoj, zrovna riesim taký istý problém s mojou Fabiou, tiež TSI 1,0 , už som vymenil aj hydroštely, rozvody a stále to isté. Vieš mi napísať ako si to ty doriesil ?
×
×
  • Vytvořit nový...